Roosa Vierailija
| Aihe: Vs: Keppari pulina. Pe Kesä 25, 2010 4:05 pm | |
| heissan :-P kuten anna tos kertoki ni olin sen kanssa eilen :-) mutjaaa. :-DD sit tein uutta kepparia ja päätin sille jo nimen Applen sepeline's conset adtive ''Conne'' : D tuommone. kivan näkönen siit on kyl tulos :-D kattoo nyt :-D pidänkö ittelläni. (= Annan kanssa kuvatii upeet videoo :-D mä oon aika hiano siin videos. näytän muillekki sen sit :-) Future meni ylläpitoon Desteriin jaaa sit tänne tuli Jokke Desteristä :-)) Jokel menin aamusta esteitä :') ihana toi jokke <3 Annal oli eile Pallo ja Jokke mukan. menin myös pallol. |
|
Jebba Vierailija
| Aihe: Vs: Keppari pulina. Pe Heinä 16, 2010 4:26 pm | |
| Tein uudelle kepparilleni sivut. Tänään luvassa myös muuta kepparointia |
|
hanki Vierailija
| Aihe: hmm...moi Su Tammi 02, 2011 1:54 pm | |
| |
|
hanki Vierailija
| Aihe: heips Ti Tammi 18, 2011 4:53 pm | |
| joo kerran ku mää menin mun kamun luo niin meiän piti liikuttaa sen kepparit mutta kun se oli liikuttanut kaikki paitsi 2 kepparia.sillä kepparilla mikä mun piti ottaa oli liian pitkä varsi mulle sitten mää ajattelin pitää mun kamulle tunnin.mutta mun kamun keppari oli aika villi koska oli pimeää ja sitä ei oltu liikutetu vähään aikaan.yritimme laukata.oli liukasta ja pimeää,heppaa se ei kuitenkaan haitannut ja heppa lähti täyttä laukkaa niin että mun kamu meinasi pudota siltä.se oli kivan näköstä.sitten kuitenkin se heppakin rauhoitui.menimme sitten talliin ja hoidimme kaikki hepat.oli kyllä kivaa!!!
p.s. onneksi mää en ratsastanut sillä villillä hepalla!!! |
|
omistaja Vierailija
| Aihe: Vs: Keppari pulina. Su Toukokuu 22, 2011 6:11 pm | |
| Minä ratsastin keppareilla maasto esteitä ja uitin keppareita |
|
M i l l a z JS
Viestien lukumäärä : 17 Join date : 16.06.2011 Ikä : 26 Paikkakunta : Ulvila
| Aihe: Vs: Keppari pulina. To Kesä 16, 2011 8:48 pm | |
| No tänään kun ratsittii kaverin kaa ni heppa pukitti ja mun jalka meinas osuu kaverii namaa Mut ei sit kuitenkaa jäi noin 5 cm väliin | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Keppari pulina. | |
| |
|