Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :)
3 posters
Kirjoittaja
Viesti
Anna Vierailija
Aihe: Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) La Kesä 12, 2010 12:16 pm
^ Sain nyt tommosen otsikon päähäni. Joten otsikko kertoo, oletteko siis ottaneet ?
Minä otin itse kerran, kun olin 13-vuotias (: sen jälkeen en oo ottanut, ainakaan aktviisesti x)
- Anna
Minna Vierailija
Aihe: Vs: Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) La Kesä 12, 2010 4:12 pm
^ Nuorempana otin (: kun olin 10-12-vuotias. Nykyään en ainakaan matkalle kepparia ota, kun innostuskin on jo alhaalla, että ei minua oikeestaan kiinnosta ottaa mitään kepparia mukaani (:
Esssi JS
Viestien lukumäärä : 69 Join date : 25.06.2010
Aihe: Vs: Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) Pe Kesä 25, 2010 8:36 pm
juu tietysti olen otan aina videota jne.
hanki Vierailija
Aihe: no moi Su Tammi 02, 2011 4:48 pm
mää en oo ottanut keppareita matkalle ei mahu matkalaukkuun niin niitä no myös hankala kantaa lentokoneessa.mutta joskus mää otan kyllä mummin luo mutta mummi asuu kyllä ihan lähellä joten ei sitä oikein sanoa matkaKSI.
omistaja Vierailija
Aihe: Vs: Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) Su Toukokuu 22, 2011 9:29 am
olen ottanut rukalle ja mökille kepparit mukaan
bellafani JS
Viestien lukumäärä : 4 Join date : 12.06.2011
Aihe: Vs: Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) Ti Kesä 14, 2011 6:15 pm
Oon ottanu vuokattiin )
M i l l a z JS
Viestien lukumäärä : 17 Join date : 16.06.2011 Ikä : 26 Paikkakunta : Ulvila
Aihe: Vs: Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) To Kesä 16, 2011 8:30 pm
Riippuu matkasta. Jos ulkomaille(en oo never käyny muutako ruottissa ja tanskassa) ni en mut jos esim mökille ni joo...jos sitä nyt "matkaksi" luetaan.
Sponsored content
Aihe: Vs: Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :)
Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :)