Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Onzel
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyPe Huhti 30, 2010 7:58 pm

Kht Paljet


Tervetuloa Kht Paljettiin. Nimi, tuli jostain mutta siitä ei tarvitse välittää. Keppihevoset aloitin lukemalla Pollux jutusta, keppareista. Joten, ryhdyin töihin tekemään keppihevosta & kokeilin millaista tämä harrastus olisi. otin aluksi kepparit leikkinä, mutta sitten opin lisää.
Opin tekemään hevosia kunnolla vuonna 2005, alkuvuodesta.

Tallillani asustaa siis peruskoulutettuja hevosia.


Hevosista; Hevoset ovat rauhallisia ja hieman haastavia jotkut. Ne ovat reippaita ja mukavia jotkut. Hoitaessa, jotkut ovat itsepäisiä & jotkut kilttejä. Kisoihin, soveltuvat kaikki, tallin hevoset.

Poneista; Tallin ponit, ovat jotkut erittäin itsepäisiä, ja jotkut rauhallisimpiä osapuolia. Tunneilla, joskus jotkut ponit ovat erittäin ärtsyjä, ja jotkut taas kilttejä. Hoitaessa, kivoja yleisesti. Jotkut saattavat näykkiä.

Poneja ja hevosia on yhteensä n. 15 tällä hetkellä (:


Toimintaa; tallilla on perus toimintaa. Tunteja on, leirejä on, vaelluksia on, kisoja on, yms.. paljon muuta! on myös uittomahdollisuudet, mutta ranta ei ole IHAN lähellä. Hevoset, harjataan ennen ratsastusta & sitten niillä ratsastetaan n. 1h. Jokainen hevonen saa hyvä treenin. Ja tunneilla, ne saavat myös hyvän liikutuksen. Hevoset, ruokitaan 3 kertaa päivässä, heinällä. Hevoset, tarhailevat päivässä jonkun aikaa & tarhaan viedään myös heinää.


Tunneista; Opettajina toimivat Onzel ja Sartza. Molemmilla on kokemusta tämän harratuksen parissa. Molemmat ovat harrastaneet tätä harrastusta yli 6 vuotta & kokemusta tuntien pitämisestä on. Tunteja pidetään aktiivisesti jokapäivä. Ja, pidämme yleensä vuorotellen tunteja. Tai, esim, maanantaina minä pidän tunnit & tiistaina Sartza, yleensä noin (:
Tunnit kestävät 30min- 1h. yleensä 1h.




Itsestäni sitten nyt;

Olen itse tällänen 14-vuotias tyttö, joka asuu Vantaalla. Asun tarkemmin sanottuna Hakunilassa.
Olen keppistellyt yli 6 vuotta. Ja, keppari kokemusta löytyy. Oikea nimeni on Oona.
Tykkään, hevosista & muista kotieläimistä, kuten koirista..
Inhoan, toki koulua & Se ei ole kivaa. Olen siis kasilla & ensi vuonna siirryn ysille. Ja, siis koulua pian käyty 8 vuotta (:
Olen syntynyt Kesäkuun 3 päivä (:
Harrastus, on pysynyt mielessäni jo kauan & ei ole aikeissa lopettaa viellä.
Luonnettani; olen huumorintajuinen tyttö, tosin kiroilen jos sellanen tyhmä tilanne löytyy. Suutun jos tosiaankin joku ärsyttää minua, mutta jos tommosta pientä juttua, nii ei se haittaa mitään. En ITKE helposti, ja olen luotettava ja rehellinen henkilö. en puhu seläntakana, mitään paskaa.
Harrastukseni ovat; Ratsastus & keppistely tällä hetkellä & oman hevosen omistus.
Siis omistan oman hevosen, ja se on siis suomenhevonen (: Nimi on Halla. Halla, on kiva suokkitamma & se on ollut minun omistuksessa 2 & puolivuotta.

Muista eläimistäni ; Omistan myös 2 koiraa (: ne ovat sellasii keski kokosia ja kivoja. Sekarotusii molemmat.
Jaa, sitten en enenpää kerro ku en oikein jaksa kertoa.
Kommaa vain tulemaan olen aktiivinen vastaamaan.


- Onzel.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyLa Toukokuu 08, 2010 6:58 pm

HALOO! ei oikeesti, onks täällä nyt näin hiljasta ettei kukaa viitti viestii laittaa ? tai kommaa, ees. Kuitenki 8 lukenut ja kukaan ei kommentoi : //

UP!


^^ Laittakaapas nyt jos jaksatte jtn raapustaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyLa Toukokuu 08, 2010 7:08 pm

^Jep. Oikeessa oot kukaan ei oo mtn laittanut, tääl on iha vitsin hiljasta. Kukaa ei laita tänne mitää, aijemmi ei ollut, mut nyt tääl on tälläst hiljasta ('':


Kiva, talli siulla. Mukava & kivasti tekstiä.

- Roosa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyMa Toukokuu 10, 2010 2:16 pm

^juu. Hiljasta porukkaa, ofc. Mitäs tolla aijemmin ei ollut tarkoitit ? x) en saanut selvää mitä, sillä tarkoitit ?
Ja kiitos siitä, kun kehuit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha_
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyMa Toukokuu 10, 2010 3:19 pm

No joo, onhan tääl hiljasta niinku nykyään useasti, ofc (: Iha himmeen hyvä talli x)) ja sä sit kerran sanoit talliis iha hemmetin surkeeks, noup. Ei ole (: kiva talli oikeeesti IRL- myös (::: ja tallin omistaja on iha mahti xDD Roosa lagaa again (: Se on sen tapa lagaa vähä kaikes. Se kirjottelee jotain sekoo aina.. että eipäs tartte ihmetel.


- Geisha_
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyTi Toukokuu 11, 2010 4:56 pm

Kiitos. Jokaisellahan on oma tyyli vastata, joten miten se minua haittais ? (: No juu .. sanoinhan mää, ku tuntu ettei ketää kiinnosta kirjottaa x) Juu, IRL- tallina tää on iha paska, mut se on mun mielipide, kiitos (: Ja kiitos viellä : ) Roosa onki kiva lagaaja (: eise tajuu asioita jota se kirjottaa ainakaa aina, joskus justiinsa. Mut eipä toi roosa nyt ainakaan mtn, tos jutus tajunnut x)) Ja kylhä se sekoileee ; ) keppareidenkin kanssa x)) Kiitos silti ('':



- Onzel
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha_
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyKe Toukokuu 12, 2010 1:07 pm

Totkai, jokaisel on oma tyyli vastata, siis en tarkottanut, et ei niinku ois... (: Sähän sanot ain sun tallii paskaks, mut ei millää pahal, ku toi paskaks sanomine vähä ärsyttää, ku siun talli ei ole paska. (: ihan yhtä hyvä, kun muittenkin tallit : DD muutenki iha SIKA hyvä talli <''3 Ja, toki se on sun mielipide, jos pidät talliis paskan, mut (: ihaa samaa. Roosa lagaa, ofc (: sori, Roosa ku me kirjotellaa siust.



- Geisha_
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyKe Toukokuu 12, 2010 5:10 pm

Siis en väittänykkää ettet tietäis x)) Ainahan mä sanon ja ymmärrän, et se on rasittavaa, mut eise oikeesti nii paska ole x)) iha vitsil sitä sanon (: Kiitos. ja kaise on. Kiitos. Minun mielipiteeni on aina erikoinen asiaan, tosin toikaan sanomine ei ollu iha tosissaan sanomist. Roosa, juu. se lagailee, mut en jaksa ainoastaan Roosast jutella, ku roosas ei oo mitää vikaa, paitti se on hupaisaa, ku se sekoo. x))
Kiitos silti (:



- Onzel
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyKe Toukokuu 12, 2010 5:17 pm

^minust on tyhmää sanoo vaan paskaks tallii jos ei tarkota sitä, joten senkin sanomisen olisit voinut jättää pois ('';
Vaikuttaa oikein kivalta & mukavalta tallilta. Paljon tekstiä siul ja ihan sika hyvä omistaja (:


- Anna
Takaisin alkuun Siirry alas
Sartza
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyKe Toukokuu 12, 2010 6:11 pm

Oona on pistäny vauhtii ja tehnyt topankin itselleen (: tai siis tallilles (: eitää mikää paska oo, mut ei siit enenpää. Omistajahan on iha BESTA <33 oona,oona <33 PARAS TALLI kerrassaan. Mieki teen topan varmaan piakkoin.
Kivasti tekstii siulll (: ja oikein kivalta vaikuttaa ja IRL- tallina besta ja Pinni on paras ponii <3 miun hoitsu <3 aivan best, kuka sen on tehny ? (:


- Sartza, your best friend <''3
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyKe Toukokuu 12, 2010 6:47 pm

Anna, Nojoo...totta (: Kiitos ja onhan sitä ihan tarpeeks miustaki ja kiitos x)) vaikken mikää paras ole. (:


- Onzel



Sartza, SIE KOMMASIT <33 teinhän mä topan, ku ei mitään tekemistä löytynyt nii sit piti topa tehä (: Ja, ei tää nyt paska olekkaan, ja en jaksa puhuu siit (: kiitos ja kiitos (: okei, kiva. Kiitos ja viellä kiitos. Sen on tehnyt Geisha_ (:


- Onzel
Takaisin alkuun Siirry alas
Eve
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyKe Toukokuu 12, 2010 6:53 pm

I like your stable <33 (: Täs on hyvin tekstii, just tarpeeks. Ei hemmetti, en ennen tiennyt et oot ton luonteinen sillee. Ku en oo suo suunnillee koskaa nähnyt paitsi kerran ja sillonkaa en edes jutellu sulle : OO oonpas mä tyhmä .. : ( sori, ku en puhunut sulle kisois. En ollu mitenkään sillee etten pidä siust, vaa en vaan tullu juttelin muitten kaa ja se kisaaminen oli vaa miun mieles ettei Eve tajunnut, tyhmä eve tyhmä eve! SORI HEI viel oikeesti jos luulit, et en pidä siust ja en tullu juttelee. Vaikutat kyl iha parhaalta <3 (:
Ihana talli, khyl. Sulla on paljon sellasta hyvää tekstiä ja sit omistaja on best (: talli on kyllä iha hemmetin hyvä, ainakin näin lukemalla vaikuttaa, ku en IRL oo koskaa siu tallil käyny ('':
Joo tosi kiva, talli ihanat hepat ne jotka oli kisois ja Geisha on kyl hyvä tekee heppoi, kuten se teki Pinnin <3 Pinni o iha paras horse, sun koneist (: LALLLLAAAA. meses ? (: Muutens, Geisha anto siu numeron (: voin soittaa sulle ja voit tallentaa sen ja antaa meses (:


SUL ON BEST,BEST, BEST TALLI< 3
Oikein kiva omistajakin, vaikuttaa näin kivalta. Ku en oikee siust mitää tiiä, ku en jutellu. Paska eve mie oon ; // ku en tullu juttelee. Mut, jos antaisin arvosanan ni ois 10!! (:


- Eve
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyTo Toukokuu 13, 2010 5:47 pm

Hah x)) just joo . kiitos, ja onhan sitä iha kivasti (: Aijaa, okei. jjuuu. juu, mitäpäs tuo en itsekkään tiedä miksi en jutellut kellekkään. Ei haittaa, en luullut ja toivottavasti säkää et luullu. okei x)) miulki mieles oli tuo kisaaminen. Ja et sie mikää tyhmä ole. Jaah x)) Ja en siis luullut. Kiitos x) vaikken ookkaa mikää paras. Kiitos. Joo, kiitos ja kiitos (: Kiitos ^^ muittenkin mielestä kiva talli, mutta kiitos (: Et ookkaa, mut tuu jos huvittaa (:
Joo, se kyl osaa kuten muutki, mä ostin Pinnin sillo, ku en itse osannu mitää kepukkaa tehä, mut sit ymmärsin, et mun pitää harjotella (: ja onha se (: aina ollut miu ykköskoni. Juu, soita vaaa. jooo, annan sit meseni. ok.


Kiitos, kiitos, kiitos & kiitos <333 Kiitos, vielä ja en ole paras. jaa ok x)) ethä sie tiedä, enkä mäkää siust mitää. Et edelleenkään ole paska, joten sun ei tartte väittää tollast, ja se on iha hiton ärsyttävää, ku väität. Jos sie tommonen olet joka sanoo kokoajan itseään paskaks, ni ei kiitos edes jutella. Ja ei siin mitää ettet jutellu (: voidaan jutella sit, ku ens kerra nähää. JOS et oo sellane joka haukkuu itteään. Kiitos.


- Onzel.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ama
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyPe Toukokuu 14, 2010 12:13 pm

Ama, tulee arvostelee. Hemmetin upeesti tekstii ja mahtava talli.

Pidän siun tallistas paljon, kun on kivaa toimintaa.
Pinni on iha paras poni, eiks? Geisha, osaa tehä iha sika hyvin konei : ) ketkä muut oot ostanu, keltä ja kuka ne on tehny?
kivaa ja upeet toimintaa. Ja paras omistaja.


Oikein IHANA TALLI JA TYKKÄÄN SIUN TALLIST IHA SAIRAASTI.
mut, tykkään tallistas. Ja, sä oot paras.



JOS ANTAISIN ARVOSANAN NI SE OIS; 10++++
Paljon toimintaa, oikein ittestäs kerroit, mieki oon kyl mielestäni vatun tyhmä tyyppi, ku en oo siulle jutellu : ))
joooo.. (: ei muuta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyPe Toukokuu 14, 2010 12:17 pm

Vastaan viellä nopiasti, ennen ku lähen Geishalle. Lähen ihan justiinsa. : DD

Kiiitos (: Kiitos, ja toiminta ei ole mahtavinta. Lueppas edellinen viesti, ja siinä lukee, että Pinni on miun ykköskoni, aina ollut (: ihana, ja Geisha se osaa. Ittekkin nykyään osaan. Oon ostanu Corden, Teddyn, Magicin ja Lallan (:
Corden on tehnyt Anna (: Lallan on tehnyt Geisha. Teddyn on tehnyt Roosa. Ja Magicin on tehnyt Eve.


Kiitos. Kiitos & en ole (:
Kiitos x) Hah, itse en antaisi ..

No eihän toimintaa edes oo hirveesti. joo, mähän kerroin. Miksen kertois ? O__o Et ole : )
Okei (:

- Onzel
Takaisin alkuun Siirry alas
Ama
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyPe Toukokuu 14, 2010 1:11 pm

Totkai se toiminta on mahtavaa (: uskoisin... joo, sorii....en lukenut edellist, i hate me!!!!!! osaankoha edes kirjottaa enkuks x))
Mut Geisha. osaa, mut siis en tarkottanut ettet sie osais (: Ittekkin osaan nykyää, mutta ostelen vaikka osaanki iha hyvi. (: PINNI, ON KHYL SUN YKKÖSPONI. Corde ? ostikko sen : o Aijaa, tosin en nähnyt lähelt, sillo kisoiss. Muuten olisin tienny et, oot ostanu noi, ku siul oli noi kaikki neljä kisois. CORDE, LALLA, MAGIC & TEDDY!! ootko, nimet keksinyt itse ? (: minkäs rotuisia poneja nuo ? tai hevosia x))

Oletha sie. En mie, iha oo.. mut vähä tyhmä khyllll.. (: mut kiva KUN kerroit ITSESTÄS.


- Ama
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyLa Toukokuu 15, 2010 3:43 pm

Jaa-aa. Itseasiassa ei ole. Ei tarvitse syytellä itseäs tollasest turhasta asiasta ja vihata ittees.... -.-
Niin se osaa ja asia onjo käsitelty, että hän osaa. Ja vaikka tarkottaisitkin, niin minun mielestä osaan itse ihan hyvin. Ymmärsin, että sinusta Pinni on ykkösponini kuten minunkin mielestä. Ei siitä ENENPÄÄ. Ostin, ostin ja selvä.. Niin olikin... Eli nimet.. Itse keksin Magicin nimen ja Corden (: Lalla nimen keksi Geisha ja Teddyn tuo Roosa. Sitä paitsi Teddy onjo lähtenyt Roosalle takaisin (: Corde on New forest, Lalla on suokki ja Magic arabi (:


Jaa... et ole... Jaa, okei ... : I



- Onzel
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha.
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyLa Toukokuu 15, 2010 5:05 pm

Mua ärsyttää, ku tää Ama laittelee, että mä osaan hyvin parikin kertaa, yhden kerran kun sanoo se riittää AMA!
Jos Pinni on ykkösponi, sekin asia on KÄSITELTY.yhden kerran jälkeen. Kaikki nää syyttelyt ja tommoset turhat asiat voisi jättää pois ja sanoa vain palautetta, eikä tuollaista. Minun eikä muitten topiin laiteta tällästä! YMMÄRTÄKÄÄ.
Turhat asiat siis pois. OT- viesti tämä kohta, anteeksi Oona.. : ]


Kivasti oot kirjottanut : DD sun tallillas on siis oikeesti kiva toiminta. ja nimi (:
Sä oot kyllä paras ^^ jaja... ei muuta (: sori lyhytt..


- Geisha.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptySu Toukokuu 16, 2010 11:46 am

Niinpä. Vttu nää jotkut on tyhmiä, sori sitte niille nämä mun ja Geishan jutut jotka ovat kokoaika toistaneet asiaaa....
Ja Ama ASIA ON KÄSITELTY JOS YHDEN KERRAN SANOT, ETTÄ GEISHA _OSAA_ niinku eräät alkaa syyttelee tyhmä mä oon ku en tullu juttelee. Sit sanon et oo ja ne jatkaa oonhan... NO NIINPÄ, EI MINUN, GEISHAN, ROOSAN, ANNAN TAI MUITTEN TOPIIN MITÄÄN TÄMMÖSIÄ.
Joo ja TURHAT ASIAT _POIS_ ja eipä tuo mitään, helpotti asiaa. (:


Kiitos, kiitos & kiitos (: Jaa-a olen vai ? x)) Eips sit muuta joo. iha sama x)) mitäpä lyhyt viesti miuta haittais. : DD


- Onzel
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptySu Toukokuu 16, 2010 7:33 pm

^Tuun kommaa uudestaaa (:


Sul on kiva talli ja nimi on sopiva. (= Mistäs nimi tuli ?
Omistaja on khyl aikas Besta : ) hevoset söpöi, Pinni ja Corde on vielki sul ? ... Ja kaikki hepat on söpöi. : ))
Joo, mut paras tallli siulla. Isot tilat : ) mut, kiva. : )


- Anna
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyMa Toukokuu 17, 2010 1:48 pm

Ei haittaa, vaikka tuut ^^ kiva kun tulet.. : )


Kiitos & kiitos. En tiedä keksin vain ^^
Khyl tosiaa, no ei nyt kiitos ^^ Kiitos, ja Pinni ja Corde on yhä minulla ^^ kiitoos.
Juu, kiitos. ja onha ne. Kiitos...(:


- Onzel
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasha
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyKe Toukokuu 19, 2010 7:28 pm

ihana talli sinulla ^^ paljon tämmöst, hyvää tekstiii.
Hevoset on kuvista nähden ainakin ihania. Sinut olis ihana tavata, voitko olla jonain päivänä ? (:
Minä vuonna ostit, Pinnin Geishalta ? (: ootko tuntenut, Geishan kuinka kauan. Mä oon tuntenu jonku vuoden : ))
Kivasti tekstiä ja nimi rimmaa. Kiva talli!


- Sasha
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyTo Toukokuu 20, 2010 1:15 pm

Kiiitos. Ja onhan se : D
Kiitos (: Sinutkin ois ja voinhan minä, jos sopiva päivä löytyy ^^
Ööh, mikäs vuosi se oli. Kait vuonna 2006-2007 (: Oon tuntenut Geishan 3 vuotta tai yli (: samoiten Annan, Roosan ym (: mut Sartzan oon tuntenut MONTA,MONTA vuotta (:
Kiiiitos ja juuuu. KIITOS!



- Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
Sazja
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyTo Toukokuu 20, 2010 3:01 pm

Heeij. Sinun oikee nimi on siis luultavasti Oona, niinkun tuolla lukeeee (:
En ole sinua tavannut ja olis kiva tavata. Tosin me nähdäänkin jo kisoissaaaa ! ^^ Kenet hepat olet ottamassa kisoihis ? (: kun olis kiva tietää kenet otat (:
Nähdään kisoissa. Kiva talli ja kivasti tekstiä.Pidän !



Samaan aikaan mul soi DJ Mangoo - Eurodancer <3333


- Sazja
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. EmptyTo Toukokuu 20, 2010 4:40 pm

Mooij. Joo on, ja sunha nimi oli Sanna : DD
En mäkään sua : ( mut olis toosi kiva tavata <333 Niin nähdään (: Kröhöm... oiskohan Pinni, Corde... ym muita (: en jaksa luetella, sori. Kenet sä otat?
Nähdään!! Kiiitos, kiitos <33

Kivakiva (:



- Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.   Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004. Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» ~Kht Kaviokoukku~ keppihevosia jo vuodesta 2006!
» Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007
» Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^
» Kht Aamurusko, keppihevosia vuodesta 2005
» Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Keppihevostallit-
Siirry: