Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Keppari pulina.

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Anna
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptySu Toukokuu 16, 2010 1:52 pm

Juuu. Mä pidän tavallaan Geishan kanssa kisat, samat kisat mistä Sasha puhuu x) mutta, kun meillä en voi pitää ni ne on Geishalla. (=
Ja Geisha osallistuu itse, minä en. Kisoihin on tulossa tällä hetkellä kröhöm.. Roosa, tietty Geisha, Onzel, Sartza, Sasha,Sazja, Ama, Eve ja ehkäpä joku. (: ainii ja Twist. tulee kanss ^^

Jooo. meen ihan just Even kanssa ratsastamaan. Sovittiinkin jo, että meen Evelle klo. 15.15 (: joten alan lähtemään, heippa foorulaiset <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptySu Toukokuu 16, 2010 2:33 pm

Totkai mä joka kisoihin osallistun <33

Olen Geishan kanssa juuri nyt ja Geisha on nyt niin kiltti ja päästi mut tähä <''3
Anna, Mä en tienny et Onzel ja Sartza tulee : ooo ttuleeks ne ? : ) Aijaa, mä en oo khyl nähny Sazjaa pitkää aikaa, et kiva ku seki tulee. En tiennyt et noi kolme tulee. (: Annakko ne luokat viel et voin osallistuu ? (: vai miten annat ? : )


Juu. (: mun pitää tänään laittaa se myytävä sit myyntii, ku unohin sillo ku mun piti laittaa se myyntiin. Näytin jo Geishalle ja Geisha oli sillee, myy toi mulle <3 mut ehkäpä menee jo valmiisk Geishalle x)
Twistin kaa eli tän foroun Twist. nii puhuin sen kaa puhelimes taas 20 minuuttii, ku se selitteli jotain : ) onneks noi kaikki tulee kisoihi (:
jjuu. ei muuta, moikkelis.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sazja
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptySu Toukokuu 16, 2010 2:38 pm

Roosa, khyl mäki tuun (: satuin pääsee, ku on hyvä päivämäärä enkä edes kaukana asu. Mä en oo nähnyt lähiaikoina muita paitsi even, kun even kaa oltiin kaupungilla eilen (: Muut oon nähny vähä yli kuukaus sitte ^^


Joo. Annan pitämiin kisoihin matkaan sitte. : DD ens viikolla.
Olin eilen Even kans kaupungil, et keppistely jäi vähä eilen. Pine sai liikuntaa hetki sitte tänään ^^


PITKÄ VIESTI. mä osaan kirjottaa pitkii viestei x))
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptySu Toukokuu 16, 2010 6:40 pm

Sazja, okeij.. siit on pitkä aika, kun sut näin ^^ mut kiva nähä ^^ ja kiva kun pääset. Mä meen aina, melkeen vaikka mikä ois x))


olin tänää Geishan kaa, oli kivaa... (: ja sitku tulin jäin ratsastaa Futurella ulos ^^ ja sit mul oli Geishalla mukaa Kajo ja Future. ^_^
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptyMa Toukokuu 17, 2010 1:55 pm

Roosa, Juu.. mäkin pääsen ^^ kiva nähä suoki. Ja mä en oo nähnyt koskaa Sazjaa x))

Juu. tänää menin taas Pinnil. Ja eilen ja lauantain (: Pinni oli reipas ja vähä itsepäinen. Edelil, aattelin mennä tänää ^^ Edel & Pinni, ovat Geishan tekeleitä ja Geisha on keksinyt ne nimet.. (; meil oli kivaa Geishan kans, perjantain.
Takaisin alkuun Siirry alas
Twist.
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptyTi Toukokuu 18, 2010 1:11 pm

En ole hetkeen tänne jaksanu tullla ^^ Totkai, mie tulen ^^
Roosa, juu. ^^ x)) meidän puhelut kestää aina : DD sorge. (: voit khyl sanoo suoraan, et en jaksa kuunnella juttujas..
Jääks, täl viikol ne Kht Windyn ja Kht Desterin kisat. Arg, en kyllä sijotu, mut ihan sama. Ei se oo tärkeint.. (: Aijaa, itte en oo koskaan nähnyt Onzelii tai Sartzaa ^^ kiva, et nekin sitten nään. Sazja, satrza, Onzel ja loput nää on ventovieraita. Tunnen vaan Roosan, Geishan & Annan ^^
kiva, et muitakin nään. Anzku tuleepi meille pia ^^ x))))))
Itse otan jotku nyt vaa ulos, Play tietty ym.. (=
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptyTi Toukokuu 18, 2010 6:38 pm

Twist. Siis en ole mitää sanonutkaa, et ne haittais. Se on pikemminkin hauskaa : )) ja sillai.

Juu, sähän et tunne noita ; / paitsi miut, Geishan ja Annan. Mut kiva, et näät uusia ^^
A-P-U-A meil oli iha sairaan kivaa Geishalla. Minä, Anna, Sazja, Eve ja Ama oltiin siellä. Sekoiluuhan se perjattees oli kokonaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eve
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptyKe Toukokuu 19, 2010 5:04 pm

paskat vieköö. Olin just melkee saanut valmiiks uusittuu miun talli topan, mutta menin painaa takasin nappii ku menin takas, siin ei ollu mitään. Vittu mun kanssa. EI VOI OLLA.
Iha tyhmää. no en sit uusi sitä koskaa. ; ////////





Juu, ne kisat on täl viikol.
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha.
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptyLa Toukokuu 22, 2010 11:44 am

Tänään, kun menin tunnille meidän tallilla, kun yks kaveri piti niin menin Sessalla, ja Roosa Destillä, Anna Dimmalla, Eve kröhöm.. jollain EMPULLA! siis, ja Amanda Pearlilla : DD oli yks muuki, mut eipä siitä enenpää (:

Meni ihan hyvin tunnilla, olin khyl aika yllättynyt, et Sessa oli vähä rauhallisempi, vaik onki sillee takarivin poni ^^
^ Olisin muuten ollut tänää Annan kans, kun se kysy, mut meil on menoo . Huomen oon annan kans, ja huomen kaveri pitää taas meille tunnin : ) mun hepoil mennää.
Joo, hauskaa oli khyl tunnilla ja tunti kesti 40 minsaa (: ihan perusta, koulua tavallaan ^^
^ Toivoin ens tunnille Mindii, kun olisin halunnut sen (: kun oon mennyt jo ihan tarpeeks Sessalla ^^ meen sil TOSI usein : ))
Otin eilen videoo kameral, kun ridasin Daralla. Paljon hyvii pätkii tuli, mut laatu on iha paska. Mut, se on nyt voivoi ^_^
Jepjep (: pitäis, harjata muitakin heppoja (: Harjasin ennen ridatuntii, Sessan ja sen jälkeen vähän (: kivan puhdas ainakin tuli (: ihan kiva toi Sessa oli tunnil (:
Arg, huomenna Annan pitämät kisat ^^ ne vie vähän aikaa, että tunteja ei oo siin vaiheessa. Ja tunnit oon aamusta, ja ne kisat tavallaan ''illalla'' alkaa, joskus 16.00 tai 16.30 ne kisat (:


Eiks ookki ihana viesti : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptyLa Toukokuu 22, 2010 5:54 pm

HEI!! tulin nyt tänään ensimmäisen kerran käymään täällä foorumilla ^^ joten laitanpas viestiä tänne.
Eilen Minnan kanssa suunniteltiin kisojen pitämistä, mutta huomisella on tarpeeksi hommaa, kun mennään Annan pitämiin keppihevoskilpailuihin.
Itse otan varmaankin Pontuksen lainaan Minnalta kisoihin. Otan myös mahdollisesti Starlight:in, eli tutummin Starkki (:
Täällä on nyt hirvittävä ilma ^^ kauhea sää. Ukkostaa, ja tulee vettä vähän. En voi mennä nyt ulos ellen sit mee sateeseen (: Mutta Minnan kanssa, kun viimeksi pidettiin kisat niin hauskat ja vauhdikkaat kisat ne oli (: Minä pidin ne viimeksi, mutta sitä aijemmin pidimme Minnan kanssa (: Minnasta, kun nyt näin paljon puhun. Niin voisin alustavasti kertoa kuka hän on. Minna on paras kaverini, ja hänen kanssa olen usein. (: Olemme harrastaneet tätä harrastusta paljon tai siis kauan. Itseasiassa olen harrastanut keppihevosia 9-vuotta, ilman taukoja. Ja olen käynyt paljon kisoissa. Minna on myös harrastanut 9-vuotta, kun aloitimme samaan aikaan. Sen verran kerron iästäni, että olen ylä-asteelta, silleen jännästi. En viitsi paljastella enenpää (: tämä pysyy tuttujen tietona. : DD

Mutta siis, paljon tehtyä on tullut tänään ja menin itse, Starlightillä aamusta (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptySu Toukokuu 23, 2010 11:48 am

Heei.

Minäkin tulen kirjoittamaan ekan viestin ^^ kun en valitettavasti ole aijemmin jaksanut tai tarkemmin ehtinyt ^^
^ Mutta joo. (: enn voinu eilen pitää tota tuntia Geishalle, ja muille, kun meillä oli menooo (:
En tosin tänäänkään voinut . Mutta huomenna sit luultavasti : DD
Aika ihmeen kauan oon jaksanut harrastaa näitä. Tosin itse en ratsastele niin usein ^^ enemmänkin oon kääntynyt tuntien pitämiseen kisoissa kylläkin käyn välillä hevosteni kanssa. jjoo, mutta ei minulla muuta asiaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha.
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptyKe Toukokuu 26, 2010 7:43 pm

^ Annan kisat siirty täks päiväks. Hemmetti kisois sato kaatamalla, mutta kisat pidettiin silti, sillä emme välittäneet sitten sateest. (:
Jea <33 Esteluokas tulin sillee 1. Geisha. - Feta
2. Geisha. - Windyn Mindi's hamlet
3. Windyn Sessa's ametyst

Siin x) tulin tollee peräkkäi. ja voitin laukkakisat, ja sit heij viel koululuokat !! HUH! PÄRJÄSIN HYVIN <3 lopuks, tehtii kaikkee.
Mukana olivat ; Onzel, Roosa, Anna, MINÄ X) , Minna, Sartza, Twist. , Eve, Ama, ja sit yks uus.. en tiedä kokotyyppiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptyTo Toukokuu 27, 2010 6:00 pm

Jep (: Kisat olivat siis eilen. 26.5 kun niit ei pidetty sillon viikonloppuna, menojen vuoksi (:
Geishalla oli juu hyvää tuuria. : DDD ja satoi siis kaatamalla, mutta me ei välitetty sateesta. (:
Juu, kisois oli yks tuntematon, jota kukaan meist muist ei tuntenut.
Mut mullakin meni hyvin, tulin laukkakisois tokaks, ja koulus kolmanneks toises ja toises tokaks. (: esteis tokaks paril (: Rosal, meni hyvin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptyTo Toukokuu 27, 2010 7:26 pm

^ Elikkäs kisani eli tarkemmin sanoen IRL- kisani olivat eilen (: Paikalla olivat; Minä itse, Roosa, Geisha, Onzel, Sartza, Twist. , Minna, Eve, Ama, yks uus, Sasha & Sazja (:

Eli paljon porukkaa oli ^^ taino paljon ja paljon : ) kivasti. (= Geishalla, meni juu hyvin x))
Ja itse en osallistunut. Sää sattui olemaan _kamala_
Ja se oli huonoa tuuria meidän kohdallemme. (: pidimme kisat siitä huolimatta, sillä emme välittäneet, että sataako vai ei (:
Itse, oli kivaa pitää kisat. Kiitokset Geishalle, että sain pitää kisat heidän etupihalla <33 kiituskiitus Geisha!

Ja kaikille muille kiitokset! Kiitos, Geisha, Roosa, Onzel, Sartza, Twist., Minna, Eve, Ama, se uus tyyppi, Sasha ja Sazja!!! (: oli mahtavaa.
Ratsittii sen jälkeen viellä yhes hetki, ja menin Jokel (: mut kiitus!
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptySu Toukokuu 30, 2010 10:54 am

^ Mä oon tänään Geishan ja Annan kans.
Me mennään Geishalle :'D Annan kaa usein sinne matkataan, mut meil on nii lyhyt matka, et eii se haittaa x))
Itse oon suunnitellut ottavani mukaan Rosan tai sit Futuren : DD varmaa Future tulee matkaan.
Annast en tiedä kenet ottaa, mutta puhelimes selitte, et varmaa Joken : DD

mmut, kävin viemäs heppoi tarhailee, tallist vähä aikaa sit : DD kaikille jätin riimut päähä.
Joo, mutta en enenpää kirjottele. Tulee tarpeeks kirjotettuu, kun tuun Geishalta : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptySu Toukokuu 30, 2010 5:04 pm

^ Olin vaan Roosan kaa tänään, kun Geisha ei voinukkaa olla meijä kans ; )
Kun sillä oli muut tekemist : ) Tein Jokelle uudet suitset, ja oltii Roosal täl kertaa. Pikkusenko oli hauskaa, ja revettiin monelle asialle xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha.
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptyTi Kesä 01, 2010 11:30 am

^ Tänään oon Roosan ja annan kanssa ; ) ne tulee meille pian : DD

mmut, silti, tulee hauskaa. jatkoa myöhemmin, sry lyhyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennna.
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptyKe Kesä 02, 2010 5:31 pm

^ mmoi. eka viestini (:



Minä, Roosa & Anna oltiin Geishalla eilen : DD sit jäätiin yöks, ja lähettii aamul omiin koteihin ja sit sieltä kouluu.
^ Oli tosi kivaa. Geishan kanssa revettii melko usein, ja itseasiassa suurimmakseen osakseen me vaan naurettiin Geishan kans :'D mmut, toivottavasti Annaa & roosaa ei haitannut, että me naurettiin : ) mmut, hei neki nauro xDD


Minulla oli mukana Piina, Annal Jokke & Roosal oli rosa xDD
Aluks me hieman tehtii kaikkee .. siis ihan ''kaikkea'' xDD Feilasin varmaan tuhat kertaa, kun kaaduin, kaaduin, kaaduin ja liukastuin erittäin useasti.
Olin niis Annan kisois sillo, ja itseasiassa mulla meni ihan sairaan huonosti x) mmut, iha sama.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptySu Kesä 06, 2010 9:03 am

^ Erika lähtee Minnalle pian :'D sit puuhastellaan jotain : DD jään yöks, ofc. oon varmaa pari yötä (:


Mukaan sitten varmaan olle ja She (: kattoo nyt : D tai sit Tile tulee mukaa (: muutaman otan. Keppaillaan varmaan yhdessä vähästä aikaa, kun keppistely on yksin niin vitun tylsää : ((
mut .. muuhun asiaan :'D jatkan tätä kun tulen minnalta (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha.
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptyLa Kesä 12, 2010 11:28 am

Eilen oli tosi hauskaa kiitos roosan (: ja tänäänkin tulee olemaan paras päivä!
Oli kylläkin kauhea päivä eilen. siis ilman suhteen x'') Eli satoi vettä.
Menin aluks Sissillä & Roosa meni Kajolla. Ja sitten menin uudella sukkaponillani Valtsulla ja Roosa meni Goldilla (:
Oli erittäin hauska päivä : D tänään meille pitäisi tulla Roosa, Henna ja Anna (:


Eipä muuta oikeastaan : D


- Geisha.
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptySu Kesä 13, 2010 7:51 pm

Muuten te sit jotka kysyitte sähkäril, eli tarkemmin. Sasha, Milla & sweety.
Niin en yksinkertaisesti voi olla. Voin olla, kun itseäni kiinnostaa mahdollisesti olla kanssanne tai muutenkin jos JAKSAN. JOS !
^ Olen siis lähiaikoina niiden kanssa jotka eivät kysele jatkuvasti. inhottaa tuokin -.-

Jaa-a. mutta Erika tuli meille (: oli hauskaa.
Keppistelimme, teimme kepparit ym (:
Eli siis kun toi Erika oli meil yöt nii ehittii kaikkee tehä. itseasias se oli kaks yöt .
mutta ei muut (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasha
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptyTi Kesä 15, 2010 3:41 pm

^ Ostin Geishalta uuden hepan. tuli viime perjantain (: on saanu tottuu.
Nimi on: Windyn undergrount black is tent '' Tentti''
Geishan tekemä kaunis otus <3 Ihana karvainen kaakki : DD

^ heti kun on ollu tarpeeks kaua treenataa kouluu ja esteitt (=
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha.
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptyMa Kesä 21, 2010 10:53 am

mmoi tännekki : D

Olin eilen Sashan kanssa ; ) sasha tuli meille ja otti Tentin mukaansa :'DD
Mun hepoista Sasha ratsasti eniten sissil & mokailtii ja kaikkee : D

Oli kyl tosi kivaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptyMa Kesä 21, 2010 11:01 am

^ eilen oli ihan kiva ilma :'DD ratsastin Pallol ja menin kouluu sil, mut vähä laiskasti meni :'DD
Sit yhes vaihees Roosa soitti ja juteltiin siin sellaset 5-15minuuttia :')
sitten vein Pallon tallii ja otin Joken & varustin ja menin ridaa. tänään oon jonku kans x'))
Tiia (eli Twist.) on miun, roosan & Geishan kaa jonai päivän. :'DD anzku ei pääse : (
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 EmptyPe Kesä 25, 2010 12:28 pm

Plaah. Joku jaksaa valittaa mun myyntitopassa. : // jos se laittaa viel viestiä, niin asia on niin yksinkertainen, että en vastaa.
Olin Roosan kans eile :-DD oli kivaaa (: mut nyt oon muutaman päivän yksin koska haluun :-D plaa. no ei mullakaa muut, paitsi liikutin tos 11 aikaan Pallon(:
Geisha sano, että laittaa yhest hepast jonka osti mult ni ehk kuvii tänne x)) hih.
: D sellane valkonen heppa jonka osti mult joskus xD mut kuitenkin, joo . turha mun selitel tääl mtn.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Keppari pulina. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Keppari pulina.
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Hevos pulina!
» ostetaan keppari
» olisiko keppari kisoja
» olisiko keppari kisoja
» Keppari kisoja onko?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Muuta keppihevosista-
Siirry: