Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Roosa
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyKe Huhti 07, 2010 12:54 pm

KHT APPLE



Hei, tervetuloa seuraamaan Kht Applea. Nimi, perustui vain jostain sillä minä keksin sen vain jostain. Nimi, ei ole välttämättä pysyvä. Mutta, saa olla tällä aikaa, nimenä ainakin. Mutta, esittelyyn;

Tallista: Talli, on perustettu, jo muutama vuosi sitten. Talli, perustettiin mielestäni 2006 vuonna. Keppihevosten pariin, minut innoitti Geisha. Ja olen hänelle kiitollinen! Että, minutkin sai tähän ihanaan harrasytukseen. Talli, on melko, keskikokoinen, eli tallina toimii, semmonen leikkimökki. Normi (: kun omakoti talossa asustellaan.
Poneja, ja hevosia on kahdeksan ja yhdeksäs on valmistumassa. Karsinoita, on 12. Mutta, tekeillä on myös tällä hetkellä 3 karsinaa.
Jaa, sitten .. ömöm.. tallissa, on naula ja naulan ylö puolella hevosen nimi ja siinä on kyseisen hevosen nimi.

Tilat; Tiloista, sen verran että kenttiä on tällä hetkellä 2 omassa käytössä, ja lisäksi ratsastelemme Geishan kentillä jos olen hänen kanssaan : ) Maastot, ovat erittäin erittäin isoja! Maastossa, voi vaeltaa kauan, ja metsä on iso. Ja sitten, tarhoja on tällä hetkellä 3. Kovinkaan isoja ne eivät ole. Mutta, sellasia... aika normeja. Ja laitumia, ei ole sinäänsä. Että tarhat toimivat laitsoina. kesäisin, kun niihin kasvaa ruohoa.

Poneista & hevosista; Hevoset, ovat peruskoulutettuja, ja tallilla asustaa myös, tallin omia kasvatteja, jotka ovat melko, nuoria ja niitä koulutetaan viellä. Tallilla on tällä hetkellä 6 kasvatti, hevosta. Ja sitten yksi Annan tallilta ja yksi Geishan tallilta. Muut ovat, oma tekemiä ja kasvatteja. Kaikki tallin hevoset ovat kagashevosia, ja monenlaisista kankaista tehtyjä. Jaa, sitten tallin nuorin hevonen on Dream, joka on tällä hetkellä sitten 3 vuotias, ja koulutusvaiheessa.

Varusteet; Hevosilla, kullakin on omat varusteensa, omat riimunnarut, suitset & riimut. Aina kun tallille tulee uusi hevonen, sille tehdään heti varusteet.
Varusteet on tehty, tekonahkasta sekä kankaasta, mutta suitset ovat kankaasta, ja niissä on rautalanka kuolaimet & sitten, riimuissa on renkaat aina, ja klipsu.
Jaa, hevosilla, on omat harjapakit & pari harjaa, kullakin. Mutta myös jotkut harjat ovat yhteisiä.
Loimia löytyy paljon. Ja niitä on riittävästi.

Toimintaa; Palataanpas, viellä toiminta osioon.
Tallilla, ei ole mailman suurinta toimintaa. Sillä, en jaksa pitää niin paljon mitään, mutta tallilla siis on,
vaelluksia ( välillä) , kisoja.. ja sitten, jtn.. muuta, mutta tunteja enkä leirejä ole innokas pitämään. Enkä pidä.
Muuten, kyllä tallilla ruokitaan hevoset, heinällä aamulla, päivällä ja illalla. Ja kukin hevonen saa oman annoksensa vettä & ruokaa. Talli, on aika tasokas, joten tosi hyvin huolehdimme hevosistamme, ja hevosilla ratsastetaan jokapäivä. Myös tallin omistaja Roosa, eli minä käyn tunneilla (Geishan tallilla) ja sitten, osallistun kisoihin, ja menen vaelluksille tms.. (: usein.



Sitten viimeinkin!


Itsestäni; Olen, siis ihan oikealta nimeltäni myös Roosa. Ja, olen 14- vuotias tyttö, joka on syntynyt helmikuussa, 15.2 (: Ja ensi, vuonna sitten 15-vuotta, olenkin jo, ; )
Tykkään, näyttelemisestä aika paljon, mutta ei se lempihommaani ole. Mielummin, tykkään hyppiä esteitä, ja sekoilla ja pitää hauskaa (:
Jaa, lempiväriä mulla, ei ole tarkalleen, ja sitten tykkään, hepoista tms.. koirista ; D Lempiaineeni koulussa on köksä ja, sitten ... eipäs muuta, oikein ole.. : D
Ja, sitten tällein. Olen innokas, osallistumaan moneen asiaan ja tämmöstä.. ratsastan usein, keppareillani sillä haluan hyvän kunnon, ja se on kivaa ; )
Luonnettani: Olen mukava ja huumorintajuinen tyttö. Olen innokas nauramaan, ja teen mitä muutkin haluaa.
En, ole ilkeä vaan mukava ja kiltti. En hermostu, helposta enkä ala itkemään. Tykkään naurattaa kans ihmisiä ja, muutenkin
olen rohkea ja asiallinen.
En ala raivoamaan turhasta, tai mistään.
Jaksan, hyvin juosta ja tälleen.
Luonnetta en osaa hirveästi kuvailla muuten lisää xD
Ulkonäköä: Olen, semmonen tummanruskee hiuksinen ja hiukseni, ovat luonnonkiharat ja suoristan niitä välillä.
Ja, sittensitten, hiukseni ovat yli olkopäitten joku 10cm, yli.
Ja silmieni väri, on semmonen sini joku, en oo ihan varma ; ) käytän korviksia, joka ei ulkonäköön kuuluxD
jaa, sillai, en osaa kunnolla kuvailla, mutta jtn.. tämmöst.
Olen pituudeltani, jotain 163cm (: Ja, ihan sopiva pituus tuo ; )
Yleisesti, käytän farkkuja, jotain hupparia, tai jotain paitaa xD Tietysti käytän, paitaa. Toppaliiviä välillä, talvella, käyttelen kun takkia, en hirveästi tykkää pitää.
Käytän, yleensä tennareita, tai sitten joko lenkkareita. Kun en talvikenkiä ole innokas käyttämään, enkä sandaaleja. Kuljen myös crokseilla, kesällä. En oo varma, kirjotinko nyt jon croksit, oikei xD Mutta, tämmönen outo mäxD ja en, oo super hyvä matikassa kun sain 8 siit (:


Hepoista vielä;

tallillani, on tammoja eniten, sitten oreja ja 2 ruunaa (:
Hevosten, tietoja enkä nimiä jaksa kertoa : D


Mutta, kommenttia tulemaan, vain ! Paljon, kommenttia ja arvostelua, tälle !
Haluan, kuulla : D

kiitoksia, jos jaksoitte lukee tän pitkän xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyLa Huhti 10, 2010 10:23 am

Mutta, tosi PITKÄSTI oot jaksanut, kirjottaa josta on PAAAAAALLLJOOOOON PLUSSSSAAAAAA!
Tosi, hyvin oot oikeesti kirjottanut ja tietoa on sopivasti & sit, kirjotit itsestäsikin kivasti ja tallista.

Itte, en heti, menis kirjottaa tota noin, pitkää tekstii xD mut, khyl mä voisin jos, ei oo muutakaan tekemistä.
Juu, ja sun tallis on oikeesti hieno <3 Ja meidän kentillähän, sä joskus ratsastelet x))
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyMa Huhti 12, 2010 2:34 pm

Löysin, nyt tarkasti katsellen itse tuolta kirjotus virheen.

naulan ylö puolella hevosen nimi ja siinä on kyseisen hevosen nimi. Pitäisi olla;

naulan ylö puolella on hevosen nimi ja siinä on kyseisen hevosen varusteet (:

Ja, hevosia ei ole aina kahdeksan ja yhdeksäs ei ole kokoaika valmistumassa, joten nekin tai määrä vaihtuu. Joten eipäs välitetä siitä (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ama
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyMa Huhti 12, 2010 2:52 pm

Kröhöm... eikös se ole Ylä, eikä ylö....
Kannattaisi, varmaan lukea teksti ennen kuin sen laittaa. Ettei tarvitse turhilla viesteillä korjata tänne, sitä. Anteeks, et toi on nii Negatiivinen xD
Mutta, kuitenkin Paljon oot kirjottanut (: Alueet, kuullostaa kivoilta & mukavilta & aukeilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasha
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyPe Huhti 16, 2010 1:26 pm

Jooo... (: ihan kivan kuuloinen talli. Mutta samaa mieltä kuin Ama. lueppas teksti ennen kuin laitat, niin ei virheitä tule (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Milla
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyKe Huhti 21, 2010 6:35 pm

hah! säki oot topan tehny roosa! omg, apua.. kaikilla teillä on topaaa! mut joo.. paljon tekstii tosiia mä en jaksais kirjottaa, paitsi ehk..
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyTo Huhti 22, 2010 5:44 pm

Sasha//Ei tarvitse, liittyä toisen asiaan että, olen samaa mieltä. Ja, aivan turhaa olla silleen, sano vain oma mielipiteesi.
Ama// Hui kamala!! Jos, kirjotusvirheitä tulee. Sehän on elämän, loppu. Ja, ei tarvitse olla aina noin Negatiivinen, ärsyttää vähän kun oot aina Negatiivinen..


Roosakin, teki topan omalle tallilleen (: Hauskaa, kui jaksoit ? ^^
Kivasti tekstiä sulla, ja mua ei häiritte noi kirjotus virheet, virheitä sattuu (:
Oikein, kivasti tekstiä ja kerroit reilusti tallistasi, ja itsestäs. Ja tollanenhan sä oot, erittäin hirveän näköinen !!! x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyTo Huhti 22, 2010 5:57 pm

Ama// Ei tarvitse, aina valittaa, valittaa, valittaa ja olla Negatiivinen, ja se ärsyttää kun oot Negatiivinen.
Sasha// Älä liity, aina kaikkien sanomisiin ja käänny myös mua '' Vastaan'' tavallaan, Anna on tässä asiassa aivan oikeassa.
Anna// Kiitus, kiitus <33 Joo, teinhän mä : ) kun teillä muillakin oli topat.


Lisää arvostelua, jos tulee mieleen vain jotain (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyTo Huhti 22, 2010 6:19 pm

Mitä sä oikee yrität xDDDDD

no einy, älä ihmettele. Sä oot iha karseen näkönen, kuten sanoitkin. Oon aina ajatellu samoin : ) ( läppä)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasha
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyPe Huhti 23, 2010 1:03 pm

No sori !! ONKSE NII KAMALAA ? jos, teen niin !!!!!!!

JA, ÄRSYTTÄÄ MUAKI ! JA, SILLEEE !
ETTÄ.. JOO! EI TARTTE VALITTAA JA EN HAASTANUT RIITAA MITENKÄÄN, KIITOKSIA!
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyPe Huhti 23, 2010 1:06 pm

Sasha// Olisitko, mitenkään niin kiltti ja et kirjottaisi tänne topaan mitään., vihaisia viestejä. Sillä, topaa ei täytetä riidoilla tai muilla, ja minä & Roosa, emme haastaneet kuinkaan riitaa vaan, sanoimme mielipiteemme. Et taida tietää miten mielipiteitä ilmaistaan.

Ja (: sitte ROOSA XDDD
What ? siis, miten kirjotit noi kaikki tiedot oikeestiii ? ^^ jaksoitpa hyvin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyPe Huhti 23, 2010 1:08 pm

Anna// Siis kivaa, joku on samaa mieltä mun kanssa asiassa että oon hirveen näkönen, no ei nyt vaines. Kiitoksia : ) Ja, myös kiitokset että vastasit Sashalle, ja muutenkin (: Ja jaksoin vaa kirjottaa.. tuli vaa tekstii lisää ja lisää.

Sasha// Ei vihaisia, viestejä kiitos (: ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyPe Huhti 23, 2010 7:24 pm

^Minun viestini taas <''3

ja, mitäs Roosalle nyt kuuluupi?
Joo, me nähtiinkin tosin tänään Geishalla (: ja, oikein kivaa oli kanssas ja myös Geishan kaaa.

mutta, kerrassaan upea TALLI JA TILAT OVAT mahtavat ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Ama
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyLa Huhti 24, 2010 10:06 am

Sasha// Minusta, on erittäin lapsellista käyttäytyä noin ja alkaa suuttua, heti. Ja ei miel. OT- viestejä : D Vaikka sanonkin, enkä ole topaa tehnyt niin silti.


Ja ihanalta tallilta kyllä vaikuttaa <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Twist.
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyTo Huhti 29, 2010 7:45 pm

Aah, Roosa <3 Ihana talli sulla, ja ihana nimiki sillä (:
Onkos, sitten kauan tullut keppisteltyä, ja ootko pitänyt, taukoo.
kivasti, tekstii ja tollanen sä sit luonteelt oot.


Terv. Twist.
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyPe Huhti 30, 2010 2:22 pm

^Roosan puolesta vastailen (:

Twist. , Saman verran kuin minäkin, n. 4 vuotta (: ja olimme silloin 10 vuotiaita kun alotimme, taukoja ei ole ollut (:
Ja tuollainen roosa on, itseasiassa sen huomaa paremmin IRL- ja uskon että pidät hänestä (:


Terv. Anna, roosan puolesta siis vastasin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyPe Toukokuu 14, 2010 1:47 pm

Muuten, sähän olet jo 15-v. x)) vähän, väärin tuli mut iha sama x))
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyPe Toukokuu 14, 2010 7:35 pm

Juu, miun perinne laittaa väärin (: siis tarkoituksena oli laittaa, että olen jo tänä vuonna 15-vuotta (: tai jtn, sen tapasta. Joo x))
Ja, juu. pikkuv virhe ei pahaa tee. (: kiitos, kun huomautit : )


- Roosa
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptySu Toukokuu 23, 2010 11:59 am

Juuh x)) mäkin huomasin ton virheen jonka Anna sanoi, mutta se ei haittaa ^^ kun se on sun perinne laittaa väärin aina xDD no etsä nyt aina laita väärin. Välillä. (:
Kivalta vaikuttaa. Ihanasti tekstii oot laittanut. Oon aika tyytyväinen, että oot jaksanut kirjottaa noinkin paljon ^^
^ Mutta, toi yks virhe tai muutamat kirjoitus virheet yms, häiritsee tekstissä. Mutta sille ei voi mitään, kun et voi muokatakkaan. Arvosanaksi 10- (:

- Minna
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyTi Toukokuu 25, 2010 5:45 pm

^ Juujuu. (: Joo ihansama, vaikka huomasit, mut älä kiitos jatka asiaa. Ja joojoo. (: Nii, kai se on. Jaa-a.
JOOO. Kiitos, ja kiitos.
Sinun ei tarvitse, sanoa että olet tyytyväinen.. Ja jooo. kiitti.
^ JOO, MUT ÄLÄ VALITA. ja jooojooo.
Joo, thankke.


- Roosa
Takaisin alkuun Siirry alas
Kopina
JS



Viestien lukumäärä : 25
Join date : 02.04.2010
Paikkakunta : Espoo

Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: arvostelua   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyKe Syys 15, 2010 5:06 pm

Kivan kuuloinen talli, tälläiselle voisin itsekin haluta ratsastaa, jos tunnettaisiin... Very Happy

Ja sitten esittely on kivan "lörpöttelevä", sellainen rento mutta tästä saa kaikki tarvittavat asiat tietää,, plussaa siis minulta sunny

Yksi miinus on se, että esittelyssä voisi olla tallin nettisivuosoite mukana,, jos siis,, sinulla on sellainen...

Kaiken kaikkiaan mukava Wink

jee, täällä on muitakin minun ikäisiä! (mäkin oon 14v.)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ratsutalliaamurusko
Geisha.
Vierailija




Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 EmptyTo Syys 16, 2010 4:25 pm

Kiva, kun kommasit Roosan topaan. (:

Roosa ei enään käy Foorulla, ilmoitan sen hänen puolestaan. :'D häntä ei kiinnosta siis käydä enään täällä (en tiedä miksi).
Mutta Roosalla ei ole sivuja. :'D eikä ole koskaan ollutkaan. (:

Kiva kun tykkäät sen topasta, suurin osa kamuistani ei käy enään täällä. :'D itse käyn harvoin, itse totesivat, että hiljainen paikka.
Mut kiitoskiitos, roosan puolesta. XD


Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006   Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kht apple, keppihevosia vuodesta 2006
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» ~Kht Kaviokoukku~ keppihevosia jo vuodesta 2006!
» Kht Paljet, keppihevosia vuodesta 2004.
» Kht Aamurusko, keppihevosia vuodesta 2005
» Kht Lillany, keppihevosia vuodesta 2007
» Kht Windy, keppihevosia vuodesta 2005 ^^

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Keppihevostallit-
Siirry: