| Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista |
|
| Desteristä kaunis & upea Risteytysponi , nimeltään Renny. | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Geisha_ Vierailija
| Aihe: Vs: Desteristä kaunis & upea Risteytysponi , nimeltään Renny. La Toukokuu 01, 2010 6:29 pm | |
| Scar, Scar,Scar <333 EIJEI! Tästä, mä tarjoan.
Eli tarjoukseni on se 37 euroa (: Ja tallista, saat sitten lukea topassani. Tosin luit jo ja kommasit & tiedät jo tarpeeksi. Pysyvään ja luotettavaan kotiin tämä Scar pääsisi, samaan kotiin kun Renny ja muut xDD
- Geisha_ |
| | | Eve Vierailija
| Aihe: Vs: Desteristä kaunis & upea Risteytysponi , nimeltään Renny. Su Toukokuu 02, 2010 10:04 am | |
| 37 euroa, ihanasta Scar hepasta (: Tallista topassani : DD
Pääsisi erittäin hyvään kotiin. |
| | | Anna Vierailija
| Aihe: Vs: Desteristä kaunis & upea Risteytysponi , nimeltään Renny. Su Toukokuu 02, 2010 10:06 am | |
| ^Molempien tarjoukset huomioitu.
Viellä 2 tarjousta otetaan vastaan. päätän suoraan ostajan kun viimeinen tarjous on tullut! EN PÄÄTÄ OSTAJAA KAUAA! NOPEASTI PÄÄTÄN. ja NE JOTKA HALUAVAT TÄTÄ, NIIN TARJOTKAA! |
| | | Roosa Vierailija
| Aihe: Vs: Desteristä kaunis & upea Risteytysponi , nimeltään Renny. Su Toukokuu 02, 2010 10:07 am | |
| voisinhan mä tän ostaa kun tallissa on tarpeeksi tilaa nyt uudelle hevoselle ^^ eli, siis 37 euroa tästä, lupa on. Jaa sitte.. kuvat oon nähnyt ja IRL, olen myös hepan nähnyt. Ja, tallista topassani & tiedät kyllä jo paljon. |
| | | Milla Vierailija
| Aihe: Vs: Desteristä kaunis & upea Risteytysponi , nimeltään Renny. Su Toukokuu 02, 2010 10:10 am | |
| woow! 37 EUROA TÄSTÄ, IHANAIHANA IHANA!
jaa, tallista sitten ööp, vaikka sähköpostilla (: tosin tiedät jo (: jonkun verran tästä tallistani. Niiden hevosten kanssa pääsis samaan talliin jotka oon sulta ostanut joskus 8---D Jotenka, ei haittaa jos ei mulle mee mut toivon iha sikana, et saisin ees täään <33 TAI oon kyllä saanut mont, heppaa.. lähiaikoina. mutta, eihä se siit riipu kuinka paljno heppoi on saanut ? (: |
| | | Anna Vierailija
| Aihe: Vs: Desteristä kaunis & upea Risteytysponi , nimeltään Renny. Su Toukokuu 02, 2010 10:13 am | |
| Voi vattu : ( tuli nyt kova päätös. Kaikkien tallit on ihania!
mutta, even talli; - aivan liian vähän tekstiä topassasi ja valitettavasti ei lähde sinulle. Millan talli; - Sinulla on ihan ok talli, mutta ei mene sinulle valitettavasti. Roosan talli; - Sulla on kerrassaan ihana talli, mutta ei valitettavasti mene sulle. Geishan talli; - Aivan yhtä ihana kun Roosan talli, mutta sinulle menee!
Tasavertoisia oli roosan & Geishan talli (: mutta, päätin että Geishalle menee. Ja syyn voin sanoa sinulle roosa jos niin haluat (: Älä siis pahastu ^^
Uusia, myytäviä myöhemmin. Tämän kuun lopussa aikasintaan. ^^ kiitoksia, hetkellisesti kaikille jotka ovat heppojani ostaneet. |
| | | Geisha_ Vierailija
| Aihe: Vs: Desteristä kaunis & upea Risteytysponi , nimeltään Renny. Su Toukokuu 02, 2010 10:17 am | |
| Rahat koolla siis miulla & otan sen tänään jos toisit meille ? : DD |
| | | Joku Vierailija
| Aihe: Vs: Desteristä kaunis & upea Risteytysponi , nimeltään Renny. To Kesä 24, 2010 8:24 pm | |
| |
| | | Anna Vierailija
| Aihe: Vs: Desteristä kaunis & upea Risteytysponi , nimeltään Renny. Pe Kesä 25, 2010 12:25 pm | |
| Koska en saa laitettua niitä tänne. Turha valittaa. ja en ole sitä paitsi enään myymässäkään näitä. :-D ÄLÄ LAITA NOIN PALJON HYMIÖITÄ TÄNNE! VÄHEMMÄLLÄKIN PÄRJÄÄ. ja turha sanoa mitään vastaan. tässä on vastaukseni. ja samanlail sulle: miks sun tarvii valittaa... ?????????
- Anna |
| | | Hermeliini JS
Viestien lukumäärä : 8 Join date : 22.07.2011 Paikkakunta : Nastola
| Aihe: Vs: Desteristä kaunis & upea Risteytysponi , nimeltään Renny. La Syys 10, 2011 2:33 pm | |
| - Anna kirjoitti:
- TUNNEARVOA LÖYTYY PALJON!
Periaatteessa tunnearvoa ei voi leipoa hevosen sisään, kuten useimmat ovat samoin sanoin sanoneet. Sori putipuhdas OT. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Desteristä kaunis & upea Risteytysponi , nimeltään Renny. | |
| |
| | | | Desteristä kaunis & upea Risteytysponi , nimeltään Renny. | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|