^ Eli tämähän piti laittaa yksinkertaisesti talliosioon, sillä kyse on talleista.
Kerro jonkun verran ainakin. Kerro tallistasi meille hieman, lyhyesti.
Väh. 2-3 lausetta. ja selitä & kunnolla.
Ja tarkoituksena on myös sanoa kelpaako talli sinulle vai ei. jos kelpaa laita: Kelpaa (: ja jos ei niin laita: ei kelpaa.
Omasta tallistani aloitan. itseasiassa minun & geishan omistama, mutta on 2 eri rakennuksessa & minun on tälläinen:
Omat hevoseni ovat leikkimökissämme joka on pihallamme. Leikkimökki kuullostaa lapselliselta, mutta ei juurikaan jos kyseessä on kepparitalli.
Hevosilla jokaisella on omat varusteet, eli tarvittavat varusteet & sitten naulat jokaisen varusteille. Toki on myös karsinat jokaiselle.
Suurin osa Kht Windyn hevosista asustaa ihan OMISTAJAN tiloissa. eli geishan tiloissa. Ja kun olen vain puolomistaja, niin en pidä kun muutamaa hevosta itselläni.
^ Kyseessä on siis minun kasvattamia hevosia. jotka ovat enemmänkin minulle tärkeitä. Ei Geishalle.
Olen myynyt Geishalle erään hevosistani eli tarkemmin nimeltään: Helan heitto ' 'Hellu''
Hellu omistaa yhden varsan. Ja varsa on tällä hetkellä jo 7-vuotias. Ja Hellu on 11-vuotias.
Ja varsan nimi on: Hellun hertta '' hertta''
eli nimetty emänsä mukaisesti (:
- Minna