Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 ~Kht Kaviokoukku~ keppihevosia jo vuodesta 2006!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Iitu
JS
Iitu


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 11.11.2010

~Kht Kaviokoukku~ keppihevosia jo vuodesta 2006! Empty
ViestiAihe: ~Kht Kaviokoukku~ keppihevosia jo vuodesta 2006!   ~Kht Kaviokoukku~ keppihevosia jo vuodesta 2006! EmptyTo Marras 11, 2010 11:29 pm

Kht Kaviokoukku

Kaviokoukku on siis Jyväskylässä sijaitseva keppihevosiin hurahtaneen tytön ylläpitämä talli. Hevosia on monennäköisiä tullut ja mennyt - yhteensä näitä ponimuksia on tultu tehtyä jo yli 300.


OmistajaOlen 14-vuotias tyttö, joka on harrastanut keppihevosia jo neljä vuotta. Hevoset on kaikki itse tehty, vain viisi hevosta on tullut muilta hankittua, tosin tällä hetkellä omistan vain kaksi muiden tekelettä, muut ovat itsetekemiäni. Koulussa osa tietää harrastuksestani - ja totta on - minua pidetään outona. Ei pelkästään keppihevosten takia vaan myös toisen harrastukseni. Et halua tietää. Nojoo, soitan haitaria ja kuuntelen haitarimusiikkia. Ei siitä sen enempää^^ Oikeista hevosia on tullut myös omistettua, kaksi shetlanninponia ja yksi Irlannin cob eli Tinker. En omista kuitenkaan enää Smile


Talli
Talli sijaitsee vanhassa navetassa hevostallin puolella. Talliin on nikkaroitu kaikille omat karsinansa ym...

Haluatko tietää lisää? Käy Kht Kaviokoukun sivuilla >klik<
Takaisin alkuun Siirry alas
hanki
Vierailija




~Kht Kaviokoukku~ keppihevosia jo vuodesta 2006! Empty
ViestiAihe: heips   ~Kht Kaviokoukku~ keppihevosia jo vuodesta 2006! EmptySu Tammi 09, 2011 11:03 am

sulla on hienoja heppoja ja hieno talli.mulla ei ole noin hienoja keppareita.kui myyt melkein kaikki sun kepparit?
Takaisin alkuun Siirry alas
Hermeliini
JS



Viestien lukumäärä : 8
Join date : 22.07.2011
Paikkakunta : Nastola

~Kht Kaviokoukku~ keppihevosia jo vuodesta 2006! Empty
ViestiAihe: Vs: ~Kht Kaviokoukku~ keppihevosia jo vuodesta 2006!   ~Kht Kaviokoukku~ keppihevosia jo vuodesta 2006! EmptyLa Heinä 23, 2011 10:02 am

Olen vannoutunut tallisi kannattaja flower
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





~Kht Kaviokoukku~ keppihevosia jo vuodesta 2006! Empty
ViestiAihe: Vs: ~Kht Kaviokoukku~ keppihevosia jo vuodesta 2006!   ~Kht Kaviokoukku~ keppihevosia jo vuodesta 2006! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
~Kht Kaviokoukku~ keppihevosia jo vuodesta 2006!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006
» Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007
» Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^
» Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.
» Kht Aamurusko, keppihevosia vuodesta 2005

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Keppihevostallit-
Siirry: