Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Geisha_
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyPe Huhti 30, 2010 2:41 pm

Kht Windy



Tervetuloa seuraamaan Kht Windyä. Tallissa asustaa n. 20 hevosta ja ponia, tai hieman yli. Talli toimii melkeinpä ratsastuskouluna.
Tallin hevoset on perus koulutettuja hevosia, lukuunottamatta muutamaa, jotka ovat koulutus vaiheessa. ^^

Tiloista; Tallin tilat eivät ole suurimmasta päästä, vaan vähän ahtaat. Mutta, hevoset mahtuvat olemaan tallissa hyvin, ja tallissa on varustenaulakot varusteille, ja sitten hevosille tilaa sopivasti.
Tallilla on 2 tarhaa, eli tarkemmin ylä ja alatarha. Alatarha on hieman isompi kun ylätarha, mutta molempiin mahtuu ihan kivasti heppoja : D
Kenttiä on monta, n. 4-5 kenttää. Mutta paria emme käytä aktiivisesti. Ja tallina toimii minun huoneeni.


Hevosista & poneista; Hevoset ja ponit, ovat jotkut vaikeita, jotkut keskivaikeita ja helppoja ja jotkut taas helppoja. Kukaan hevonen ei tosin ole tuplatupla kiltti, mutta ihan sopivan rauhallisia. Tallilta löytyy, kisakelpoisia hevosia tarpeeksi ja niillä, on kiva kisata & käyttää tunneillakin. Jokaisella hevosella on toki oma luonteensa.


Tunneista; Tallilla, pidetään aktiivisesti tuntitoimintaa ja tunneille päätetään oman tason mukaisesti kellä menee (:
Tunnit kestävät max. 1h ja, vähintään 30 minuuttia. Opettajia on muutama, eli tosin minä ja yksi hyvistä ja vanhoista kavereistani Minna. Minna, on harrastanut keppihevosia jo n. 8 vuotta ja minulla kokemusta n. 5 vuotta (: joten, ihan tasokkaita ja tehokkaita tunteja, nämä tunnit ovat, sitten & sopivia kaikille!


toimintaa; Tallilla on paljon aktiivista toimintaa, on joskus leirejä, vaelluksia, tunteja ja kisoja ym..
Kaikki toiminta on melko aktiivista, tosin leirejä ei ole kovinkaan usein & kisoja on aina välillä, kun sellaiset värkätään.
Tallilla, toimitaan siis normaaliin tapaan & hevoset, harjataan aina ennen ratsastusta, yleensä ja lämmitellään hyvin kentällä ym.
Hevosia, myös ruokitaan aamulla,päivällä & illalla.



Noo mennäänpäs sitten minuun itseeni.

Minä; Oikeaa, nimeäni en mielellään kerro ja se saa pysyä salaisuutena. Ikäänikään en kerro, joten sekin on salaisuus.
Tykkään; Tykkään, monista asioista, kuten esim.
hevosista, koirista, jostain muistakin eläimistä, keppareista, juoksemisesta, karkista ym..
Inhoan; Inhoan HYÖNTEISIÄ! Kastemadot on iljettäviä mielestäni, ja malmeraadikarkit hyihyi, ja sitten jotkut muut karkit. OVART PAHOJA. inhoan, toki myös koulua. En tykkää siitä lainkaan.


Koulun käyntiäni; Käyn joka tapauksessa innokkaasti, koulua ilman poissaoloja. En tykkää olla, pois ja jättää läksyjä tekemättä, sillä joskus opettajat eivät tykkää. INHOKKI AINEENI ON MATIKKA! JOTA VIHAAN ERITTÄIN PALJON, KAIKISTA TYHMIN AIHE. Olen matikassa ihan hyvä : DD Enkku & kuvis ovat lempiaineitani. Nyt ainakin alustavasti, kässäkin on joskus kivaa.

Luonnettani; Olen huumorintajuinen & ihan mukava ihminen. En hermostu niinkään helposta jos, esim. joku kiusaa minua. Toki se ärsyttää, mutta jätän asian aina pois mielestäni. En välitä, niinkään jos joku sanoo minulle suoraan jotain, mutta jos ihan päin naamaa alkaa sanomaan, niin sitten en oikein tykkää. Olen rehellinen, mielestäni. En valehtele usein. Joskus nuorempana, minulla oli tapa valehdella, mutta enään ei ole (: ja, tykkään naurattaa ihmisiä, ja nauran itsekkin usein. en enään itke, usein. Erittäin harvoin, ellei ole joku ärsyttävä tai surullinen tillanne.

Ulkonäköä; Olen, hirveän näköinen omasta mielestäni, kuten aina olen ollutkin hirveän, näköinen omasta mielestäni. Tosin kavereitteni mielestä en ole ruma. Mutta, minulla on siis keskiruskeat hiukset & aika pitkät ja kivat. MULLA EI OLE LUONNONKIHARAT HIUKSET, VAAN SUORAT !!!!!!!!!!!! ja, silmien värii en muista xDD ja, vaatteina yleensä farkut ja joku huppari ym... (:


Ja, sitten eikun arvostelemaan (:
Uusin, siis topan kun vanha oli turha ja tylsä.

ja lyhyt.

Mutta, siinä uusi topa (: ja arvostelua tulemaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyPe Huhti 30, 2010 7:12 pm

^Erittäin, kivasti oot tehnyt uuden topan ja paljon enemmän & sopivasti tekstiä (:
Talli, vaikuttaa nyt tässä tekstissä enemmän kivalta, kun vanhasta tekstistä, ei oikein saanut selvää, tallista.
Hevosista, on sopivaa ja kivaa tietoa & muutenkin itsestäsikin jaksoit kirjottaa.
Kivasti, siis tekstiä, jos arvosanan antaisin niin olis varmaankin täydet xDD kiva talli, kerrassaan.

- Anna (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha_
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyPe Huhti 30, 2010 7:30 pm

Kiitos erittäin paljon, Anna.


- Geisha_
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyLa Toukokuu 08, 2010 7:05 pm

Arg (: upeesti, kirjotettuu oot saanu aikaseks. Ihanalt tallilt tää vaikuttaa, eikä sellaselt vitun surkeelt ku miun talli.
Ihanan rauhalliselta & mukavalta tallilta tämä vaikuttaa (: kivaa toimintaakin täältä löytyy. Ja kiva kun uusit topan, luin vanhan & tämä on huomattavasti parempi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha_
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyMa Toukokuu 10, 2010 3:17 pm

Juu x)) aikas paljon oon kirjottanut xD sä niinku yllätyit iha kuoliaaks no einy vaines x))) joo, täähä o iha mahti talli! kaikist paras ikinä tosin oikeesti ei oo x)) Toimintaa löytyy ihan M-A-H-T-A-V-A-N PALJON! siis mahtavaa. Tosin ei tän tallin toiminta mitenkää upeet oo, et ei sen puolee. uusin oli ihan PAKKO UUSIA TÄÄ TOPA. iha hirvittävä se entinen xDD tää o puolet parempi, ku se toinen vanha tyhmä topa (: ^^ hienosti mä kirjotan nyt (: kiitos, ku arvostelin ja sori mun tapa vastata näin tyhmästi ; // kiitos (:



- Geisha_
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyTi Toukokuu 11, 2010 5:01 pm

x) totkai mä pelästyin, miks en pelästyis x)) Oikeesti iha besta talli siul (: oikeesti sun tallin toiminta on hyvää ja KIVAA.
Joo, sun oli PAKKO! khyl se oli hirveenpi ku tääääää. TAI SIIS EI TÄÄ OO HIRVEE X))


- Onzel, ponzel, konzel, tonzel, aonzel, Ionzel x))
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha_
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyKe Toukokuu 12, 2010 1:03 pm

Ofc. Kiitos, ja kiitos (: Mul oli sellane himo tehä uus topa. Mä oon nyt suuttunut sulle x)) No en oikeesti oo, ku otin ton ''suuttumisen'' tost, ku olit sillee hirveenpi x))) Ihanat nimimerkit siul (: <33


- Geisha_
Takaisin alkuun Siirry alas
Eve
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyTo Toukokuu 13, 2010 5:49 pm

Siun talli on ihana. Ihanaa toimintaa, ihanat hevoset joita osaat tehä sika hyvin,. JA KIVA JA PARAS OMISTAJA.

mä tykkään sun tallist, sillo ku ekan kerran siun kanssa pari sanaa vaihoin ni vaikutit jo kivalt, ku me nähtii sillo joskus aikoi sitte.
Starret saa uuden topan kans, siin on niin hemmetin vähä tekstii etten kestä kattoo.
IHANA TALLI! 10++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ TARPEEKS TEKSTIIKI.


- Eve
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha.
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyTo Toukokuu 13, 2010 5:51 pm

Juu, otin alaviivan poiis, tilalle tuli piste (:


Kiitos, ja ei oo oikeesti mitää ihanaa : DD ja kiitos. mielestäni hepat ei ole mahteja mut iha söpöi. Kiits (:
Kiitos ja okei (: no siitähän on aikaa ku nähtii. Ok. Kiitos ja kiitos (=
Kiitos, että arvostelit .


- Geisha.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sazja
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyLa Toukokuu 22, 2010 11:48 am

Tuun arvostelee (:

Me nähtiin jo tiistaina ja tänään ^^ joten, nähään huomennakin, jeij <333
KIVA TALLI KIVAA TEKSTIÄ, IHANAT HEPAT, PARAS OMISTAJA!!
kaikkee, kivaa tallistas löytyy x)) kuka oli sun eka heppa x) toka, kolmas ? ymym (:
Ootko keppistelly siis 5 vuotta, mä oon 4 vuotta suunnilleee ^^


- Sazja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyLa Toukokuu 22, 2010 6:04 pm

Tulen itse kommenttia laittamaan.

^ Heti alustavasti huomasin virheitä, eli kirjoitusvirheitä tekstistä. Joten tarkemmin ensi kerralla, jos kirjoitat niin saa paremmin selvää.
Joka tapauksessa mennään tuon asian yli, ja kommentoin itse lisää. Nimi on mielestäni hyvä, ja sopiva muutenkin.
^ ja. Omistaja on mukava ja asiallinen, eikä puhu asiatonta kieltä.
Mukavalta tallilta kyllä vaikuttaa, tekstiä lukemalla. Kiva talli mielestäni. Arvosanaksi tulisi 10-


Kiva talli sinulla joka tapauksessa, kirjoitusvirheitä lukuunottamatta.


- Emmy
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha.
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyLa Toukokuu 22, 2010 8:44 pm

Jesjes <333 Emmy kommaaa.


^ Juu. ymmärrän, ja huomasin itsekkin virheitä, mutta toivottavasti se ei haittaa, ja katson ensi kerralla tarkemmin.
Juu, mennään sen yli :') Juuu (: Kiitos : )) juu, se on.
Jaja x)) Kiitos, (: en ole innokas puhumaan asiatonta kieltä.
Kiiiitoos. juu (: Kiitos, selvä kiva että olet sitä mieltä tallistani. Kiva että kommasit.


- Geisha.


LISÄÄ KOMMENTTIA
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptySu Toukokuu 23, 2010 11:53 am

^ Nooh mistä alottais arvostelun. Alustavasti virheet häiritsee ^^ mutta ei siitä suurta numeroa viitsi nostaa ellei halua olla niin lapsellinen. (:
Kivasti tekstiä sinulla. Muutamia ylimääräisiä pilkkuja taitaa löytyä. En ole ihan varma, mutta kiva talli sinulla.
Nimi on sopiva, sillä olenhan itse tallin puoliomistaja. Joten minulle ei toista tallia löydy, kun tämän tavallaan puoliksi omistan. Joten minäkin saatan vastata kommentteihin, mutta en tätä ole kirjoittanut ^^


- Minna
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha.
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyTi Toukokuu 25, 2010 5:36 pm

Vastailen ^^


^ Juu. Minusta ne eivät kovinkaan paljoa häiritse, ellei ole tarkka silmäinen. (: Jep, ei kantsi. Aika lapsellist toimintaa ois tommone.
kiitus <33 Joo, taitaa olla. En oo varma itsekkään. Kiitus kiitus <3
Juu, (: yhdessä keksittiin. tai minähän ehdotin, ja se kävi. Ei löydykkää. meijä talli<<3 jep. mut minä omistan silti itse. (: apurina toimit. (:
Niin saatat. (: ja Minnalle ei saa valittaa kirjoitus virheistä, sillä minä tekstin kirjoitit. Valittakaa mulle jos haluutte olla nii lapsellisii (:
KIVA KUN ARVOSTELIT.

- Geisha.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennna.
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyKe Kesä 02, 2010 5:37 pm

Mukavalta tallisi vaikuttaa URL- kirjoitusena sekä myös IRL. Paljon taino itseasiassa tarpeeksi tekstiä.
Paljon olet kirjottanut tänne, ja löysin kylläkin pari ylimääräistä pilkkua, mutta ne eivät häiritse juurikaan. Paitsi tekstiä lukiessa tietysti.
Mutta siis tykkään tallistasi, ja hevoset ovat kivoja ja mukavia. Taino ''kilttejä'' tosiaan .
mutta arvosanaksi varmaankin olisi 10- ja miinus tulee ylimääräisistä pilkuista.
Sori, että tuli tämmönen kauhee järkevä viesti siis tosiaankin ''järkevä''
Kauheeta kirjakieltä kirjotan, mut en osaa aina kirjottaa ilman kirja kieltä x'))


- Hennna.
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha.
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyPe Kesä 04, 2010 11:45 am

Henna <33 Jes tulit arvostelee.

^ Kiitos : DD kiva että pidät. Nii xDD okei.
Jjuu (: okei : DD kiva, jos ei häiritse paljoa. Joo :'D kiva et pidät. Joo onha ne x))
Kiitos : DD kiva, että noinkin hyvän annoit :'DD
Joo, järkevähän se : DD Mitäpä tuo x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyPe Kesä 04, 2010 7:52 pm

Minnasta x)) eli toisesta omistajasta;

Millainen olen ?

Noo mitenkäs selittäis. Aluks voin sanoa vain, että mä oon tällänen joka ilmaisee mielipiteensä, joskus hieman epäkohteliaasti.
Olen kuitenkin asiallinen ihminen, joka ottaa omat puolensa hyvin. Olen rauhallinen, mutta toisinaan osaan hermostua ERITTÄIN helposti.
Minä hermostun, ja pistän vastaan erittäin helposti. Minä otan samalla mitalla helposti. Mutta siis, olen kiltti & suht. rauhallinen. Tuttujen ihmisten seurassa olen kova äänisempi :'D mutten liian, sillä en viitsi huutaa xDD

MITÄ MINKÄ NÄKÖNEN SÄ OLIT ?

Joo. Melko mahtavasti otsikoitu. Mutta ulkonäköö sit sen verran, että omistan pitkät & tumman ruskeat hiukset. Silmien värinä toimii joku sellanen sinivirheet. en osaa sanoa, joten älkää kyselkö.


MINKÄ IKÄNEN OLIT ? MIKÄ NIMES ON ?

Eli joo xDD oikea nimeni on Minna : DD Olen itseasiassa 16-vuotias tyttö. Joka pyöriskelee yhä keppihevosten parissa. Innostus onjo lopahtanut hieman, mutta koitan pysyä tässä viellä : )


Kavereita, millasia ?...


- Positiivinen, hyvä ystäväni! Pidän hänestä paljon! Sillä hän on paras ystäväni, ja häneen luotan! Sinut olen tuntenut monta vuotta. Autat aina jos on tarve, mukava ihminen! Emmy, eli selvennyksenä Erika.
- Rauhallinen mukava ihminen! Osaa hillitä itsensä, tutustuin sinuun helposti, olet mahtava ihminen kerrassaan! Saara
- Hyvä, rento ja hauska ihminen. Osaat naurattaa ja piristät minua joka tapauksessa jos näät minut hieman alakuloisena x)) Jaana
- Kiva ihminen. Toisinaan osaat olla hieman ärsyttävä, mutta olet silti kaverini : ) Maria
- Ihana ja hyvä ihminen <3 Olet kerrassaan mahtava Emmyn lisäksi, sie ja Emmy ootte mun bestiksiii <33 Piia
- Rauhallinen osapuoli, mutta toisinaan erittäin rasittava. Osaat ärsyttää, joka häiritsee minua vitusti. Koitahan ymmärtää se! Miina
- Kiva ihminen. Sinutkin olen tuntenut muutaman vuoden. Meillä on hyviä ja huonoja muistoja, mutta hyviä enemmän <3 Niina

- Lisäksi monetmonet muut kaverit! Joita tunnen itseasiassa Geisha kuuluu parhaimpiin ystäviin, ihana ihminen<3


MIST MÄ TYKKÄÄN JA SILLAI ?


Tykkään melko monista asioista.

1. ystävistäni!
2. suklaasta <3
3. Karkkia.
4. Juoksemisesta.
5. Keppihevosten tekemisestä.
ym lisää!!


INHOAN!



INHOAN ERITTÄIN PALJON ASIOITA! MUTTA SIIS, EN JAKSA EDES LUETELLA. PALJON LÖYTYY : )

_____________________________________________________________________________________________________



Saa kommata xDD pitkästi yritin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyLa Kesä 05, 2010 3:25 pm

Tommonen sinä olet :'D joo... kerran sillon sanoit mielipitees mulle vähän sillee olit sillai;
- Ton korvissa sais olla enemmän muotoa.. sit olin sillee okeii... kun sanoit sen sillon sillee vihasena xDD siis keppihevosista kyse x)) sä hermostut helposti, niinkun mäkin x''DD
Sillon oltiin tosin 12-vuotiait xDD tai nuorempia. joo.

Ton näkönen sä olet tosiaan <:
Munkin innostus alhaalla päin.. sillä en edes mee noilla hepoilla koskaan suunnillee :'D paitsi kavereitten kanssa. MUHAHHHAAAA ! TULIN SUN KAVERIT KOHTAAN : DD kiitos : DD

Minä tykkään samoista asioista <''3 ja vihaan samoja asioita :'DD vaikkei tuol lue niit, mut tiiän varsin hyvin mitä vihaat : DD



- Emmy : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptySu Kesä 06, 2010 8:55 am

^ Juu : DD ja niinpä. sanon usein tollee mun mielipiteen, joka häiritsee muakin, mut se onkin miun ongelma.
Niin (: ja säkin x) siks ollaan myös samanlaisii : ) NUOREMPII! oltiin jotai 10-11-vuotiait : ))

Olen : ) lapsena en ollut xDD tai nuorempana ihan : DD oli lyhkäsemmät hiukset ja vaalemmat.
^ Joo (: käy vähän tylsäks, kun en oikee yksin jaksa :'D enemmänki kavereitten kanssa : DD Juu x) varsinkin sun kanssa yleensä . Juu x)) niin pääsit : ))
Juu : DD

niin tykkäät i know : DD ja joo (: kaipa sä tiiät, nyt kun ollaan heij tunnettu päiväkodista aski x))
Kuule me tiedetään PALJON toisistamme : )

kiitus, kun arvosteliit <33

- Minna


Lisää muuten sit kommatkaa tästä miunkin jutusta :'DD kirjotan varmaan oman version tästä meijän tallista : DD saa nähä. itse en siis kirjoittanut, mut mun keksimä kirjotus : ) SIIS EN KEKSINYT TALLISTA KAIKKEA, VAAN ET MITEN KERROTAAN.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptySu Kesä 06, 2010 10:40 am

joo xD onneks menit pois, teillä kun kirjotan : )) oon siis Minnan koneella tiedoks kaikille. kun olen sen kanssa.

Joo. niinpä tosiaankin sanot : )
et ollukkaa, ja niin oltiinki muute : DD
Kuinka toi sun keppari harrastus menee, ootko päättänyt et lopetat pian ?

Mut joo. Joo, me tiedetään toisistamme paljon : DD mut päästämpäs sut vastaamaan .


- Emmy
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptySu Kesä 06, 2010 10:43 am

Joo pääästit nyt : )
XDD ONNEKS.. HAH! ILKEÄ.. NO EINYY.. niin olet.

Nii : ) niinii xDD semmosii nuoria, tähän ikää verrattuna.
Vaikee kysymys. : DD enmä oo mitää päättänyt, mut en itte keppistele, välillä kavereitten kanssa, jos edes sillonkaa :'D geishan kanssa oon muutenkin useiten... : ) et sen kans.
Niin tiedetään. joo x)


- Minna
Takaisin alkuun Siirry alas
Milla
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyMa Kesä 07, 2010 3:28 pm

What ? O_______o

Sä sit kirjotit itsestäsi :'D
Kivasti kerroit (: en aijemmin tiennyt et ilmaiset mielipitees tollee, mut tiiän ainaki nyt :'DD
Et kertonut miulle sillo kerra : ) tosin en oo sun kanssa kahdestaan ollut, paitsi kahdesti (:
Sillon, kun tulit meille ja mä teille sillo :'DD
Krää.. en päässy kaverit kohtaa, enkö ole kaveris ?.. : ((


PLALALALALALALALAA miksen päässy listalle.. mut heeij, voitko olla lähiaikoina... : ))


- Milla
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyMa Kesä 07, 2010 3:40 pm

? xDD


Niin kerroin. Oli niin tylsää sillon :'D
Joo kiitos : ) Joo et tiennykkää, kun en jaksa kertoa jokaiselle. :'D
No en .. miks tartteis ? Nii : ) en kovin usein kaikkien kanssa ole.
Juujuu.
Ei oo siit kiinni : DD kuten sanoin monetmonet muut kaverit : ) sinäkin kuulut kyllä, mut en laittanut kaikkia x)

joo.. kerroin jo syyn. Ehkäpä x)

- Minna
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha.
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyPe Kesä 11, 2010 3:09 pm

Minna, Minna, Minna :'D

En heti tullu aatelleeks et sä kirjotat ittestäs : )
mmut hei khyl tost lopulta tuliki ihan kiva :'DD
Kaikki tesktit mitkä lie sais olla käännettyjä -.- noin näyttää tyhmältä.
Anteeksi ilmaisen mielipiteeni (:
Tekstis häiritsee kans topaa mut oot silti toinen pitäjä et tee mitä tykkäät : /
mahtavaa.. pääsin kaverit kohtaan mut tota missä minusta lukee ei oo käännetty -.- khyl sinuna varmaan munkin keppariharrastus olis aik ohi (: kun sen verran ''vanha'' olet x)
mutta ens kerran sit kirjota enemmän tekstiä ... -.-


: DD ei muuta (: paitsi kommatkaa.


- Geisha.
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Vierailija




Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ EmptyPe Kesä 11, 2010 3:15 pm

^ Geisha, Geisha, Geisha x)


niinhän mä sulle sanoinkin, et en usko että niin aattelit (:
Niin tulikin omasta mielestäni. Aluks koittelin kaikkii värei milt otsikko näyttäis, mut vihree oli sit paras.
Niin sais (: en sitäkään ajatellut. Yes, ofc.
Ei mitään (: et ilmaise niin ilkeesti kun minä : ) sitä paitsi oon samaa mieltä.
Juu : DD niinpä. häiritsee : )
Juu pääsit, ja en tiedä miksi en kääntänyt... tyhmä minä x))
Niinpä : DD aik ohitte. ellei sit joku innosta ^^
Niin vanha kun vanha : ( aika kuluu, haluis olla lapsi mut eipä voi : <<<
Juu x))

KOMMATKAA SIIS : DD ihan tallistakin, ei vain minusta!

- Minna
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^   Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^ Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Kht Aamurusko, keppihevosia vuodesta 2005
» Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006
» ~Kht Kaviokoukku~ keppihevosia jo vuodesta 2006!
» Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007
» Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Keppihevostallit-
Siirry: