Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Kerro oikea nimesi!

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Sazja
Vierailija




Kerro oikea nimesi! Empty
ViestiAihe: Kerro oikea nimesi!   Kerro oikea nimesi! EmptyKe Toukokuu 19, 2010 7:39 pm

eli tämmönen. (: Tänne topaan ei sellasia viestejä jotka eivät viitsi kertoa nimeään. Ja ei saa valehdella omasta nimestään vaan ihan IHKA OIKEA nimi on kerrottava. (:

Minä aloitan. Mun nimi on IRL- sanna. Tyhmä nimi mielestäni (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasha
Vierailija




Kerro oikea nimesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Kerro oikea nimesi!   Kerro oikea nimesi! EmptyKe Toukokuu 19, 2010 7:40 pm

No mun nimi on Katariina, jeeee. Vatun tyhmä nimi : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Milla
Vierailija




Kerro oikea nimesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Kerro oikea nimesi!   Kerro oikea nimesi! EmptyKe Toukokuu 19, 2010 7:41 pm

No, mun nimi on Milla joka on myös mun nick (: En pidä nimestäni, joten ei sen puoleen. Oon aina vihannut sitä nimee ja joku vois vaihtaa miun kanssa nimeä (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ama
Vierailija




Kerro oikea nimesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Kerro oikea nimesi!   Kerro oikea nimesi! EmptyKe Toukokuu 19, 2010 7:42 pm

Tulin just ehk 20 sekkaa sitte foorulle ja näin tän topan. x)) mahtavaa kirjotan toki nimeni.

No kröhöm.. kukaan ei haluu tietää mun nimee ? x) no ei nyt, oikea nimeni on Amanda (: ihan kiva nimi olen tyytyväinen : DD siitä tulee tää nick, lyhenteellä Ama (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Onzel
Vierailija




Kerro oikea nimesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Kerro oikea nimesi!   Kerro oikea nimesi! EmptyTo Toukokuu 20, 2010 1:15 pm

No hahhah, miul on tyhmä nimi, mut se on Oona (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Kerro oikea nimesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Kerro oikea nimesi!   Kerro oikea nimesi! EmptyTo Toukokuu 20, 2010 1:17 pm

^Oikea nimeni toimii myös minun nickinä (: eli siis tietysti olen Anna nimeltäni, jos kerran niin sanoin (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Kerro oikea nimesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Kerro oikea nimesi!   Kerro oikea nimesi! EmptyTo Toukokuu 20, 2010 1:18 pm

^Topastani löytyy myös oikea nimeni. Ja tämä nick, on myös oikea nimeni.
Eli olen oikealta nimeltäni Roosa : )) pidän nimestäni kuitenkin . (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Twist.
Vierailija




Kerro oikea nimesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Kerro oikea nimesi!   Kerro oikea nimesi! EmptyLa Toukokuu 22, 2010 11:52 am

Mooi. mahtava topa (: oikealta nimeltäni olen Tiia (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennna.
Vierailija




Kerro oikea nimesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Kerro oikea nimesi!   Kerro oikea nimesi! EmptyPe Kesä 04, 2010 7:31 pm

^ No, nick melkeempä paljastaa kokonaan sen : DD et kaikki tietää sen (:

Varmaankin ehkäpä Henna ? : ) ihan ok, nimi : DD geisha, kutsuu mua kyllä aina erinimellä xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Vierailija




Kerro oikea nimesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Kerro oikea nimesi!   Kerro oikea nimesi! EmptyPe Kesä 04, 2010 7:35 pm

Yes. Okay... Elikkäs : DD minun nick on minun oikea nimeni (: jos et osaa lukea, niin ehkäpä Minna.
Olen ja pidän nimestäni paljon xD en ole mitenkään itserakas, mutta oon kiitollinen äitille ja isälle, ettei ne antonut mun nimeks esim. Bellaa xDD
No ei nyt (:

Emmyn puolesta;

En viitsinyt välttämättä, laittaa tätä mun oikeaa nimeä nickiksi. Mutta oikeana nimenäni toimii Erika (: eli lausutaan 2 e:kirjaimella : DD
Monet kutsuu mua eri lempinimillä, esim. emiksi xD emmiksi, ellu xDD ymym : DD emmy,... kaikkee tälläst ; ) Minulla ja Minnalla on paljoon lempinimiä : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Lulu
Bis
Lulu


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.06.2008
Ikä : 28

Kerro oikea nimesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Kerro oikea nimesi!   Kerro oikea nimesi! EmptySu Elo 08, 2010 4:52 pm

Miun nimee ei vois ikinä päätellä miun nickistä. :´) Nimeni on siis Senja
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/khttammilaakso
Elisa
JS
Elisa


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 19.11.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vantaa

Kerro oikea nimesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Kerro oikea nimesi!   Kerro oikea nimesi! EmptyLa Marras 27, 2010 12:55 pm

Vatun inhottava nimi mulla.
Se on....
PINJA
Ihan kauhee, mä tiedän confused affraid

Saatte haukkuu vapaasti nimee..


Takaisin alkuun Siirry alas
http://pinjam.webs.com
Annika
Vierailija




Kerro oikea nimesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Kerro oikea nimesi!   Kerro oikea nimesi! EmptyKe Joulu 15, 2010 7:58 pm

^ Tosi kivoja nimiä teillä (: Mullakun mun nick on tämä minun hienoinen nimeni :''D kukaa ei niin ookkaan päätellyt. Harkinnassa on nimimerkin vaihto (':
Mulla on 2 toista nimeä tän perusnimen lisäks, Roosa ja Linnea, tämä Linnea on outo :--'D älkää haukkuko nimeeni, se o -> hirviä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Natu
JS



Viestien lukumäärä : 2
Join date : 24.01.2011

Kerro oikea nimesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Kerro oikea nimesi!   Kerro oikea nimesi! EmptyMa Tammi 24, 2011 9:52 am

Mun nickistä ei vois päätellä mun oikeeta nimeä. Se on nimittäin Sani Very Happy Uskokaa tai älkää, iskä halus erikoisen nimen vaikka äiti ei halunnu lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kerro oikea nimesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Kerro oikea nimesi!   Kerro oikea nimesi! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kerro oikea nimesi!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: keppi- ja puuhevosten ulkopuolella :: Vapaa keskustelu-
Siirry: