Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Kesäesteet ? Onko sellaisia?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Anna
Vierailija




Kesäesteet ? Onko sellaisia? Empty
ViestiAihe: Kesäesteet ? Onko sellaisia?   Kesäesteet ? Onko sellaisia? EmptyPe Huhti 23, 2010 7:37 pm

KesäEsteet!


Eli, onko teillä erikseen kesäesteitä, vai teettekö yleensä kesäksi uudet esteet ? Vai pidättekö samat ja vanhat esteet ?

itselläni ei ole erikseen talvi & kesä esteitä. Kesällä itse teen uudet jos vanhat ovat huono kuntoisia. Jos vanhat esteet eivät ole huono kuntoisia, niin en tee uusia, paitsi ehkä parit.


JOS VÄÄRÄLLÄ ALUEELLA, NIIN SIIRTÄKÄÄ KIITOS MODET!
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Kesäesteet ? Onko sellaisia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäesteet ? Onko sellaisia?   Kesäesteet ? Onko sellaisia? EmptyLa Huhti 24, 2010 11:50 am

Ei ole erikseen, vaan käytän samoja aina : D ja mun esteet on tällä hetkellä erittäin hyvä kuntoisia, mutta kesällä teen parit uudet esteet : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eve
Vierailija




Kesäesteet ? Onko sellaisia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäesteet ? Onko sellaisia?   Kesäesteet ? Onko sellaisia? EmptyTi Huhti 27, 2010 5:16 pm

WHY ? miksi, ihmeessä olisi erikseen jotkut kesäesteet ?!! Ja, teen tai parannan esteitä kesää varten, ja silleen. Mutta ei ole erikseen esteitä kesällä, ja sillai (:

Ja roosa, sulha on mahtiesteet (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Anzku_
Vierailija




Kesäesteet ? Onko sellaisia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäesteet ? Onko sellaisia?   Kesäesteet ? Onko sellaisia? EmptyPe Huhti 30, 2010 2:13 pm

en omista, paitsi yhteensä 10 estetolppaa, tai 10 estetolppa paria (:
Ja puomei mulla on yli 20 varmaanki. Ja, kesäesteitä ei oo erikseen : DD Mutta, kesällä yleensä lisään esteiden määrää. Viime kesän tuli 5 estetolppa parii lisää (: ja hyvin nuo kestää.
Takaisin alkuun Siirry alas
oopperankummitus
JS



Viestien lukumäärä : 23
Join date : 18.09.2009

Kesäesteet ? Onko sellaisia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäesteet ? Onko sellaisia?   Kesäesteet ? Onko sellaisia? EmptyMa Kesä 28, 2010 9:39 pm

Anna kirjoitti:
[size=18]itselläni ei ole erikseen talvi & kesä esteitä. Kesällä itse teen uudet jos vanhat ovat huono kuntoisia. Jos vanhat esteet eivät ole huono kuntoisia, niin en tee uusia, paitsi ehkä parit.


Sama.
Takaisin alkuun Siirry alas
Esssi
JS



Viestien lukumäärä : 69
Join date : 25.06.2010

Kesäesteet ? Onko sellaisia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäesteet ? Onko sellaisia?   Kesäesteet ? Onko sellaisia? EmptyKe Kesä 30, 2010 5:11 pm

mulla ei ole erikseen kesäesteitä mulla aina samat esteet jne.
Takaisin alkuun Siirry alas
hanki
Vierailija




Kesäesteet ? Onko sellaisia? Empty
ViestiAihe: moi taas   Kesäesteet ? Onko sellaisia? EmptySu Tammi 02, 2011 4:44 pm

niin mulla on 4 este-tolppaa eli saan 2 estettä.käytän samoja tolpppia talvella ja kesällä. I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
M i l l a z
JS



Viestien lukumäärä : 17
Join date : 16.06.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Ulvila

Kesäesteet ? Onko sellaisia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäesteet ? Onko sellaisia?   Kesäesteet ? Onko sellaisia? EmptyTo Kesä 16, 2011 9:30 pm

Talvella ja kesällä samat.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://khtpappila.suntuubi.com
Sponsored content





Kesäesteet ? Onko sellaisia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäesteet ? Onko sellaisia?   Kesäesteet ? Onko sellaisia? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kesäesteet ? Onko sellaisia?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Keppari kisoja onko?
» Onko sinulla puuheppatalli? Tai tunnetko?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Muuta keppihevosista-
Siirry: