Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Keppari pulina.

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Lulu
Bis
Lulu


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.06.2008
Ikä : 28

Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptySu Huhti 19, 2009 1:04 pm

Eli täällä voit jutella kaikista tapahtumistasi päivän aikana, jotka liittyvät keppareihin.
Täällä voit myös kysyä keppihevosiin liittyviä kysymyksiä ja laittaa kuvia kepruistasi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/khttammilaakso
Penny
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptySu Huhti 19, 2009 6:29 pm

Joten voin kertoa mitä tein kepruni kanssa? Jos voin kerron kun ratsastin ja silleen.

Menin Pearilla maastoon. Me hypättiin maasto esteitä harmi knu vaan meinasin kaatuu knu se yks oksa aósu mun jalkaan. Mut sitten me mentiin yhen puu sillan ohi jossa on syvää vettä alla. Ja sit menin yhteen järveen uittaa sitä. Sit mentiin yhtä polkua eteen päin ja tultiin pihalle. Ratsatin viellä pieniä puomeja. Sit menin muitten luo ja menin tekee jotain. Sit lähin tekee keprua. Nyt oon tehnyt pian sen pään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lulu
Bis
Lulu


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.06.2008
Ikä : 28

Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptySu Huhti 19, 2009 7:00 pm

Penny// Sepa kivaa.

Mie ratsastin tänään T.L Fidilat ox:illa meiän mummille hoivaamaan lampaankaritsoja ja
sitten sileltä takaisin meille. Sen jälkeen tein miun vuonis keprulle tosi södet suitset. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/khttammilaakso
Penny
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyMa Huhti 20, 2009 12:49 pm

Itse asiassa sain sitten vasta tehtyä meksikolaisetsuitset oli kova työ. Jeps pistin ne mun arabi keprulle. Sit menin mun suokki keprun kanssa maastoon. Smile Kivaahan se oli mut kiva kun kompastuin yhteen kantoon Sad Noh onneks ei sattunut. Ja en ollut kaukaa kotoani. Sit laukattiin meiden pihalla esteitä. Ja mentiin hiukan kouluakin. Sen jälkeen vein sen pois. Ja aloin tekee uutta kepruani. Siitä tulee söpö <3 Varmaa roduks.. Issikka. Mietin vaan tehä toisen issikan kun on vaan yksi. Mut sit sillekkin piti tehä varusteita joten tein sille tekonahkasta ja kuolaimet. Ja sit otin kangasta ja tein loimen Smile Jeps, meillä oli niin hauskaa. Sen jälkeen kyl tapasin kamuni ja mentiin ratsastaa. Yhteen siltaan joka on ohut. Onneks ei tiputtu sinne veteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Penny
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyMa Huhti 20, 2009 12:50 pm

Siis tein suitset tekonahkasta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Julle
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyTi Huhti 21, 2009 6:52 pm

Moi, tein tänään taas jotain varusteita. Tein sitten alaturparemmilliset suitset. Sit menin ratsastamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lulu
Bis
Lulu


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.06.2008
Ikä : 28

Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyTi Huhti 21, 2009 6:55 pm

Penny//Auts! Kantoon kaatuminen saattaa olla aika ikävää, mut onneks ei sattunut. Smile Haa, mie
haluun sit joskus nähä kuvan siit sun uudest kepukast mitä oot tekemäs. Miun suokki
pojalki on meksikolaiset suitset. Sama heppa kuin foorumin logos ja miun avassa.
Käytkö muuten millään muulla foorumilla? Ja kuinka monta heppaa sul on?

Julle// Jee! Smile

Mie ratsuilin tänään kaverini Lottiksen (Lemppari nimi) kanssa. Mie ratsastin miun
russponi tammallani Samballa, ja Lottis meni miun arabi tammalla nimeltä T.L fidilat ox
"Fifi". Me käveltii vaan vähän tiellä ja pellolla. Ja sit ku Lottis lähti niin otin suokki
orini T.L Rokettin "Ropsun", (joka on miun avas) mukaan estekentälle ja siel sen aikaa
ridasin kunnes iskä tuli räyhää mulle: Et ne hemmetin roinat pois lammas aitauksesta! ;(
Nääh siihen loppu ne leikit, mut menin sit hiekkakentälle ridaa. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/khttammilaakso
Julle/ P
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptySu Toukokuu 24, 2009 10:02 am

Joo se kyllä sattui.. Sit hei siinä oli viel märkää vähän. Mut kyl se vähän sattu. Noh, kerron nytkin:

Menin Fetalla maastoon vaikeaa sillä on mennä kun se pukittelee varmaan joka toinen sekuntti. Meinasin lentää sen selästä mutta en ihan vaikka ratsastin ilman satulaa. Toi kyllä oli kamala päivä! Sen jälkeisen päivänä ratsastin Puballa ja se on uusi. Ihana risteytysponi. Mentiin sen kanssa koulua hyvinhän se meni tai voisi sanoa täydellisesti. Sen jälkeen vein sen talliin ja annoin sen syödä ruokiaan. Harjasin sen puhtaaksi. Sen jälkeen minä ja kaverini mentiin yhen läppä tyypin tunnille. Se tunti kesti tunnin. Kuten (oikeilla hepoilla) Jooh, sen jälkeen tultiin autolla meille ja syötiin. Sne jälkeen illemmalla ratsittiin viel kepukoil esteit. Äsh.. oli niin pimeetä ja märkää. Meinasin kaatuu. Sen jälkeen mie ja kaverini mentiin syömään ilta pala. Sen jälkeen mentiin nukkuu. Aamulla mentiin syömään aamupala ja sit mentiin heti ratsii mie menin Thoril ja Kaverini meni Pommilla. En tie saanko kertoo sen nimee mut kerron nyt sen nimi on Viivi. Kivaa oli. Sen jälkeen hypättiin taas. Hyvin meni paitsi ei mul ja Thoril.... Pommilla ja Viivil meni hyvin. Sen jälkee syöntiin meil päivällistä. Ja syötiin jätskii. Sit kun oli taas hyvä mieli lähettiin Ratsii. Mie menin Nakilla ja se Happyllä. Kivaa oli mentiin kouluu hyvin meni Nakki vaihto hyvin laukan. Sit mentiin illalla syömään ilta pala ja nukkumaan sit aamulla kamu lähti meilt ,) Meil oli ihan sairaan kivaa!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Julle
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptySu Toukokuu 24, 2009 10:03 am

Tiedöt et oon Penny.. Jooh, mutta mulla on varmaan 5- 8 kepruu. Ja lähetän kuvan joskus ;=)
Takaisin alkuun Siirry alas
Foxxy
JS
Foxxy


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 30.12.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyLa Tammi 02, 2010 4:27 pm

Minä menin eilen Hyeenalta ostetulla risteytyshevosella.
Tamman nimi on Andromeda´s Halo"Roni" (ja isä on IST:n Andromeda) ja tamma on vain 7-vuotta.
Päätinmennä Ronilla esteitä, mutta huomasin että yhdestä tolpasta oli naulat irronnut.
En jaksanut korjata estetolppaa vielä, joten päätin hyppiä hetken ponillani^.
Roni meni ihan hyvin, vaikka välillä oli hankaluuksiakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.dogdrean01.suntuubi.com
Sasha
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyKe Helmi 03, 2010 2:56 pm

Olin jullella tässä eilen ; D Ja sit viikonloppuna olin yötäkin : D

Oli ihan jeesii, mut tavallaan tylsää paitsi eilen oli kivaa x D
Menin Skyllä ja se oli kauheella tuulella.
Takaisin alkuun Siirry alas
vevitsu.
Kep Mva
vevitsu.


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 05.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Nouste-city

Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyPe Helmi 05, 2010 8:59 am

Eilen illalla valvoin puoleen yöhön ja tein Nipalle issikkasuitset. Kunnostelin myös itse ponia; lisäsin harjaa, ompelin silmät kiinni (ennen vain olivat liimalla kiinni), revin irti kepistä, paikkasin kaks reikää ja täytin uudestaan, jonka jälkeen kiinnitin ponin SUORAAN. :'D Ennen se oli aivan vino ja on pitänyt suoristaa se aikoja sitten.

Julle > Kivasti olet jaksanut liikutella pouneja. (:
Foxxy > Hyvä, kun meni hyvin.
Sasha > Kiva, ku oli kivaa. (:

Oon kotona, ni vois mennä vaikka ridailemaan. Tein muuten eilen Kikerollekin westernsuitset, joten nyt pääsen silläkin ratsastelemaan. Vois mennä kokeilemaan. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/khtkelmipolku
Geisha
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyPe Helmi 05, 2010 2:02 pm

eeosa> Julle jaksaa, aina. Ja kivalt siunkin juttusi kuulostaapi ; > Mukava että sait tehtyä suitset.

Tänään pitäis liikutella pouneja ennen ratsastust. Hehhee, mutta kyl ehin. Kun muokkailen mossee ja sit meen.
Tein uudet suitset kun teki mieli ; >> Ja nyt, sitten mossel tulee olemaan ne päässä ratsastaessa.

Joo, Kidi sai uudet silmät + sieraimet eilen . nyt se on söpömpi.
Takaisin alkuun Siirry alas
vevitsu.
Kep Mva
vevitsu.


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 05.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Nouste-city

Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyPe Helmi 05, 2010 3:35 pm

Laittakaas keppiheposistanne kuvia. (:

Hihii, sain määkin tänää liikuteltuu kaks konia. Voi olla et liikuttelen tänään viel lisää.
Lähin kymmeneltä pihalle mukanani Nipa ja Kikero. Aluks heitin Nipan metsätarhaan ja otin Kikerosta ja sen uusista suitsista kuvia. Jyräsin itselleni uran puolen metrin lumivaippaan (:'D) ja lähdin kävelemään pitkin ohjin Kikeroisen kanssa uraa ympäri. Eka kerta, kun ratsastin Kierolla. (: Noh, käppäiltiin siinä pari kierrosta ihan rauhassa, jonka jälkeen kokosin ohjat. Pysähdyin joka sivun keskellä pari kertaa, jonka jälkeen lähettiin ravailemaan. Tein voltteja ja pääty-ympyröitä. Vaihdoin suunnan täyskaarrolla ja tein samat tähän toiseen suuntaan. Hetken päästä aloin laukkailemaan pääty-ympyröissä. Kaaduttiinkin kerran, kun tein liian tiukan käännöksen. Harjoteltiin myös hiukan laukanvaihtoja ja käynnissä pohkeenväistöä - orilta löytyy taitoa korkeampaankin kouluun, mulla ei vaan ole itselläni taitoa Grand Prix tasoon. :'P Loppukäynnit > suitset lennossa pois ja riimu päähän > metsätarhaan.

Seuraavaksi nappasin Nipan metsätarhasta ja nappasin siitä ja sen uusista suitsista pari kuvaa. Kuvaamisten jälkeen lähdin uralle kävelemään pitkin ohjin. Tarkoitus oli lähteä maastoon, mutta päätin aluksi hieman herätellä ponia. Taivutin hyvin kulmissa ja volteilla. Aloin harjoittaa sellaista, että pysäytin viideksi sekunniksi, annoin kävellä viis askelta, pysähdyin taas jne. Tein tätä pari kierrosta ja aloin ravailemaan. Tehtiin voltteja ja jatkettiin samantyyppistä harjoitusta kuin käynnissä. Ravailtiin viis askelta, käveltiin viis askelta, ravailtiin jne. Nipa totteli ihan hyvin. Hiukan keskittyminen lipsui ja tuli pari askelta liikaa aina välillä ravissa tai käynnissä. Vihdoin alettiin laukkailemaankin. Mentiin ensin käynnissä pääty-ympyrät molempiin päätyihin joiden jälkeen nostettiin laukka ja mentiin se pääty-ympyrä molempiin suuntiin pari kertaa ympäri laukassa. Ori oli aika varovainen laukassa ja meni semmosta laukkaravisekotusta - tietty, ku on niin paljon lunta ja se lähtee aina alta. Noniin, olin herätellyt Nipan kunnolla ja lähin ohjaamaan ponia maastoon. Hypeltiin pari pientä maastoestettä ja mentiin baanalle hiukan tölttäilemään. (: Ori meni pari askelta passiakin, mikä on outoa, koska ori on nelikäyntinen, eikä ole oppinut koskaan passia. o: Passin sijaan laukkailtiin baana tölttäilemisen jälkeen pari kertaa päästä päähän, jonka jälkeen ravattiin yks loiva pitkä ylämäki ylös. Sen jäleen käveltiin se rauhallisesti alas ja palattiin pihalle. Kierrettiin suosiolla kaikki maastoesteet, koska oltiin tooosi väsyneitä molemmat. Rankkareissu. :'D

Pihalle päästyäni menin hakemaan Kikeron metsätarhasta ja kuskasin sisälle.

Psst. Tulipas romaani. :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/khtkelmipolku
Geisha
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyTo Helmi 18, 2010 6:56 pm

Menin, tänää Roosan kanssa, maastoon ;> Oli sika kivaa x)

Ratsuina olivat ihunaiset Windyn Tara's day <3 Ja, sitten Roosan ponimus, mutta oikeet nimee en muista, ja lempinimi on Luna.
Ja, mentiin ihansikasyvässä lumessa yhes kohtaa, oli niin syvää yhes kohtaa että yli polvien meni x D
Joo, Tara veti sellasii kivoja pukkeja, ja muutenkin oli hauskaa <3

Luna, taas oli kans, sellanen kiva <3 Samanlainen kun Tara.
Joo, sit sen jälkee Roosa tuli meille syömää. Ja sillee oltiin ehk. 18.30 asti tai se oli meil.
Muttaa <3 Sit, Roosal oli Lunan lisäks Kohtis <3

Joo, mutta oli kivaa, toivottavasti taas pian tehään yht hauskaa, ja sitten itte menin Happyl myöhemmin ;>>
Siit, en ala kovinkaan selittelee <3

Mutta, tällee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyTo Helmi 25, 2010 11:19 am

Tulen kirjottamaan ekan viestini tänne x))

Geisha> Jep, oli kyll hauskaa.

Olikohan se maanantai vai sunnuntai, mut silti Olin Geishalla ;> Ja, sitte mentii vähä kaikkee niil, esteitä, kouluu ja maastoonki ;> Itselläni oli Desterin Kajo. Ja Geishalla oli ööp.. Windyn Fame boy. Sekoiltiin enimmäkseen ja sitte, lennettin lumikasoihin. Ja, se oli sunnuntaista maanantaihin ;> Olin yöt. Oltiin ihan märkii kun tultiin sisälle. Ja hypittiin sellastaa, korkeimmillaan ehk. 85cm ;> Yhes vaihees liukastuin selältee. Mutta, näin ; )

Ja, sit sunnuntaina iltapäiväl Anna tulii <3 Meidän kans ;> anna tuli... ehk 14.00 ja lähti 18.00 ;> Ja annal, oli mukana Zoral. Ja, sitten illemmal, haluttiin Geishan kaa, tehdä varusteita ;> Oli kivaa, tehdä niitkin ;> Ja tälleen : ] Mutta, oli sika kivaa, m yös maanantaina, sillon ratsastin Geishan hepoil, enimmäkseen ; ''>

Joo, mutta tämmöstä.
Takaisin alkuun Siirry alas
anna
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptySu Maalis 07, 2010 12:23 pm

Roosa> Kiva ;> Mukavaa että teillä oli hauskaa.

Geishalla olen yötä ;> Päästi nyt mut koneelle kun se äsken kommentoi mun ihanaa talli topaa x)

Niiden koneel, kun en omaakaa raahais >xD
Tulin perjantain, illal tos puol kasin aikaan ;> Ja sitten, mentiin tekee jtn.. varusteitt. Tosin, tää on hauskaa kun Geisha on tääl munkaa samankoneen ääressä :>
Eilen ratsasteltiin hieman monipuolisemmin, se meni Delillä ( en muista nyt oikeet nimee, enkä jaksa kysyykkää ). Itse, menin Jokella ;> Eli Desterin Jokerface '' Jokke ''
Tosi kivaa, oli, lennettiin lumikasoihin ja otettiin videoo ;> Oli kyl kivaa. Laitettiin pöydälle johki ain vaan kuvaa, ja sit kuvattiin toisiamme ;>

Illemmalki mentiin viel uloos <3 Itse otin toisen hepan joka mul oli eli Desterin Unelma '' Unski''
Unski, oli innoissaan ;> Ja Geisha otti ulos, Twistin, uuden arabinsa <: Taino eise enää nii uus oo kun tuli viimeviikol ;>

Juup ,mut meil olii hauskaa, paitti mä liukastuin selältee ;> sit mentii saunaa x)))

Ja mentiin tos hetki sitte ridailee, mut ei oltu paitsi 30min, ku meil tuli kylmää.

Mä otin Joken ulos ;> Ja Geisha ööö... Empun ;> Oli taas kyl ihan mahti kivaa, tuun viel illal kirjottelee, vikat jutut mitä tehtiin ennen kun lähin;> Tai kyl Geishaki kirjottaa oman versionsa tästä ;> Mutta oli sika kivaa! <3 Tähän mennessä, ainakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
anna
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyKe Maalis 10, 2010 5:17 pm

Jatkanpas edellist <3


Lähin, tos sunnuntai, illemmal. Sillon, viellä ratsastettii, menin myös Geishan hepoil, mut tosin enintään Jokel ja unskil. Menin unskil aik. paljo sit Jokel ja sitte.. Happyl. <:


Mutta, sit.. en olis halunnut lähtee, mutta toivon että taas jonain viikonloppuna, kun ei kaukana asutakkaan.
Mutta, näin meillä, ja sain uusia varusteita kepukoille, kun otin tekonahkaa ja kangasta mukaan, et saan varusteita ;> Ja ompelin ne kiinni, ompelukoneel ;>


Mutta, kiitokset Geishalle ihanista hetkistä, nimittäin ainakin mul oli SAIRAAN kivaa ;>

Mut, kivaa. Oukeij ;>
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyKe Maalis 10, 2010 5:23 pm

Roosa>Olihan meillä <:

anna> Eiiii, ehdit eka laittaa mutta, näin laitan oman silti ;> Ja, viimiseen et, ET OO AINUT JOL OLI KIVAA <3

Juu, anna tuli meille ja oli hauskaa, keppisteltiin paljon kutern anna jo sanoikin, mentiin pelleillee syvään lumeen ja kaaduttiin sata kertaa ku yritettii juosta. Ainii, ja anna unohti mainita että, pidin pienen laiset kisat lauantaina, ja sinne tulii... anna<3 x) Roosa <3:D Henna <3 Smile Sit... Eve, ja ama. Oli kyl kivat pikkukisat, mut näin.


Tänään olin kaverin kanssa jonka nimeä en paljasta. Olin niillä, ja oli tositosi kivaa!
Oli kyl kauhee loskakeli, et kengät meni märäks, lopuks pidin kaverille tunnin ;> Ja olii kivaa <3 Roosa oli kans niil <: mut, sen piti lähtee aijemmin ja se tuli myöhemmi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyTo Maalis 11, 2010 8:51 pm

Minä, taas kirjotaan ;>

Täällä, oli pienet tallikisat, johon osallistuivat vain nää läheiset ystävät ;> Siell, olii ... anna, roosa, henna, kai Sasha, Sazja, Julle ja sweety, sit minna<: Tänään olivat, kisat tossa.. puol. kuuden tai viiden maissa alkoi. ei ollu pitkät ; D
no tarkalleen kesti 17.00-19.30. Oli hirveen liukasta, ja pari kaatu niis radoissa, ittekki kompuroin x)

anna, jäi meille yöks ;> Ja lähtee, kait joskuus.. joskus vaa ;> Roosaki jäi x) Henna lähti + muut ;>
Ja, sitten näin. Huomenna pitäis liikutella, ja ihanaa löysin (kun olin koulussa) kavereitten kanssa, en ollu näitten kenenkää kaa ;> vaan, muitten luokkalaisten joilla on myös keprui. Ja sitten löydettiin keppistelijä.

Ja, myyn yhdelle vuoniksen, jonka teen ;>
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyTo Huhti 08, 2010 4:33 pm

Joo, oon täällä Geishan, koneella ja Geisha venaa, ku se pääsee x)
Ollaan, ehitty tekee paljoon! Ja, ittelläni mukana Hella ; )
Oikein ''kivasti'' hella on ollut xD no, ei nyt. Oikeesti se on pelleillyt hirveesti.
Geisha meni, Happyl. Eli Windyn Ilolla, tarkemmin.
Oikea nimi siis Happyn on ; Windyn Ilo. Jos älysitte xDD


Me mennää ridailee kyl viellä, uskoisin ; D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ama
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyMa Huhti 12, 2010 3:00 pm

Juu, moi vaa.

Oon jaksanut käydä sentää joittenki kepparisivuil.
Ja Even kans, joo oon ollut (:


Mutta, olin tos eilen Even kanssa, kun en muitten kepparityyppien kaa kovin usein oo, aina.
Mutta, meil oli toosi kivaa (: Tänään, aikeissa on mennä ehk. jollekkin : D
Ja suitsia oon jaksanut väkertää, oujee.

Eimuut, moro.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eve
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyMa Huhti 19, 2010 3:22 pm

Mooi (:


Olin Geishalla viikonloppunaa <3 pääsin, onneks niille. Olin, tossa 17.4- 18.4 (: yötä siis.
Meillä oli tosi hauskaa, tosin tietysti mulla ainakin (:Ja Future eli Futu (: oli mukanaa : D
Me vähän pelleiltii ja pyörittii tietty myös koneella : D sitsit (: ööö.. joo (:
Lauantaina tulin sinne, ja tehtii vähä varusteit niiil (: oli kivaaaaa, ja sit mä varastin Geishan loput kankaat xD mustat, vahingossa otin ne loput, mut onneks se löys lisää sunnuntaina : D ompelin tai tein myös niillä ruskeesta, tummast kankaasta sellasen ruunikon keprun(: Nimi, on ehk.. Candy (: Tai sit Sanni tai joku xDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Twist.
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyKe Huhti 21, 2010 6:31 pm

Öö, mä olin Anzku_:n kanssa (: oli tosi kivaa : D anzku_ ei käy ainakaa vie tääl, mut tänää pitäis käydä kirjottaa : D

mut, mentiin tossa meille ja oli kivaa ja tehtiin kaikkee, keprujen kaa.
Oli kivaa, ja sorge lyhyt viesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Milla
Vierailija




Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. EmptyKe Huhti 21, 2010 6:43 pm

hello, everybody! : D


Joo, mie olin Sashan kanssa eilen ja tänää (: oli kivaa molempina päivin, ja mää sekosin täysin ja sit sen jälkee Sashaki alko nauraa ku mä nauroin himosti.
Jaaaaaaa... xDD sit, heppana oli Sky (: jonka, ostin.. sit tolt yhelt xD joka osti sen Sashalt.
Ja, meil oli kivaaa = D

Ja sit tänää, sekottii taas enemmä kaatuiltiin maaha : Dhypittii myös esteit ja mä kaaduin ja sain haavan, mut huihui! : D ei pikku haava haittaa, ja sit.. köhköh.. lähin tos viiden aikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Keppari pulina. Empty
ViestiAihe: Vs: Keppari pulina.   Keppari pulina. Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Keppari pulina.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Hevos pulina!
» ostetaan keppari
» olisiko keppari kisoja
» olisiko keppari kisoja
» Keppari kisoja onko?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Muuta keppihevosista-
Siirry: