Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Sasha
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptyPe Huhti 16, 2010 1:49 pm

Kht Lillany!


Tein topan omalle tallilleni. Mutta, lukekaapas teksti jos jaksatte (: Eli, talli on perustettu vuonna 2007 keväällä. Keppihevosiin minut innoitti ennentuntematon ystäväni Milla (: Ja Millan innoitti Geisha, joka oli silloinkin hänen kaverinsa (: Milla itse aloitti kepparit vuonna 2006 talvella.
ja, talli on ollut toiminnassa jo 3 vuotta (: ja hevosia on tallissa tosin vain kuusi. Talli ei ole suuri, eikä täällä ole toimintaakaan paljoa.


Toiminta; Tallilla, on melko vähän toimintaa, esim. leirejä eikä näitä tunteja pidetä. Vaelluksia on välillä mutta melko harvoin. Kisoja on eniten kaikista mutta niitäkin max. 3 kertaa vuodessa. Tällä hetkellä olen pitänyt muutamia kisoja, mutta lisää tulen pitämään. Tallilla hepat ovat yksityisiä.




Tilat: Tiloista sen verran, että talli on leikkimökki johon mahtuu vain 7 heppaa, ja itselläni on kuusi. Myin Skyn yhelle, ja se oli tärkeä hevonen, mutta sainpahan rahaa ja tilaa. Mutta, tietysti hepan menettäminen ei ole ihanaa, eikä raha ole sen arvoista kun Sky oli, mutta... : / Kenttiä on kaksi, suurta ja isoa. Ja maastot ovat laajat ja isot.


Itsestäni; Olen siis, täällä nimimerkillä Sasha. Ja oikeaa nimeä en kerro. Olen 11vuotias, tyttö. Joka on syntynyt huhtikuun 13. päivä ja 1999 syntynyt. (: eli täytin tässä kuussa. ja, olen rehellinen ja huumorintajuinen tyttö. Ja tykkään koulussa aineista: Kuvis, enkku ja... sit jostai x) Nauran melko helposti, tai sillai. En oo iha hermo heikko, mutta en myöskää tykkää että mulle huudetaan päin naamaa jotain vihasta ja kiroillaan tms.. en huomauttele pikku asioista, mutta jostain joo. Mutta, kavereitten mielestä en liikaa.



Ulkonäköö ja sillai; Kuten, jo heti aloitan niin sanon heti suoraan että oon aika hirveen näkönen, tosin kaverit sanoo; - et sä oo ruma xDD
joo, mulla on ruskeet hiukset, aika pitkät, tai pitkät xD ja, silmien väristä en oo iha varma .. O__o joo, en jaksa kertoo enenpää.




Joo, sillai. Sori lyhyt. I'm verry sorry!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eve
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptyMa Huhti 19, 2010 3:14 pm

Kivan kuuloinen talli : ) vikasta, tekstistä unohdit, laittaa vinoks (: Mutta, eise sillee silmää pistänyt vakavasti, mut vähä ärsyttää : //
Muuten, oikein mukava tallin nimi tms <3 En aijemmi tienny et se on nykää Lillany, ku et ollu kertonu et vaihoit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Milla
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptyKe Huhti 21, 2010 6:34 pm

Mooi: DDDDD sä teit topan enpäs aatellu, että oisit tehnyt. joo mä niinku innotin sut ja Geisha mut hienoa että kerroit tollee sen xDD ennentuntematon tosiaanki mie. En khyl oo : ) vaikka ollaan tunnettu kauan : DDD joo, plaaplaa.. kiva tallin nimi sul.


PS. voitko olla jonain päivän?
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptyTo Huhti 22, 2010 5:45 pm

Mua,häiritsee hirveesti toi vika pätkä, kun et oo taivuttantu sitä ;''/ Olis, paremman näkönen että olis käännetty. Mielestäni saisi, olla vähän enemmän tekstiä joka kohdassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptyTo Huhti 22, 2010 5:59 pm

Muakin, häiritsee hirveesti toi vika teksti.
Pistää silmään enkä, tykkää siitä : //

Iha kivan, kuulonen talli silti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasha
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptyPe Huhti 23, 2010 1:01 pm

Eve> Kiituksia (: ja hyvä ettei silmään pistänyt.
Milla> HAHHAAA! Milla, kommentoi vihdoin x) ja, voin olla (: ei huolta.Kiitos!
Anna> Jooh, anteeksi ja pahoittelut että se jäi tollaseks, toivottavasti ei haittaa paljoa, kiitos!
Roosa> Juu sori, se jäi ; // mutta toivottavasti ei haittaa, kiitoksia silti!


Lisää tulemaan kun kommaa ei ole viellä paljoa annettu (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sazja
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptyLa Huhti 24, 2010 1:07 pm

Kiva, talli sulla iha ok.
MUT MUA ÄRSYTTÄÄ HITOSTI, VIKA TEKSTI!!
mikset tajunnu kääntää, sori mut hemmetti, että ärsyttää (: antaa olla ^^
Mutta,kivan kuulonen. Lisää tekstiä vähän (: ni olis parempi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ama
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptyMa Huhti 26, 2010 7:19 pm

Vika teksti ärsyttää minua kun ei ole käännetty, mutta sehän ei elämää kaada.
Kiva, talli sulla silleen & vähän lisää tekstiä, niin parempi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasha
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptyPe Toukokuu 14, 2010 1:37 pm

Juu kiitos Sazja. (: joo, muaki, vahingossa jäi. En tiedä miksi jäi joten en ala sitä selittelemään ja älä siitä valita. NO EDELLEEN NIIN _ANTAA OLLA_ PIENI VIRHE EI VOI OLLA NOIN HAITTAAVA TEILLE KAIKILLE! kiitos. Ja niin saiski. (:


AMA, VOISITKO KIITOS OLLA YSTÄVÄLLINEN JA LOPETTAA TÄMÄN, EIKÄ TARVITSE JATKAA. JÄRKEVÄNÄ IHMISENÄ _OLISIT_ LOPETTANUT TÄMÄNKIN ASIAN TÄHÄN! MUTTA SÄHÄN VAAN JATKAT. ja, totta. Ei se elämää kaada. Kiitos (: ja juu... (:



MUT IHMISET YMMÄRTÄKÄÄ ETTÄ _PIENI_ VIRHE EI VOI HAITATA NOIN PALJOA. TOSIN MINUN ON VAIKEA TÄTÄ SANOA, SILLÄ MUAKIN KYLLÄ ÄRSYTTÄÄ, MUTTA ITSE EN ENÄÄN HÄIRIINNY NÄIN PIENESTÄ JOTEN ÄLKÄÄ TEKÄÄÄN! KOSKEE, KAIKKIA JOTKA OVAT JO NÄIN SANONEET!! ETTÄ, ÄRSYTTÄÄ.
tietysti, osa puoliin koskee minuakin.


- Sasha
Takaisin alkuun Siirry alas
Near
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptySu Toukokuu 16, 2010 11:48 am

Ei oikeesti. ET OSAA KÄÄNTÄÄ VIKAA TEKSTIÄ ? MIKÄ MÄTTÄÄ. YKS EI OSAA KÄÄNTÄÄ TEKSTIÄ .
MUN KAVERI JATKAA TÄTÄ ASIAA MUN VIESTIN JÄLKEEN. JA OIKEESTI MIKSET KÄÄNTÄNY VIKAA TEKSTII HÄIRITSEEEE! OIKEESTI.!!
_ KÄÄNNÄ SE_ OIKEESTI. VTTU ÄRSYTTÄÄ, KU ET OSAA KÄÄNTÄÄ TEKSTIÄ. JA ENEMMÄN TEKSTII. IHA LIIAN LYHYT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Hilda_
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptySu Toukokuu 16, 2010 11:50 am

NIINPÄ! MÄ TUUN NYT JATKAA TÄLLÄ NEARIN KONEEL KU OON NIILLÄ. OIKEESTI VTTU KU ET OSAA KÄÄNTÄÄ JA IHA SIKA VÄHÄN TEKSTII.
_KÄÄNNÄ SE_ VIKA TEKSTI! EI VOI OLLA VAIKEETA KÄÄNTÄÄ JOTAI TEKSTII. IHA SIKA VÄHÄ OOT KIRJOTTANU. VAIKUTTAA IHA TYHMÄLT TALLILTA. KÄÄNNÄ SE KU MUA ÄRSYTTÄÄ ! JA NEARIA . SIT SÄ KÄÄNNÄT JOS ME HALUTAAAN!!!!!!!!!!!!!!! OPI KIRJOTTAMAAN ENEMMÄN!!!!
JA KÄÄNTÄMÄÄN KAIKKI TEKSTIT.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasha
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptySu Toukokuu 16, 2010 11:54 am

TE KAKSI VAIN JATKATTE JATKAMISTA! HEI OIKEESTI ÄLKÄÄ JATKAKO.
NEAR JOS SUA HAITTAA ÄLÄ LUE TEKSTIÄ JOS SE KAATAA ELÄMÄS.

JA HILDA, JOS SUA ÄRSYTTÄÄ NIIN VITUN PALJON ÄLÄ SIT LUE, JA OLEN VIERAS TÄÄLLÄ EN _PYSTY MUAKKAAMAAN TEKSTIÄ!_
että hei HALOOOOO. JA TEKSTIÄ ON VÄHÄN, NIIN SE ON IHAN SAMA. ÄLÄ TULE LUKEE JOS TULET VAA HAUKKUMAAN.



IHMISET OIKEESTI, YMMÄRTÄKÄÄ ETTÄ PIENI _VIRHE_ EI HAITTAA NOIN PALJON. IHAN OIKEESTI NE JOTKA TULEE VAAN KOMMENTOIMAAN SIITÄ NIIN SITTEN TAPAHTUU JOTAIN... EDELLEENKIN KOSKEE KAIKKIA JOTKA OVAT TÄMÄN SANONEET ETTÄ ÄRSYTTÄÄÄ.
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptySu Toukokuu 16, 2010 1:48 pm

^Muaki ärsyttää, kun kaikki jatkaa tätä (: onhan se totta, että mäkin sanoin, mutta enpä sentään jatkanu, että esim. oikeesti mua häiritse.. Mut eipä tästä asiasta jaksa lisää puhua ^^

Kiva nimi kylläkin tallillas, millo vaihoit tallis nimee, kun se oli ennen eri. ? (:
Vähän enemmän tekstii joka väliin ja IHMISET jättäkää asiaton kielenkäyttö pois... ; )
Hevosista olis saanut kertoo, vähän minkä tapasii ym.. mutta mitäpä tuo, muuten kiva talli. Omistajakin on mukava, mutta ymmärrettävää on, että suoki häiritsee tämmöset. Miun & Onzelin topaan on laitettu iha sairaasti OT- viestejä. Ku milla laitto kaikkee mont kertaa et voinko, olla vaikka sekin asia käsiteltiin jo ekalla kertaa ... ja sitten Onzelille Ama vaa laitto jotain, mutta ama ei enää laita ^^

Kiva, talli : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasha
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptySu Toukokuu 16, 2010 5:48 pm

^No niinpä, kaikki vaa jatkaa. Pikkusen menee hermot, viel ku noi asiattomat kielenkäytöt tulee, tänne : // eise pikku virhe pahaa tee. Sanoithan sä muttet jatkanu. Ei jaksakkaan ^^

Kiitti ^^ vaihoin tallin nimee joskus tammi tai helmikuus ^^
Joo, sais ollakki, mut antaa olla x)) ja joo, jättäkäää... ; )
Juu niin oiski pitänyt. Mun piti laittaa mut unohin... (: Kiitos. vaikken olekkaan mukava x)) Ja totta, onha se. Kiva, siis tosi ''kivaa''. Mitenkäs Milla tommost on tehny, aika tyhmää.. ; / jaah, enpä itte liity onneks noihin mitenkään.
Kiitos.


- Sasha
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptyMa Toukokuu 17, 2010 3:48 pm

^Joo en laita tästä asiasta tän asian jälkeen mitään; Muaki ottaa hermoille, vaikkei mun topassa olekkaan mitään OT- juttuij, tai haukkumisii hirveesti. Niin ottaa päähä, mut Ama ja sä sillon valititte mulle siit tekstiks. ... juuh, että. Hauskaa, sunki toiminta -.-


Juu, PISTE.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasha
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptyTi Toukokuu 18, 2010 1:07 pm

^juu. yks viesti ei haittaa tästä asiasta viellä. Jep, .. onks siel kuitenki vähä. ? Ymmärrän ja sori mun osalta toi, jotain sekoilin ja... ; // Sori. :/

- Sasha
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptyKe Toukokuu 19, 2010 5:40 pm

Jaa-aa. Tosiaankin ''sekoilit'' mut iha kiva talli sinulla.


- Roosa
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptySu Toukokuu 23, 2010 11:50 am

Minusta sais olla pitempi teksti. Paljon pitempi. Hirveen vähän kirjotit, jos vertaa Roosan, Geishan, Annan & Roosan juttuihin (: ettäh, koitappa ensi kerralla kirjoittaa pitemmin.
Tallin nimi on ihan okei, mutta mielestäni matkittu eräästä tallista ^^
^ Ja, enemmän olisit voinut kertoa itsestäsi ja perustella asioita tarkemmin. Arvosanaksi tulisi noin 7 ½


- Minna
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasha
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptyTi Toukokuu 25, 2010 5:33 pm

Jep. sais olla, (: mut ei Annalkaa mikää pitkä ole. Joo, koitan koitan. Okei, mun mielestä ei. Keksin omasta päästäni.
Joooo. huono arvosana. mut ymmärrettävää.

- Sasha
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptyKe Toukokuu 26, 2010 6:20 pm

^ Juuu. Siis en mä sanonutkaan, että sil ois himo pitkä, mutta ei oo reiluu puhella tälläst.
Juu koita vain ^^ Siis ei sillee, mutta vähän yhen kaverin tallin nimestä matkittu.
x) ei ollu tarkotus loukata.. mun mielipide. joka on aina nii negatiivinen, siks oonki tyhmä. (:



- Minna
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasha
Vierailija




Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 EmptySu Toukokuu 30, 2010 10:57 am

^ jjuu. Okei (: Ja jaa-a.
mä sanoin jo että kirjotan ens kerran pitemmin, joten älä toistele asiaa. pikkusen rasittaa -.-
Jaa-a. No mikäs sen tallin nimi on !
Jaa eihä sul koskaan oo... ja aina vaa mielipide... ; / Niin onki... Ja et oo khyl tyhmä mut..

- Sasha
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007   Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006
» ~Kht Kaviokoukku~ keppihevosia jo vuodesta 2006!
» Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^
» Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.
» Kht Aamurusko, keppihevosia vuodesta 2005

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Keppihevostallit-
Siirry: