| Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista |
|
| Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Eve Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. La Huhti 24, 2010 12:56 pm | |
| Nyt mulla voi olla mahiksia saada, tää : D sähän, näytit meille jollekkin jo roosan kanssa kuvia mesessä : ) Ja moni onjo nähnyt sen ja se on sika söpö<3 alustavasti, tarjoan 27 euroa : D lupa, on jonka, kysyin äsken huomatessani tämän aiheen : )) ja, tartteeks tallista kertoa ? voin, kertoa kyllä. Ja Starretin topaan voitte, mennä kurkkaamaan : DD Ja, tekijäksi siis Roosa & Geisha. Olette siis puoliksi tehneet, kiva . noo, mutta haluan paljon tätä <3 Ja, sillai. Ei muuta, ja siin tarjoukseni. |
| | | Ama Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. La Huhti 24, 2010 12:56 pm | |
| |
| | | Eve Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. La Huhti 24, 2010 12:57 pm | |
| Nostan 40 euroa (: Ja toivottaasti menee miulleee <''3 |
| | | Milla Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. La Huhti 24, 2010 12:58 pm | |
| |
| | | Geisha_ Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. La Huhti 24, 2010 12:59 pm | |
| Kaikki tarjoukset huomioitu, tällä hetkellä on menossa Millalle. (: Tarjous aikaa, on viellä jonkun aikaa. |
| | | Sweety Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. La Huhti 24, 2010 1:02 pm | |
| Tarjoan nyt sitten tästä ihanuksesta, sen .. 52 euroa (: lupa, on : D jonka kysyin hetki sitten. |
| | | Eve Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. La Huhti 24, 2010 1:03 pm | |
| 57 euroa, apua : // en voi enää hirvittävästi korottaa. |
| | | Geisha_ Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. La Huhti 24, 2010 1:05 pm | |
| Huomioitu (: päätämme ostajan 20 yli, kaksi. Joten, aikaa tarjota viellä 15 minuuttia. Tai itse asiassa 15 yli loppuu tarjoamis aika, joten 10 minsaa aikaa tarjoilla. |
| | | Sasha Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. La Huhti 24, 2010 1:05 pm | |
| |
| | | Sasha Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. La Huhti 24, 2010 1:08 pm | |
| 65 euroa ^^ Lupa, kysytty. Ja, hyvään tallliin pääseee! |
| | | Geisha_ Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. La Huhti 24, 2010 1:09 pm | |
| Vähän, liian korkeaksi nousee hinta ; / mutta, päätetäänpäs nyt näin, että Sazjalle, menee. Kun en enää, viitti korkeenpaa pyytää ja Roosan kanssa päätettii että, minä saan 5 euroa enemmän eli 35 euroa, kun tein sen tuuhean harjan sille : DD ja sillai. Ja, Sazja.. ! TOIVOMME ETTÄ NÄÄMME HEVOSTA VÄLILLÄ! |
| | | Sazja Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. La Huhti 24, 2010 1:11 pm | |
| JES! MENEE MULLE, ja näätte kyllä ponia : DDD Ja poni siitä, tulee. Tulisinko noutamaan huomenna ? : D |
| | | Geisha_ Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. La Huhti 24, 2010 1:11 pm | |
| Tule vain noutamaan silloin (: ja, vastaa tähän viestiin tekstarilla ja kyäkö sulle aika 12.00 ? |
| | | Roosa Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. Ti Huhti 27, 2010 8:01 pm | |
| Uusi myytävä (:
Poni, on tehty karvaisesta kankaasta ja pehmeästä. Harja on tuuhea ja paksu. Ja sillä on läsi.
Poni on täysi tiedoton joten, sen saa keksiä tai kaikki tiedot sää keksiä. Kuvia sähköpostilla & monet, ovat ponin nähneetkin jo. Ja, sitten hintana toimii 30 euroa ja kamat jotka tein sille (kun aluks piti tulla mulle) nii lisä hintaan 10 euroo, jos kaikki haluu mukaa (: ja, jos olet kamuni, noudat hevosen itse, täältä Roosalta. jos, et ole. Rahat siis postissa. |
| | | Geisha_ Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. Ti Huhti 27, 2010 8:03 pm | |
| Miulle, miulle, miulle <3 tän olen nähnyt, ja on ihana! Ja, itse on rahat kasassa ja 40 euroa, ja siis varusteineen jos ekalle menee (: tallista, topassani. |
| | | Roosa Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. Ke Huhti 28, 2010 3:19 pm | |
| ^itseasiassa, ei lähde ekalle. Tarjouskilvalla tämäkin, sillä rahaa tarvitsen (:
Hoplaa, tarjoamaan vain (: |
| | | Ama Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. Ke Huhti 28, 2010 3:23 pm | |
| TÄÄNKI MIE HALUUN <333
eli 42 euroa (: ja siis varusteineen tokii (: ^^ Tallista, sähköpostilla. |
| | | Twist. Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. Ke Huhti 28, 2010 3:25 pm | |
| Juu (: Anzkun kanssa, tarjotaan tästä (: kuviahan näytit sillon, mesessä kun meses sain (: Aivan ihana tämäkin (: ja varusteineen siis tarjotaan anzkun kanssa 44 euroa, puoliksi maksetaan ('':
Tallista, sitten myöhemmin. |
| | | Roosa Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. Ke Huhti 28, 2010 3:26 pm | |
| ^tarjoukset huomioitu, näillä näkymin menissa Twist.:tille ja anzkulle (: aikaa sitten tarjota 25 vaille, asti. Sillä haluan nopeasti tämän pois, täältä. |
| | | Geisha_ Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. Ke Huhti 28, 2010 3:28 pm | |
| Noo vaikka 46 euroa sitten ('': ^^ |
| | | Ama Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. Ke Huhti 28, 2010 3:29 pm | |
| 49 euroa!!!!!!!!!!! meneee mulle, !! haluun saaadaaa. |
| | | Geisha_ Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. Ke Huhti 28, 2010 3:30 pm | |
| Haluun tän 100 % varmastiiii!!! : DD
tarjoan sen sitten, vaikka... 52 euroa (: |
| | | Ama Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. Ke Huhti 28, 2010 3:31 pm | |
| |
| | | Roosa Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. Ke Huhti 28, 2010 3:32 pm | |
| Tarjoukset ovat, huomioitu ^^ aikaa enään tarjoilla 3 minuuttia xDD |
| | | Geisha_ Vierailija
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. Ke Huhti 28, 2010 3:33 pm | |
| 56!!!!^^
Tallista, kertoilen jos niin haluat, tosin tota, taidat tietää jo tarpeeksi (: ihanaan ja luotettavaan kotiin pääsisi. Ja, toivottavasti miulle lähtee. |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. | |
| |
| | | | Myyntiin hieno & laadukas Risteytysponi tamma. | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|