Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 ^ Millainen teidän tallinne on?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Minna
Vierailija




^ Millainen teidän tallinne on? Empty
ViestiAihe: ^ Millainen teidän tallinne on?   ^ Millainen teidän tallinne on? EmptyPe Kesä 18, 2010 1:52 pm

^ Eli tämähän piti laittaa yksinkertaisesti talliosioon, sillä kyse on talleista.

Kerro jonkun verran ainakin. Kerro tallistasi meille hieman, lyhyesti.
Väh. 2-3 lausetta. ja selitä & kunnolla.
Ja tarkoituksena on myös sanoa kelpaako talli sinulle vai ei. jos kelpaa laita: Kelpaa (: ja jos ei niin laita: ei kelpaa.

Omasta tallistani aloitan. itseasiassa minun & geishan omistama, mutta on 2 eri rakennuksessa & minun on tälläinen:

Omat hevoseni ovat leikkimökissämme joka on pihallamme. Leikkimökki kuullostaa lapselliselta, mutta ei juurikaan jos kyseessä on kepparitalli.
Hevosilla jokaisella on omat varusteet, eli tarvittavat varusteet & sitten naulat jokaisen varusteille. Toki on myös karsinat jokaiselle.
Suurin osa Kht Windyn hevosista asustaa ihan OMISTAJAN tiloissa. eli geishan tiloissa. Ja kun olen vain puolomistaja, niin en pidä kun muutamaa hevosta itselläni.
^ Kyseessä on siis minun kasvattamia hevosia. jotka ovat enemmänkin minulle tärkeitä. Ei Geishalle.
Olen myynyt Geishalle erään hevosistani eli tarkemmin nimeltään: Helan heitto ' 'Hellu''
Hellu omistaa yhden varsan. Ja varsa on tällä hetkellä jo 7-vuotias. Ja Hellu on 11-vuotias.
Ja varsan nimi on: Hellun hertta '' hertta''
eli nimetty emänsä mukaisesti (:

- Minna
Takaisin alkuun Siirry alas
Milla
Vierailija




^ Millainen teidän tallinne on? Empty
ViestiAihe: Vs: ^ Millainen teidän tallinne on?   ^ Millainen teidän tallinne on? EmptyPe Kesä 18, 2010 1:57 pm

JES OON TÄÄL SAMAA AIKAAN.
MUTTA KELPAA JA HYVIN!


NO OMASTA TALLISTANI:

Oma tallini on siis varasto. Eli ihan normi varasto jossa on paljon tilaa. Kun meidän varasto on normaalia isompi.
ja varastossa on kaikille omat karsinat & heinää ja muuta sellaista ruokaa. toki on myös työpöytä, jossa sitten kirjoitetaan kaikenlaista päivikseen.
Ja sen lisäksi on ilmoitustaulu ja siihen merkitään,kun on joku ilmoitus.
Hevosille on hoitopakit & omat varustenaulat. Hevosten varusteet ovat tekonahkasta. Ja karsinoihin mahtuu yksi ihminenkin.
Kun omistan vain 4 hevosta. ja tallissa on kylläkin 6 karsinaa :'))
Tarhoja on KOLME. Ja sitten niihin mahtuu hyvin : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ama
Vierailija




^ Millainen teidän tallinne on? Empty
ViestiAihe: Vs: ^ Millainen teidän tallinne on?   ^ Millainen teidän tallinne on? EmptyPe Kesä 18, 2010 7:27 pm

^ Kelpaishan tuo. ei ehkä paras mahollinen, mutta kelpaa.



MUN TALLISTA:


Tallina toimii sellanen ei leikkimökki. tai leikkimökki ja varasto tavallaan. on siel lämmitys ja muuta.
On hoitopoksit, puukarsinat ja kaikkea (: on myös isot kentät & isot tarhat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




^ Millainen teidän tallinne on? Empty
ViestiAihe: Vs: ^ Millainen teidän tallinne on?   ^ Millainen teidän tallinne on? EmptySu Kesä 20, 2010 10:49 am

^ Enn oo varma, mutta kaipa kelpais. hieman vähän annoit tietoo, niin ehkä kelpaa : D

^ mun tallist:

tallina toimii tämmönen leikkimökki.
Karsinat ovat tehty puusta, joissa on aukeavat ovet.
Hevosilla on kaikkee kamaa tallissa & tarhat on isot.
Löytyy myös kaks laitsaa, mut ne ei oo ihan laitsan kokosii. mut isompii ku tarhat : )

lyhyesti kerroin. anteeksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha.
Vierailija




^ Millainen teidän tallinne on? Empty
ViestiAihe: Vs: ^ Millainen teidän tallinne on?   ^ Millainen teidän tallinne on? EmptyTo Heinä 29, 2010 2:05 pm

Anteeksi nyt, vaan. Mutta vevitsu on jo aijemmin tehnyt tälläisen ihan samanlaisen topan, joten voisiko tämän kiitos POISTAA. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





^ Millainen teidän tallinne on? Empty
ViestiAihe: Vs: ^ Millainen teidän tallinne on?   ^ Millainen teidän tallinne on? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
^ Millainen teidän tallinne on?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» tallinne paras heppa tai poni?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Keppihevostallit-
Siirry: