Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 kohellukset!

Siirry alas 
+3
Foxxy
Lulu
oopperankummitus
7 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
oopperankummitus
JS



Viestien lukumäärä : 23
Join date : 18.09.2009

kohellukset! Empty
ViestiAihe: kohellukset!   kohellukset! EmptyPe Syys 18, 2009 8:35 pm

No, tämmöinen tuli tehtyä. Tässä voisitte kertoa kohelluksenne kepruilla.

Minulle on käynyt: olin hyppäämässä hyvin korkeaa estettä. Mutta este oli liian korkea. Siinä hypyssä puomi putosi ja minä lensin maahan jalat edellä, ja vähä sattu!
Takaisin alkuun Siirry alas
Lulu
Bis
Lulu


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.06.2008
Ikä : 28

kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyTo Marras 12, 2009 4:20 pm

^Miulle on käyny silleen et hypin aika korkeita esteitä ja juuri ennen estettä heppa kieltäyty ja ku sillon oli viel märkä keli niin liukastuin silleen jännästä et liuin sen esteen ali. takamus oli aika mutanen sen jälkeen. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/khttammilaakso
Foxxy
JS
Foxxy


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 30.12.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyKe Joulu 30, 2009 12:45 pm

Minulle taas on käynyt kaverini Hyeenan luona niin, että hypin esteitä hänen hevosellaan Woodoolla.Koitin hypätä 80 cm esteen yli, ja pääsinkin, joten hyppäsin toisen kerran yli.
Silloin kuului epäilyttävä raks, ja huomasin,että kepparin keppi oli katkennut.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.dogdrean01.suntuubi.com
Lulu
Bis
Lulu


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.06.2008
Ikä : 28

kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyKe Joulu 30, 2009 6:14 pm

^XD Miun kaverille kävi kerran silleen ku se laukkas, niin keppi katkes.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/khttammilaakso
Geisha
Vierailija




kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptySu Tammi 31, 2010 8:57 pm

Itselläni kävi silleen et meillä tai meidän pihan lähellä ole sellanen ''muurin'' tapanen sellanen kova ja aika terävä reunanen, se oli joku 50-60cm. Ja hyppelin sitä jonkun aikaa ja sitten polvi kolahti tietysti siihen terävään reunaan ja verta tuli silleen että.. ja arpikin sit tuli : <
Takaisin alkuun Siirry alas
vevitsu.
Kep Mva
vevitsu.


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 05.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Nouste-city

kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyPe Helmi 05, 2010 9:20 am

oopperankummitus ja lilly > Miten musta tuntuu, että kaikille on käyny tollee et ne on liukastunu ja liukunu esteen ali. Mul ei oo ikin käyny tollei. (:
Foxxy > Haha, miten toi on mahollista? :'D Haha.
Geisha > Auts. :s

Hmmm. Mitäs mulle on käyny. No kaikkee kaatuilua. Esim. kerran olin mun entisellä aasitammalla maastossa hyppelemässä semmosia ihan pieniä maastoesteitä. Laukkasin ylämäen, käännyin takas, kamera kädessä, ja tietty lennän nenälleni.
Ja sit mun pikkuveljel kävi sillee viime kesänä, ku mä pidin sille estetuntia (ei kyl liity kaatuiluun mitenkään), ni se hyppäs Jyrillä suoraan sitä tolppaa päin ja se meni katki. Luulis et se ois sattunu, ku se puomi osuu suoraan paljaaseen sääreen, mut ei toi aluks ees huomannu, et se oli menny poikki. d: Täs viel kuva siit tilanteest.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/khtkelmipolku
Julle
Vierailija




kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyPe Helmi 05, 2010 4:05 pm

Mulle on käynyt silleen, että menin joskus talvella, esteitä.
Alkuun hyppäsin sitä estettä kun olin Sashal. Hypittiin siin hetken, sit kun hyppäsin yhen kerran, niin sen jälkeen siin oli liukas kohta, ja kaaduin esteen jälkee selältee x D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasha
Vierailija




kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyPe Helmi 05, 2010 4:09 pm

Julle> Jep, toi kävi sillo kerra!

Itselleni ei ole mielestäni käynyt mitään vakavaa.
Mutta, kerran menin silti vaikka oli erittäin liukasta, niin hyppäsin jotain 80cm esteitä, olin just menos esteelle, ja liukastuin ja liu'uin esteen alta selälleen, pikemminkin oli hauskaa. Olin yksin.

Tää tapahtu kun olin Geishan, Jullen, sweetyn, Sazjan ja Even kaa rannalla.

Hypittiin ja pompittiin laituril ; ) Ja sitten olin liian sivus ja se vesi lennätti mut sinne veteen ja keppari meni myös veteen, mut ei kuinkaan käyny kun kuivasin hyvin.

Sweetylle kävi kerran sillee et se oli liukkaiden kivien päällä (uimarannalla) ja sit, siin olin sellane vesi kohta, ja se lens selälteen veteen, kepparin kaa, mut kepru kastu vaa vähä. Ja kun se pääs ylös, sen polvi oli veres, kun se oli kolahtanu siihe kivee ; >
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasha
Vierailija




kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyPe Helmi 05, 2010 4:10 pm

Muoksin vaan, että laituri oli niin liukas että lensin sillee upeesti alas.
Takaisin alkuun Siirry alas
vevitsu.
Kep Mva
vevitsu.


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 05.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Nouste-city

kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyPe Helmi 05, 2010 7:38 pm

Julle > Mullekin on käyny tollee. :'D
Sasha > Autsh. Varmaan sattus toi kaatuminen. s:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/khtkelmipolku
Julle
Vierailija




kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyPe Helmi 05, 2010 8:15 pm

eeosa> Jep ;> Se oli kyl kivaa.
Sasha> Joo, sattuks sua sillo kun et vastannut ?
Takaisin alkuun Siirry alas
vevitsu.
Kep Mva
vevitsu.


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 05.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Nouste-city

kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyPe Helmi 05, 2010 8:21 pm

Mul on muuten kerran käyny sillee, et laukkasin Elviksen vanhan version kans tuol iskän takapihal. Maa oli sillee huurteessa ja hiukan liukas. Voitte siis varmaan arvata, et mä kaatusin ja meinasin lyödä pääni meijän pihalla olevaan pihavaloon. :< Se ois sattunu, mut onneks ei käyny mitään ja lopuks vaan nauroin. Kaatusin just sillee tyylikkäästi et jalat liukus ihan suoraan alta ja levasin suoraan kyljelleni. :'D

Muoks // Julle > Oon muuten eoosa., en eeosa. ;>
Muoks2 // Julle > Niin tulee.


Viimeinen muokkaaja, eoosa. pvm Pe Helmi 05, 2010 10:04 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/khtkelmipolku
Julle
Vierailija




kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyPe Helmi 05, 2010 9:43 pm

eoosa> Joo, kirjotus vireheitä tuleepi välillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
vevitsu.
Kep Mva
vevitsu.


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 05.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Nouste-city

kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyPe Helmi 05, 2010 10:42 pm

Haha. Ja sit mul kävi kerran sillai, et olin joskus aikoja sitten ratsastelemassa taas Elviksen vanhalla versiolla. Tosin nyt olin ratsastelemassa (myös pimeällä) meidän äitin tykönä ja hyppäsin yhden ojan yli oikeitten hevosten laitumelle, josta oltiin vedetty sähkölangat talven ajaksi pois. Siel hetken aikaa jotain säädin, jonka jälkeen ajattelin hypätä taas toiselle puolelle ojaa. Jostain syystä heitin Elviksen ekaks sinne toisel puolel, ku ajattelin jotenki etten pääse sen kans samaa aikaa, ja totta kai toi lentää vesilätäkköön! Mä hyppäsin äkkii perään ja kaaduin siellä ojan toisel puolel ja toinen jalka uppos siihen puroon. : D Siin oltiin sit molemmat märkii.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/khtkelmipolku
Sasha
Vierailija




kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyLa Helmi 06, 2010 12:20 pm

eoosa> X D vähän paras ; >

Juu, ja kerran ittelleni kävi silleen kun tuli vähän vettä ja hyppelin esteitä tietysti ;> Niin, sitten kielsin ja kaaduin selälteen ja olin läpimärkä.

Ja uima rannalla kävi kerran, niin kun olin vaan Geishan, Jullen ja Sweetyn kaa, nii sitten laukattiin siin vedes aloin tekee pukkeja, kun Sky välil tekee. Sit, yhtäkkii mollahdin sinne vetee.
Takaisin alkuun Siirry alas
vevitsu.
Kep Mva
vevitsu.


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 05.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Nouste-city

kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyLa Helmi 06, 2010 6:47 pm

Sasha > Haha. :'D

Tosta vedessä ratsastamisesta, tai siis uittamisesta, tuli mieleen, et mäkin olin viime alkusyksynä Roopen kanssa pulikoimassa. Mul oli uikkarit pääl, mut en silti halunnu kastuu kokonaan, ku oli se vesi jo sen verran kylmää. Laukattiin Roopen kans enkä päässy siel vedes kunnol eteenpäin, ku olin sen verral syväl ja alan sillee kaatumaan, enkä tietenkään saa pidettyy tasapainoo. Molskahdin sit sinne veteen ja puolet Roopen pääst uppoo kans. Mä nousen äkkii ja juoksen saunaan. :'D Vast jälkeen päin puristin (raakaaa) Roopen pään kuivaks (Ja ihan kiva, Roopen riimust oli irtonu värii ja Roope oli ihan vihree. Sain mä sen sit iha puhtaaks.)

Ei mitään ihmeellist, mut aika koheltamist kyl. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/khtkelmipolku
Sweety
Vierailija




kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyLa Helmi 06, 2010 7:09 pm

eoosa> HAHHAA! vähä hyvä.

Itse menin just kans vedessä rannalla tosin erikerroilla mitä Sasha kerto ; > Sillon olin vaa Geishan ja Even kanssa.

Laukailtiin siinä kivillä jonkun aikaa, ja tietystippä minä menin niin reunaan että tasapaino petti!
lennin sinne veteen ja samoiten Scar.

Ja, sitten Evelle kävi sillee kivasti kun oltiin keprujen kaa samalla kertaa, niin oltiin laituril kans, Eve veti korkeit, pukkei. Ja sit se kaatu ja liuku täysii laiturii pitkin veteen, sil oli kauheen kipee selkä ja se oli läti märkä ja myös Futu.
Takaisin alkuun Siirry alas
vevitsu.
Kep Mva
vevitsu.


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 05.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Nouste-city

kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyLa Helmi 06, 2010 9:24 pm

Sweety > Auts, kauheelt kuulostaa toi laituril liukumine. s:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/khtkelmipolku
Eve
Vierailija




kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyLa Helmi 06, 2010 9:42 pm

Vastailenpas ny itte ; >

eoosa> Jep, olihan se kivuliasta, mutta, vitsit pelästyin kun aloin yhtäkkiä liukumaan.

Kerran olin just menos laukkaa jäällä, idioottia, mutta aivan sama ; > Ja sitten lennähdin selältee maaha ja naureskelin vaan.
Ja taas tämmönen vesijuttu x) Olin ootas, Aman, Geishan, Jullen ja Sazjan kanssa tuol rannal. mentiin uittaa, heppoi ja sen jälkeen hetkeks lämmittelee, ja sitten halusin mennä uimaan, ja sanoin et meen uittaa. Juoksin ihan täysii Futun kaa kun menin Futul. Ja sit se pukitteli jällee <3 ja sitten mollahdin sivuttain veteen, kun vedin taaksepäin sillee siististi pukin ; >

eoosa> Viellä sulle ; ) Haha. toi sun juttus x)

Sasha> Jep, sulleppa kävikin niin ; >
Geisha> HAHAA!! mahtavaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
anna
Vierailija




kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyTi Maalis 16, 2010 5:52 pm

Ompas, tääl hiljasta (x

Juu, ittelläni kävi sillon kun olin Roosan kanssa, meillä nii hypittiin esteit, ihan ruohokentäl ( vanhemmas kodis, joka on täs tän kodin myös lähel) Nii, siin oli pieni ala mäki esteen jälkee, hyppäsin eka sitä, sitten mun jalka jäi sillee pienesti kii estetolppaan tai, puomiin. Ja sit se este kaatu, samalla kun kierin sitä mäkee alas ;>


En muista, millon tää tapahtu. Mut oliin, Hennan ja Geishan kanssa (:
Oltiin, uimas kepukoiden kanssa. Laukkailtiin laituril. Siin laiturin vieres aika lähel oli semmonen kivi, sanoin niille et khyl mä uskollan, sinne hypätä. Vaik sinne oli hyppy matkaa laiturilt yli metri ( olin sillon sekasi). Ja, pääsin hyppäämään kiven reunaan, mut olin niin reunal, et tipahdin selältee, vetee. Onneks se ei ollu laiturin vieres, kun pää ja kaikki olis muuten pamahtanu siihe xD mut näin.

Olin .... öö.. Roosan kanssa, (molemmat tapahtuivat samalla kertaa). Oli khyl siel kai, myös Geishaki !

Juu, oltiin tos viime viikonloppun roosan kanssa yötä Geishalla, mentiin sillee yhen ojan yli (yritettii hypätä) Mutku, otettii nii paljon vauhtii, niin jalka uppos lumee, ja lensin naamaltee.
Sit, kun oltiin, kai hyppimäs esteit, samal kertaa. Ja, sit siin oli sellanen sika,sika liukas, kohta. Kaaduin siihen ennen estettä ja sit naama osu esteeseen eka, mut sit törmäsin siihen esteeseen, ja este kaatu mun päälle xDD
Ja, sit Roosa, hyppäs semmost 80cm, estettä, se tuli siihen. Sit se kaatu suoraa selältee, esteen alle. ;>
Takaisin alkuun Siirry alas
vevitsu.
Kep Mva
vevitsu.


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 05.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Nouste-city

kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptySu Maalis 21, 2010 11:41 am

anna > Jauts, jotkut noista kuulosti aika... hmm... rajuilta. :'D Laiturilta kivelle? Ite en uskaltais.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/khtkelmipolku
anna
Vierailija




kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyMa Maalis 22, 2010 3:55 pm

vevitsu> khyl, mä uskolsin x) mut, olin kait, sillon aik. sekasin x) ja olin 12 tai jtn.. ;>
Mut, jotkut hurjii, mä oonkin tämmöne jolle käy aina jotain ;>
Takaisin alkuun Siirry alas
Kopina
JS



Viestien lukumäärä : 25
Join date : 02.04.2010
Paikkakunta : Espoo

kohellukset! Empty
ViestiAihe: Läpi esteestä   kohellukset! EmptyLa Huhti 03, 2010 12:35 pm

Lulu kirjoitti:
^Miulle on käyny silleen et hypin aika korkeita esteitä ja juuri ennen estettä heppa kieltäyty ja ku sillon oli viel märkä keli niin liukastuin silleen jännästä et liuin sen esteen ali. takamus oli aika mutanen sen jälkeen. Smile

Mulle taas kävi niin että olin hyppäämässä tammallani aika isoa ristikkoa ja sitten huomasin että tamma vähän epäröi, mutta liian myöhään - menimme esteestä läpi ja vauhdilla! What a Face Olin siinä sitten aika hölmistynyt, ja niin taisi olla tammakin Very Happy

P.S. Miten voi kirjoittaa niin, ettei tarvitse lainata vastauksessa toisen tekstiä?? Olen uusi täällä, ja vähän uuno Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ratsutalliaamurusko
annna
Vierailija




kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptySu Huhti 04, 2010 1:18 pm

Joo ; ) olikse, eilen x)
Olin, Geishan kanssa again xD

Ja, mentiin maastoon. Ja sit, siel oli märkää. Niin, sit lähettii laukkaamaan, ja sitten yhtäkkii, kaaduin suoraa, sellasee loska lammikkoo xDD ja, sen jälkee piti vaihtaa housut, kun tultiin sisälle.



Kopina> Tarkoititko, silleen, ettei sun tartte lainata tekstiä vaan, voit vastata vaan ?

itse teen näin;

laitan, sen tyypin nettinimen ja laitan perään > : D

Mutta, noin : ) Ja, sitten olin Roosan kanssa, tos joskus. Kait, tiistain. Ja, sit ööö.. Roosa, liukastu selältee hiekkaa, ja siin oli, pieni lammikko, nii xD ekaks, katoin sitä., sillee et mitäköhä se sanoo xD ja, sitku se alko nauraa, ni mäki aloin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Milla
Vierailija




kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! EmptyKe Huhti 21, 2010 6:48 pm

No just, tänään mulle kävi aik pahasti xD ku olin Sashal, ni sit me hypittii esteit ja yhtäkkii kaaduin siihe hiekkaa ja sain haavan joka oli oikeesti iso ainakin Sashan mielest, mut must se oli pieni xDD

ja, sit olin kerran noitten Even ja Aman kanssa uimas, keprujen kaa. Ni, sit laukkasin matalas kohtaa vettä ja lähin syvempään kohtaan vetämällä paljon korkeita sivu pukkei, sit mä vaa lähen kaatuu vetee ja meen veden alle, ja sit se heppa jol menin meni iha märäks, en muista kuka heppa mut ihasam.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





kohellukset! Empty
ViestiAihe: Vs: kohellukset!   kohellukset! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
kohellukset!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Muuta keppihevosista-
Siirry: