Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 kohellukset!

Siirry alas 
+3
Foxxy
Lulu
oopperankummitus
7 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Roosa
Vierailija




kohellukset! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! - Sivu 2 EmptyTo Huhti 22, 2010 6:11 pm

Mulle, kävi tänää jännästi x) No, tossa loppu vaiheessa kun olin lähtemässä jonkun 1 h 30min päästä, niilt ni oltiin ulkon ja olin ulkona Annan ja Geishan kanssa. Lähin juokse ja pysähdyin yhtäkkii, jalat liuku etten ja lensin selällee ja ette ikinä arvaa mikä siinä alla oli! VESILAMMIKKO! mä lensin, siihen tukka ei onneks menny märäks . Ja vaatteet meni iha pilalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




kohellukset! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! - Sivu 2 EmptyPe Huhti 23, 2010 7:28 pm

^Roosalle, juu kävi torstaina tosiaan noin ; ''3

Itselleni, tänää sitte kävi jännästi. Laukattii ulkona Geishan ja Roosan kanssa. Ja, sit alko tulee rakeita ihan täpöö.
mun piti sulkee silmät sillee ku tuli liikaa niitä rakeit ja kovaa. Peruutin taakse päi, ja yhtäkkii jotenkin liukastuin maaha. Siinähän oli tietty kauhee kuralätäkkö ja hiekkaa ; ''/
'' Hienoa Anna, olet loistava'' Siis kiitos, mähän osaan x)
Mut, oli kivaaaa. Silti, vaikka kaaduin ja Geisha, meni sellasta ruoho kohtaa ja se oli liukas ja se kaatu selältee : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




kohellukset! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! - Sivu 2 EmptyPe Huhti 30, 2010 7:41 pm

Itseasiassa sain tänään kivan haavan, ku kaaduin.

Eli se alkoi siitä kun Sartzan kanssa mentii esteitä, sitten mun piti kieltäytyy, ja kaaduin ja mul oli sellaset jännät housut, ja ku katoin jalkaa ni siinä, oli sellane hiton iso haava, ja verta vaan tuli. Joo, olin sillee ku näin haavan; Ai vittu! Hiton haava.

Mut, joo xD sit, kerra laukattiin kaverin kanssa uimarannal, kepukoiden kanssa laituril, itte mun oli tarkotus hypätä reunalt. Mut, sit kaaduin siihen ku siin oli vettä, ni kaaduin siihen reunalle ja kierähdin veteen, hevoseni meni kyllä melko märäksi, mutta ei sille mitään käynyt.


Sartzalle kerra kävi nii, että se kaatu tukkiin, ku se hyppäs sitä, nii sen jälkä jäi siihe, sillee oudosti, kun sillä oli laiskaponi & sen piti hypätä, laiskasti ja matalalle nii sit se siis kaatu naamallee maaha, en viitti ees sanoo, että paljo silt verta tuli..

raakoja, mun jutut xD joo.. mulle on käynyt iha vitun paljon kohelluksii.
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




kohellukset! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! - Sivu 2 EmptyKe Toukokuu 05, 2010 6:13 pm

kun olin tolloin sunnuntaina, Geishan, roosan, Twist.:in ja Anzkun kanssa, nii mä kaaduin kun hyppäsin sellasen leveen jutun yli, sattu kyl ku kaaduin mut mä vaa nauroin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sazja
Vierailija




kohellukset! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! - Sivu 2 EmptyKe Toukokuu 19, 2010 7:38 pm

Olin kerran Emman kanssa. Oltiin niillä (: laukkasin estettä päin kovaa vauhtia, kun huomasin, että mulla on huonot vauhdit nii tein äkki pysähdyksen ja kaaduin maahan.
Joskus aijemmin olin Geishan kanssa niillä (: laukattiin nurtsilla ja sit kun nurtsi oli vähä märkä nii liukastuin siitä ja mulle tuli sitä multaa sieltä housuihin x))
Takaisin alkuun Siirry alas
Sazja
Vierailija




kohellukset! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! - Sivu 2 EmptyTo Toukokuu 20, 2010 3:05 pm

Sori mun uus viesti perään ^^ oon nyt aktiivinen kirjottaja.

tänään. Siis olin IHAN yksin ja olen nytkin. Nii menin tolla nightil (: lähin pukittelee ja vedin sellasen korkeen pukin ja sit tulin alas ja kaaduin. Sattu vähän ja tuli semmonen haava, mut aloin nauraa x))) jiihaa, kuulostan sekopäältä.

MULLA, SOI SAMAAN AIKAAN VIELLÄ TÄÄ DJ MANGOO- EURODANCER. sori ku kerron x)) ketään ei kiinnosta.

- Sazja
Takaisin alkuun Siirry alas
Milla
Vierailija




kohellukset! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! - Sivu 2 EmptyMa Kesä 07, 2010 3:35 pm

Mulla ja Sashal tuli vähän koheltamista ja kaikkeee vähä eilen : DD olin Sashalla :'DD

Ensiks laukattiin Sashan PEHMEE pohjasella hiekalla, joka on vähän syvempää ja liukast :'DD öö.. no tietysti minä liukastuin ja kierähdin hiekassa, ja sit heppa lens jotenkin ihmeellisesti Sashan mukaan xDD haha xDD Sasha repes, ja olin sillee; - Mikä naurattaa.

Sen LISÄKS TAPAHTU MONIA MUITA JUTTUJA.
Itse Sashalle tapahtu sit lopuks estetapaturma. Joka oli oikeesti vakava. Hypittiin aluks vähän pienenpii ja sit Sasha halus koittaa semmost 105 estettä joka olis ollu sen enkka, kun sen enkka on 100cm : DD kepparilla. ja sit se hyppäs sitä, sit sen jalka jäi siihen, tolpat ja muut kaatu sen päälle, kun se oli lentänyt, hepan saumat meni rikki, kiitos esteiden ja heppa oli rikki : (( ja Sashal oli polves ISO haava.. : (

Sen hienoin tekemä heppa, meni ripaleiks. Ei kyl voinu kestää tommoses tapaturmas. kuullostaa varmaan epäkestävält hepalta. mut se oli vakavaa mitä hepalle kävi, kun ne tuli sillee sen päälle, ja heppa jäi kiinni ja yritettii vetää, heppa repes ja siinähä se.. : ((


Vika oli hirvee, mut muut oli hupaisii xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Vierailija




kohellukset! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! - Sivu 2 EmptyMa Kesä 07, 2010 3:43 pm

Milla, hui : O kauheesti tapahtu Sashalle. Otan osaa :'D onneks ei vakavammin käynyt. Hitto : (( harmi meni rikki. menikö ihan risaks ? et ei pysty korjaamaan : DD ?


- Minna


Anteeksi, valitettavasti OT viestini.
Takaisin alkuun Siirry alas
Milla
Vierailija




kohellukset! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! - Sivu 2 EmptyMa Kesä 07, 2010 3:45 pm

Minna, jep D: Tyhmää kun niin kävi. Mutta kiva kun otat, ilmotan Sashalle. Niinpä : ( ja nii. Joo. Siis ei mennyt silleen rikki, saumat aukes vaan ja koko hevonen purkautui, harjaa lähti irti ym : DD

- Milla

Sori OT viesti, meillä on nyt keskustelu :'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Vierailija




kohellukset! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! - Sivu 2 EmptyMa Kesä 07, 2010 3:47 pm

Milla, :'DD kiva jos kerrot : ) ja voisin olla innokas paikkailemaan ja korjaamaan hevosen : )
Jos minulle tuot niin ei probleemoa :'D tai jos Sasha tuo : DD mahdollisesti jos viitsit ilmottaa hänelle. : )


- Minna

NYT JATKUU SIT MINUN JA MILLAN KESKUSTELU MESESSÄ. PAHOITTELUT OT VIESTEISTÄMME.
Takaisin alkuun Siirry alas
Esssi
JS



Viestien lukumäärä : 69
Join date : 25.06.2010

kohellukset! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! - Sivu 2 EmptyLa Kesä 26, 2010 12:41 pm

tuli just mieleen mun yks kohellus x)

Menin esteitä Priimuksella ja olin menossa noin 60cm estettä tultiin estettä päin ja
Priimus kieltäyty, vedin kuperkeikan esteen alta ja priimus nojas esteeseen.
tuuli heilautti estettä ja puomi tippu mun syliin, Priimus tipahti myös mun syliin ennen sitä
se oli osunut mun päähän.
nousin ja huomasin että este oli kaatunut toiseen suuntaan kuin minä,
hyvä ettei kuitenkaan minun päälleni kokonaan.
ja sen jälkeen menin koulua.
Takaisin alkuun Siirry alas
hanki
Vierailija




kohellukset! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: heips   kohellukset! - Sivu 2 EmptySu Tammi 02, 2011 9:39 am

mulle kävi kerran niin kun olin hyppäämässä estettä kun lähestyimme estettä niin mun poni kieltäytys mää en ollu valmis siihen niin mä lensin esteen yli mutta mun poni ei tullutkaan vaan jäin esteen toiselle puolelle. Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
omistaja
Vierailija




kohellukset! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! - Sivu 2 EmptySu Toukokuu 22, 2011 6:14 pm

minä uitin keppareita ja liukastuin ja liusuin mahalteen järveen lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
M i l l a z
JS



Viestien lukumäärä : 17
Join date : 16.06.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Ulvila

kohellukset! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! - Sivu 2 EmptyTo Kesä 16, 2011 8:42 pm

No niitä on paljon!!!!! Ainakin kun hyppäsin yhtä vesi estettä laukka askeleet ei sopinu astuin sinne ja kaaduin. Tietty pelastin heppani heittämällä sen ainakin viiden metrin päähän. Kaikki tuli videolla lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://khtpappila.suntuubi.com
Sponsored content





kohellukset! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
kohellukset!
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Muuta keppihevosista-
Siirry: