Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Keppari pulina.

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
KirjoittajaViesti
Roosa
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 4 EmptyPe Kesä 25, 2010 4:05 pm

heissan :-P kuten anna tos kertoki ni olin sen kanssa eilen :-)
mutjaaa. :-DD sit tein uutta kepparia ja päätin sille jo nimen Applen sepeline's conset adtive ''Conne'' : D tuommone. kivan näkönen siit on kyl tulos :-D
kattoo nyt :-D pidänkö ittelläni. (= Annan kanssa kuvatii upeet videoo :-D mä oon aika hiano siin videos. näytän muillekki sen sit :-)
Future meni ylläpitoon Desteriin jaaa sit tänne tuli Jokke Desteristä :-))
Jokel menin aamusta esteitä :') ihana toi jokke <3
Annal oli eile Pallo ja Jokke mukan. menin myös pallol.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jebba
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 4 EmptyPe Heinä 16, 2010 4:26 pm

Tein uudelle kepparilleni sivut. Tänään luvassa myös muuta kepparointia
Takaisin alkuun Siirry alas
hanki
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: hmm...moi   Keppari pulina. - Sivu 4 EmptySu Tammi 02, 2011 1:54 pm

joo kerran kun olin mun hepan kanssa ulkona niin satoi lunta,silloin mun keppari lähti jonnekkin ja minä tipuin,kun nousin muppari oplikin lentänyt puskaan,korkealle,siinä min'ä sitten yritin jollain kepillä törkkimään sitä sieltä alas,kyllä se sitten sieltä tuli lopulta.joo tiiän tää on enenmänkin joku kommellus en tiiä kuuluuko se tänne Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation I love you I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
hanki
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: heips   Keppari pulina. - Sivu 4 EmptyTi Tammi 18, 2011 4:53 pm

joo kerran ku mää menin mun kamun luo niin meiän piti liikuttaa sen kepparit mutta kun se oli liikuttanut kaikki paitsi 2 kepparia.sillä kepparilla mikä mun piti ottaa oli liian pitkä varsi mulle sitten mää ajattelin pitää mun kamulle tunnin.mutta mun kamun keppari oli aika villi koska oli pimeää ja sitä ei oltu liikutetu vähään aikaan.yritimme laukata.oli liukasta ja pimeää,heppaa se ei kuitenkaan haitannut ja heppa lähti täyttä laukkaa niin että mun kamu meinasi pudota siltä.se oli kivan näköstä.sitten kuitenkin se heppakin rauhoitui.menimme sitten talliin ja hoidimme kaikki hepat.oli kyllä kivaa!!!





p.s. onneksi mää en ratsastanut sillä villillä hepalla!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
omistaja
Vierailija




Keppari pulina. - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 4 EmptySu Toukokuu 22, 2011 6:11 pm

Minä ratsastin keppareilla maasto esteitä ja uitin keppareita
Takaisin alkuun Siirry alas
M i l l a z
JS



Viestien lukumäärä : 17
Join date : 16.06.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Ulvila

Keppari pulina. - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 4 EmptyTo Kesä 16, 2011 8:48 pm

No tänään kun ratsittii kaverin kaa ni heppa pukitti ja mun jalka meinas osuu kaverii namaa Twisted Evil Mut ei sit kuitenkaa Razz jäi noin 5 cm väliin tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
http://khtpappila.suntuubi.com
Sponsored content





Keppari pulina. - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. - Sivu 4 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Keppari pulina.
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Hevos pulina!
» ostetaan keppari
» olisiko keppari kisoja
» olisiko keppari kisoja
» Keppari kisoja onko?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Muuta keppihevosista-
Siirry: