Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Keppari pulina.

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Anna
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyTo Huhti 22, 2010 5:36 pm

^Olin Geishan suunnassa tänään : )
Oli oikein, kivaa ja meidän hyvä ystävämme Minna piti tunnin meille ^_^

Ja sitten muutenkin olin Geishan kanssa ja Roosan (: Roosakin oli tietysti siellä^^
Tein nopeasti suitset Brennalle. Suitsista tuli ihan hienot.

Satoi kylläkin, vettä kun Geishalla olin ; / mutta, eipä se haittaa kun varuin vuoksi oli sadetakki mukana ^^
Ja uutta hevosta ompelin tänään. Tulin joskus jo viiden aikaa, niin ompelin sellasesta karvasemmasta kankaasta, sitä heppaa (:
Puolet, oon nyt ommellu ja huomenna sit lisää. Ellen valvo pitempään ja jatka hevosta myöhemmin.

Eve, Ama ja Sasha olivat myös paikalla, ratsastustunnilla. Kun Geishan tallilla eli Windyssä pidetään tunteja ja Geisha ja Minna pitää tunteja. Ja sitten, noi tuli ihan perinteiseen tapaan tunnille, siis Eve, Ama ja Sasha.


Mulla, oli kyllä kivaa ja ei ollut sellasta '' tylsää '' hetkeä. Kun kokoajan nauratti tai teki mieli nauraa.
^Kiitos, tästä päivästä Roosa & Geisha, että paransitte päivääni paljon <''3
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyTo Huhti 22, 2010 6:07 pm

Anna// Olehyvä, ja kiitoksia itsellesi !! oli sika kivaa : DD


Eli, siis kuten Anna kertoi, niin olimme Geishalla hänen kanssaan.
Meillä, oli erittäin kivaa ja Minna piti meille ratsastus tunnin ^^

Minna, lähti sitten pian sen jälkeen kun se tunti loppui.
Ittelläni mukana Kohtis (: Toki : D

Kohtis, oli tänään vähän erityisen innokkaalla päällä, liiankin innokas & pukitteli hirveesti.
Menin ridatunnilla, Geishan hevosella Happyllä. Oli kauhee keli kyl oikeesti ja huomennaki pitäis SATAAA!!!

WHY?!! WHY??! miks, sataa miks ei oo lämmin (: mut ei sade haittaa : )
Tein suitset kans Kohtikselle, ku Anna teki samaa aikaa Brennalle ja Geisha Hellulle : )

Kiitoksia Geisha & Anna, tästä päivästä! Mulla oli hauskaa, myös!
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha_
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyTo Huhti 22, 2010 6:28 pm

Anna ja Roosa on vauhdissa x)

Anna// Ole hyvä, ja kiitokset itsellesi.
Roosa// Ole hyvä, ja kiitokset sinulle myös.


Oli, oikein kivaa ku Anna ja Roosa tuli meille. me puuhattii vähä omia, mut sit toi Minna piti tunnin.
Jaa, ei muuta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyPe Huhti 23, 2010 1:11 pm

Anna matkaa tänään taas Geishalle ;''D
Geishalle, pitäis lähtee joskus 25 yli, ja sovittii et olisin puolelt. Tosin mul menee vaa joku 1 min, kävellä et : D tai alle.

Tässä, en oo mitään puuhannut paitti ommellut uutta, hevosta lisää ja nyt se on yli puolessa välissä ja hyvässä vaiheessa (:
Ja, sit toki Datannut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyPe Huhti 23, 2010 1:14 pm

WHAT? Anna taas Geishalle x))
Joo, mieki oon menossa again. Ja, sit mä ja Anna ollaan lähössä sit niiltä 16.30 tai joskus 16.45 (:
Mutta, tänään tein uudet kuolaimet ja ompelin yhen myyntihevosen (: jonka, tein nyt huviksee. Ja se on nyt täytetty kuvia varten & sitten, sillä on silmät, sieraimet ja korvat jo (:
Varmaa pyydän siit sen 25 euroa, kun sen verran hieno tuli (:
mutta, eipä muuta. Pitää alkaa valmistautuu Geishalle päin lähtemisee (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyLa Huhti 24, 2010 11:53 am

Minä matkustan tänään taas Geishalle, viemään myyntipollen & oon sen kans. Joskus 13.30 sinne menen (:
Ja, alotin uutta myytävän ompelemista : ) saan rahaa ainaki, niin teen niitä.
Ja, senkin oonjo ommellut, kun alotin eilen illalla tekemään, sitä kun toinen oli valmis :''D

Joo, eip. muuta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha_
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyLa Huhti 24, 2010 1:02 pm

Eve// Juu meil, oli kyl sillon kivaaaa : D

Ja, Roosa on meil ja laitettii myyntiin meidän molempien tekemä tiedoton ruunikko koni. Puoliks tehtiin, ehk. vähän enemmän mä (: mut, meil on kivaa ja tarjouksiaki on tullut ihan kiitettävästi, hevosesta. Toivotaan tässä Roosan kanssa että saatais paljon rahaa tuosta ponimuksesta (:
Kuitenkin, sen verran hieno että.. : D vaikka, itse sanonkin että on hieno, niin se on totta.


Mutta, eip muuta.

Joo, mä kirjotan nyt tän osion, siis mä roosa. Ja Geisha kirjotti ton.
Mulla on ollu tooosi hauskaa ja ponista on tarjottu hyvin (:

T. Geisha & Roosa
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyMa Huhti 26, 2010 7:16 pm

oon ollut nyt erittääin usein Geishan kanssa & meil on ollut tosi kivaaa (:
Olin, eilen ja tänäänkin Geishan kanssa (: ja lauantaina tiettyy, olin yötä lauantaista sunnuntaihin, mut maanantaina tulin vaa muuten vaa.
Ja, meillä oli kivaa. Kohtis again mukana & sitten tietty Luna.
Tänään, tosin pelkkä Kohtis oli mukana. Ja Eve lupasi antaa minulle vuokralle Futun (: Futun olen tehnyt minä : D mutta, myin sen Evelle.
Meil oli oikein kivaa, tänään & hypittiin esteitä paljon, ja Geisha meni Kidillä & Mindil (: ja, sit meil meni hyviiin.

Joo, lyhyt viesti kun en muuta keksi. Huomenna Annan kanssa olen (: kun Geisha, ei voi olla paitsi myöhemmin ehk. 5-6 aikoihin... ; / Ja, sit keskiviikkona olen luultavammin Hennan kanssa : D Mä oonkin usein ihmisten kanssa (:
Ja, alotin uutta heppaa ompelee, itselleni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyTi Huhti 27, 2010 5:11 pm

^Roosan kanssa oliin (: oli oikein kivaa.
Roosalla päin oltiin tällä kertaa. Ja hänellä oli ömpp xD Applen teddy's Hallou eli Teddy, toki (:


PS. roosa, eiksun pitäny olla mun ja Hennan kanssa xDD
Muistelen ainaki nii.


Itselläni mukana oli tuatua xDD no einyt itselläni oli oikeasti mukana; Desterin ready go '' Ready''
Ja, oli hauskaaaaa xD kaatuiltiin ja mokailtiin yms..

Kiitokset, roosalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eve
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyKe Huhti 28, 2010 3:27 pm

Voin, nyt tällä hetkellä vaa olla muutaman kanssa, ku parien kanssa on pientä sekosortoa, joka ei lopu koskaan (: joten tarkemmin sanoen emme enään, kai ole niiden kanssa ystäviä. Enkä tiedä miksi, sillä en ole tehnyt mtn. ...

Joo, Aman kanssa varmaankin olen (: tässä lähiaikoina.
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyTo Huhti 29, 2010 1:24 pm

^Eve, koko homma on sitten ratkaistu (: joten, voit olla meidänkin kanssa (: kun et oikeasti syyllinen ollut.



Juu (: mää, olin eilen joskus 18.00 menin Geishalle ja siel olin johonki 20.00 asti (: oikein kivaa, Geishan kaa olii : D
Sitten, sitä aijemmin olin Hennan & Annan kaa viitee. Ja oltiin Hennal.

Myöhemmin, tän foorun Twist. soitti mulle ja juteltiin sairaan kauan, tai no sairaan kauan, ei ny iha xD mutta, yli 15 min siinä aikaa kului.
Twist.:n kanssa sovittiin että sen kanssa olisin ja luultavammin myös anzkun (:

Juu, eip. muuta (:

Takaisin alkuun Siirry alas
Twist.
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyTo Huhti 29, 2010 1:30 pm

Eiksme sovittukki miks päiväks ? (: Olikse, ens viikol, Roosa.

Juu, Roosalle soitin eilen & sen kanssa juteltiin paljon. Luultavammin oon sen kanssa, ja ekaa kertaa olen sen kanssa & nään ekaa kertaa, jännittää. Meilt, ei pitäs mennä ku joku 5 min sinne autol xDD että.. (: Saattaa olla että Geisha_ tulee mukaan, jee <3
Anzku_ on luultavammin tulossa jos pääsee (: ja, sovittiin kai viikonlopuks tai ens viikoks, roosa saa kertoa kun itse en muista edes millon. Mutta, JOS Geisha_ tulee, mukaan niin menemme Geishalle, jos ei niin menemme Roosalle. Tosin Roosa ja Geisha asuu toosi lähekkäin (: Kuulemma.

Anzkulle soitin tossa eilen mitä roosan kanssa sovittiin ja hän pyys ilmottamaan roosalle, että hänkin ehk tulee ja niin ilmotin. Ja Geishalle ilmotti, roosa. juu (:

Olin Enz_:in kanssa (: ja oli oikein kivaa : DD tosin, hän halus vuokralle ekaa kertaa yhen mun hepan (: ja sinne meni.
Ja, siellä on jonkun aikaa (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyTo Huhti 29, 2010 7:36 pm

Twist.// Me sovimme tän viikon sunnuntaiksi (: ja Geishakin, voi olla. Joten niille ollaan siis menossa ^^ osoite, tarkemmin sulle, myöhemmi. Ja kenet oot ottamas? : DD


Juu, ton Twist.:in ja Geishan kanssa oon sunnuntaina, mut Twist. VOIKS ANZKU OLLA! PITÄIS TIETÄÄÄ..
en tänää ollu kenenkää kaaa.. ja yksin oli kivenpaa väli aikasesti, menin Ennil (: Ja Enni meni tosi hyvi, ja. sillee.
Laukkailin myös Teddyllä, tuol maastossa paljon, ja innokkaalla päällä Teddy oli. Ennillä menin tosin kouluu ja koulukiemurat suju oikeein hyvin (: ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Twist.
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyTo Huhti 29, 2010 7:41 pm

Roosa// Ookoo (: Geishalle sitten tullaan siin, 12. aikoihi siis (: tai 13.00 : DD Anzku, ei oo vielkää vastannut joten tuun, yksin ja sanon ettei se enää voi tulla ... (: mutta, ollaan sitten kolmistee, ellei vie joku tuu teilt päi, mut SANO sit jos tulee.. ; / Otan, varmaan sen Geishalt ostetun, tai itseasiassa ostin tos viimeviikol Geishalt yhe, nimi on Starduck playining Show WIND ''' Play'' Sen otan (:

Geishaki voi ollaaa xDDD <33 Juu, hauskaa tulee olee perjantaina : DD ja sillai. Pidetää hauskaa.
anzkult, kysyn vie jos se vastais soittoihi ees. Mut, toivottavasti niihi ees... (:

MÄ KUVAILIN TÄNÄÄ PLAYTÄ <3 SEE OON IHANAA. Geisha, miten osaat tehä nii hienoi kepruii <3 ?
Play, on ihana. Paitsi ratsastaessa vähä liika innokas, pukittelee. Mut ihana <3
Mä tein, talliin vappukoristelut & geishaki ja Roosa kuulemma, teki (: kiva, että muutki on tehny.
Takaisin alkuun Siirry alas
Anzku_
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyPe Huhti 30, 2010 2:10 pm

Twist. , Sori en ole vastannut.. ; // Mutta, ei oo saldoo.. joten soita mieluummin ja en oo puheiluitas huomannut : ( ja voin olla : ''D

Juu (: Sunnuntaina Twist.:in kanssa ollaan menossa Geishalle, ekaa kertaa ja Roosa ja Geisha ollaan ainakin näkemässä. Pitää kattoo tulisko myös Anna, mutta ei viellä tiedä (:


Olin, eilen Twist.:in kanssa (: Ja oltiin niil, mulla oli Missi (:
Missin on tehnyt siis, tää xD öö, kai Anna, tai roosa. jompi kunpi kuitenkin tehnyt (: Anna tai Roosa. Sanokaapas jos olette Missin tehneet, en muista kumpi.

Twistil, oli Play (: tietysti.
Jaa, sit Missin otan myös sunnuntaina ku tänään liikutan Caran ja huomen jonku muun x''D
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyPe Huhti 30, 2010 7:36 pm

Sain tänää kuulla, että mun yks kaveri on käyttäytyny iha paskasti.
Niinku sain kuulla, et se oli haukkunu mun seläntakana mun kaikkii keppareit, et ne on vitun surkeit, ja olin sillee.. O____o ku, toi yks toine kaveri kerto. Itseasiassa mun hepat on 100 % paljon hienonpia kun sen. Ja TYHMÄ NICK ! SILLÄ NETISSÄKI TÄMMÖNE; rullates_
Mun mielest, sil o iha paska nick, mut ihaa samaa.

Olin tänään ridailemassa mun parhaan kaverin kaa, joka kerto tosta mun ''kaverista'' et se oli haukkunu, mun heppoi vitun huonoiks ja rumiks. .; / Mut, mun bestiksen nettinimi on ; Sartza

Joo, sen kanssa siis keppailtiin & kaaduin ja sain sellase hiton ison haavan, niinku jee.. olipa hauskaa, seki haava saada.
Jeppp, en kestä D:



Mulla, on tylsää.. en jaksa tehä mitää, paitsi alotin uut heppaa, jost tulee ehkäpä arabi (: riippuu, sit milt se näyttää.
Joo, eip muuta. (Sori mun kielenkäyttö.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyLa Toukokuu 01, 2010 6:39 pm

Huomenna on kiva päivä (: olen, siis nyt tämän Geishan, Twist.:in, Annan & Anzkun kanssa (:

Kivaa, Geishalle päin matkaillaan & kaikkee kivaa tehdään. luultavammin ollaan menossa Geishalle 12-13.00 (: mutta, siitä me sovitaan viellä kaikki meses. : >

Toi Enz, on ollu iha hemmetin tyhmä. Kauheesti käyttäytyny, ja Twistin hevonenkin on rikki : ( sen tyhmän takia.
Mutta, sen äitille, on mennyt ilmotus & sit se tarkkailee sitä ja on kuulemma, sanonut tästä sille.

Joooo : DD tota, mun myyntitopsuun uus myytävä, jos kiinnostaa menkääpäs katsomaan (: Ja siitä kuvat sähköpostil.
Takaisin alkuun Siirry alas
Twist.
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptySu Toukokuu 02, 2010 6:49 pm

oujee. pikkusenko oli kiva päivä (: Kht Windyssä siis vierailtiin Anzkun kanssa & aivan mahtavaa porukkaa, kaikki te kolme ootte ihan mahtavia! (:
mul oli toi play mukana <33 Ja, Geishalla oli Happy, en nyt muista oikeaa nimeä sorge. (:
Roosalla oli kaipa xDD gröhöm.. xD hetkonen, niin sillä oli Future mukana (: Vuokralla sillä se oli (:
^Annalla oli sitten tuo Pallo (: ^^
Meillä, oli oikein kivaa & sekoiltiin pikkusen. Roosa oli Geishalle sillee; - Uskollakko heittäytyy tai tippuu toho ruohoo?
- kai mä uskollan xD ja sit Geisha heittäyty siihen sillee xD jännästi. Laukattii iha sairaasti ja sekoiltii. Naurettii yhes vaihees ku anna oli sillee; Jeee!!! ja sit yhtäkkii se kaatu maahan ku se niinku teki äkki pysähdyksen ja kaatu ja sit anna oli sillee; - AAA.. sit me kaikki muut alettii nauraa.
Yhes vaihees Anzku, juoksi sellasen märän kohan läpi sit se oli sillee; - mikä tos oli ? XD
ja sit me revettii xD Geisha, heitti Hapyn sinne jonnekki huitsii ja sit se huus ; EIII!! HAPPYY! MITÄ SULLE TAPAHTUI, HULLU HEVONEN! ja, sit me lähettii juoksee sen perää ja sit roosa veti sellaset himo pukit ja lens siihe ruoholle.
Sit Anna juoksutti tota, Happyä ja happy sekos & alka potkii sit anna oli sillee; - Hullu hevonen! sit se yritti potkasta - hullu kaakki xDD
Sit se pääs irti ja anna lähti pakoon happyä ja sit, Happy juoksi annan perässä x''D
Hoohhoh, kuinka hupaisaa oli. Me oltii sillee ku Geisha oli koneel ni me oltiin sillee Hahhaa xD sit geisha oli roosalle, sillee; - Mitä sä tölläät xDD sit, toi Geisha alko nauraa ja sit muutki (: ja Geisha kirjotti mulle näin sähköpostiin;

Meillä oli nyt niin kivaa, että ens kerran sitten kaikki saa tulla mukaan. Tulkaapas, Eve, Ama, Henna, Minna, Milla, Sasha, Sazja, onzel & Sartza ne jotka vaan nyt jaksaa. Ja Onzel, jos jaksat tulla : DD


Mut, kiitoksia !!

Kiitokset, siis ihanasta päivästä Geishalle, Roosalle, Annalle & Anzkulle. Oli tooosi kivaa, kiitoksia. Toivottavasti nähdään pian! : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha_
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyKe Toukokuu 05, 2010 6:09 pm

Twist. // Kiitoksia, että sanoit meitä mukaviksi (: olet itsekkin oikein mukava, ja kiitokset vain itsellesi päivästä ^^


Juu (: sunnuntaina oli kivaa, en vaan jaksa kertoa hirveesti kun Twist. kerto ja aikas paljon (:
Ja, siis xDD roosa oli silleen mulle; - Viittikkö tippuu happyn seläst toho ruohoo ? mä olin sillee; - juu, khyl mä kai tai tietty xDD ja, sit hyppäsin siihen. Mulla oli siis Happy, ja oikealta nimeltään Windyn ilo (: ja, sitten noilla muilla oli omansa : DD


Ja, sitten tossa maanantaina olin Roosan kanssa & tiistaina Annan kanssa ; )

Sunnuntaina, ja noina päivinä oli oikein kivaa! : DD kiitokset kaikille joitten kanssa olin tällä & viimeviikolla tähän mennessä.
Ja Twist. kiitti ku sanoit mun puolest ton : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyLa Toukokuu 08, 2010 7:12 pm

Mie pääsin viel noihi Geishan talli kisoihi mukaa, viime tingassa xDD olin yks ylimääräne, mut iha sama. (:
Osallistuin kisoihin 2 mun konil (: Ja oli oikein kivaa. Kisoissa olii xDD kröhöm, kai.. Henna, Minna, Roosa, Anna, Geisha, Sasha, Sweety, ja sit Eve, Ama tms.. (: Sartza ei päässy, tietenkää : ( mut, mitäpä välii ku muut näin. Tulin tokaks yhes luokas ja toises kolmanneks (: kisat, oli Kht Windyssä, Geishan tallil. Mut ne piti yks meidän kaveri.


Lyhyt, viesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha_
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyMa Toukokuu 10, 2010 3:27 pm

juu x)) kisoissa oli toosii kivaa, ja kiva kun pääsit mukaaa <''333
Eli kisat oli 8.5 täällä Windyssä ja oli kivat kisat. Oli yks koululuokka & sit esteluokkii oli kaks : D ja sit ne tyyliesteet (:::
Kisoissa oli nyt siis, Onzel, Anna, Roosa, Sasha, Henna, Minna, Eve, Ama, Twist. jaaa ei kai muita (: mut kivat kisat oli. Itte osallistuin, Daral (: ja DARAN KANSSA MENI HYVIN. voitettiin esteluokka mikä oli 60-80cm (:





Kisat piti meidän yks kaveri Emmy. Sen nimi ei oo Emmy. Mut, se alkaa käydä tääl nickil Emmy. (:
Oli, oli kivaa (: ja Annan kanssa sunnuntain olin. Annan kaa oli kivaa ja se otti Joken mukaa (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 11, 2010 5:04 pm

Oona matkaapi kai perjantaina Geishalle <33 Mukaan tulossa joku x) Edel varmaanki mukaan.
Joo, pitkä viesti. Sorgee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha_
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyKe Toukokuu 12, 2010 1:09 pm

Juu (: Oona, eli täällä nickillä Onzel, tulee tänne sitten Perjantaina (=

Nyt justiinsa. Olen Roosan kaa x)) jooo, roosa tos kattelee mitä vitsii me ollaan Oonan kaa siit kirjoteltu x))
No einy. Roosan kaa on kivaaa ollu. Menin sissil ja Roosa Kajol. (:


kivaa, kivaa. joo lyhyt viesti,.
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 14, 2010 1:18 pm

Oon tnä yksin, ku ei jaksa olla kenenkään kanssa (:
Uutta, myyntikonii oon alottanut jo maanantain, mutta eipä sekään edistynyt ole : DD
Menin Futurella taas esteitä hypättiin niinku 70-100cm väliltä : D khyl, siis varmaa 70cm ja 100cm estettä myös (:
Rataa menin Futurella. Ja oikein hyvin Future meni. Reipas, pukitteli, ja oli innokas. Lensin pari kertaa selästäki, mutta mitäpä tuo jos poni haluaa pitää hauskaa. Eve, sanoi tässä minulle juuri joskus eilen tai sitä aijemmin eli toissapäivänä, että saan Futuren itselleni takaisin (: kivakiva. : DD Futuren oon siis itsetehnyt (: Aluksi, se oli miulla. Sitten se meni Geishalle, Geishalta, Annalle & Annalta miulle & minulta Evelle & eveltä minulle x)) mahtavasti Future on kierellyt. Mutta täällä se saa pysyä ainakin jonkun aikaa. (:
Eipä muuta. Muutens, Eve (: kelpasko se vaihtoheppa Futuren kans ? (: ^^

Vastaileppa tänne, Eveliini (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasha
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 EmptySu Toukokuu 16, 2010 11:57 am

Olin perjantain Millan kans (: oli kivaaa. mennään noihi Annan pitämiin kisoihin hevosten kera ; ) kisat on tosin vast ens viikolla.
Plaah. Ootan jo, huomista... yhen jutun takiii.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Keppari pulina. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Keppari pulina.
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Hevos pulina!
» ostetaan keppari
» olisiko keppari kisoja
» olisiko keppari kisoja
» Keppari kisoja onko?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Muuta keppihevosista-
Siirry: