Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Geisha.
Vierailija




onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa? Empty
ViestiAihe: onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa?   onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa? EmptyLa Kesä 26, 2010 12:43 pm

Eli siis, otsikko kertookin mitä tarkoitan :-)
Onko teistä oikein antaa teko-ohjeita tekemään keppihevonen niille jotka eivät viellä osaa? ne jotka niitä pyytävät, niin pitäisikö niille antaa? :-) kysyn teiltä, että antaisitteko te jos he pyytäisivät.
minusta pitää opetella itse. ohjeita ei oikeastaan mielestäni ''kuulu'' jakaa. koska jokainen oppii sen omalla tapaansa. :-) enkä muutenkaan ole sellane jakaja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Esssi
JS



Viestien lukumäärä : 69
Join date : 25.06.2010

onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa? Empty
ViestiAihe: Vs: onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa?   onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa? EmptyLa Kesä 26, 2010 12:47 pm

tjaa, en oikein tiedä vaikea kysymys, ei koska sitten ne voivat matkia keppareitani ja kyllä koska se oli ystävällistä eli en tiiä oikein Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Lisssu
JS
Lisssu


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 27.06.2010

onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa? Empty
ViestiAihe: Vs: onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa?   onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa? EmptySu Kesä 27, 2010 3:30 pm

Musta on oikein antaa ohjeita esim. mistä kankaasta kannattaa tehä ja ompelukoneella vai käsin.. Mutta ei niin että tän ja tän kokonen kaava ja tästä kankaasta silmät ja tätä täytettä jne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha.
Vierailija




onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa? Empty
ViestiAihe: Vs: onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa?   onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa? EmptySu Kesä 27, 2010 4:14 pm

Lisssu, en tarkoittanut ollenkaan kangasjuttuja. vaan ihan suoraan, miten ompelet & miten saa kolmipalasen ja tämmöst. ihan tyhmää kertoo sellasta minusta. mutta sehän on minun mielipide :'))
Takaisin alkuun Siirry alas
Lulu
Bis
Lulu


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.06.2008
Ikä : 28

onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa? Empty
ViestiAihe: Vs: onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa?   onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa? EmptySu Elo 08, 2010 5:08 pm

Minun mielestäni jokainen saisi itse oppia, mutta ei ohjeiden antaminenkaan niin kauheaa ole. Minun mielestäni on siis ihan reilua jakaa ohjeita muille, jotka eivät jotain osaa, jos joku siis on valmis antamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/khttammilaakso
Annika
Vierailija




onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa? Empty
ViestiAihe: Vs: onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa?   onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa? EmptyTi Elo 17, 2010 4:25 pm

Jokainen saisi mielestäni harjoitella/opetella asian, itse. Koska teko-ohjeita ei ole mielestäni niinkään, oikein antaa. Tottakai saa antaa, jos huvittaa, mutta kuitenkin eikä olisi järkevämpää, että se joka ohjeita kysyy, opettelisi itse. niin yksinkertaisempaa. n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
hanki
Vierailija




onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa? Empty
ViestiAihe: moi   onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa? EmptySu Tammi 02, 2011 1:49 pm

SUKKAKEPPARIN TEKO-OHJEET:
tarvikkeet:tarvitset kangasta,teippiä\narua,sukan ja kepin.

ota sukka,täytä se vanulla,ompele sille silmät,siraimet ja korvat,ota keppi,kiinnitä sukka keppiin vaikka narulla tai teipillä. Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa? Empty
ViestiAihe: Vs: onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa?   onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
onko sinusta oikein antaa ohjeita niille jotka eivät osaa?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Keppari kisoja onko?
» Onko sinulla puuheppatalli? Tai tunnetko?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Muuta keppihevosista-
Siirry: