Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Myytävät + niiden hinnat ?

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Geisha
Vierailija




Myytävät + niiden hinnat ? Empty
ViestiAihe: Myytävät + niiden hinnat ?   Myytävät + niiden hinnat ? EmptyTo Maalis 11, 2010 8:43 pm

Eli, en oo varma kuuluuko tänne alueelle, jos ei niin siirtää voi ;> Ja sitten mielellään siirtoon jos väärällä alueella, kun en ollu ihan varma. Mutta otsikko kertookin jo suunnilleen, mitä tarkoitan, mutta kerron sen tähänkin. Ja, anteeks jos tää on teistä turha.

Eli, kuinka usein myytte hevosianne? Ja, millä hinnalla? Myyttekö kalliilla, halvalla vai riippuen hieman hevosesta.
Oma vastaus;

Myyn hevosiani jos tulee tarpeen, ja tila alkaa olemaan aivan liian pieni. Minulla hinta riippuu aivan, hevosesta. Ja, en osaa sanoa kuinka paljon yleensä.


Mutta, tänne saa laittaa ; ))
Takaisin alkuun Siirry alas
anna
Vierailija




Myytävät + niiden hinnat ? Empty
ViestiAihe: Vs: Myytävät + niiden hinnat ?   Myytävät + niiden hinnat ? EmptyTi Maalis 16, 2010 5:43 pm

Mulla yleensä vaihtelee hinta, yleisesti joku 25 euroa, tai enemmän. Sillä (minun) mielestäni hevoseni ovat laadukkaita. Olen tosin poistanut kuvat koneelta, kun en tartte, niitä Wink Mutta, myyn yleensä silleen ihan... no en oikeen osaa sanoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
vevitsu.
Kep Mva
vevitsu.


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 05.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Nouste-city

Myytävät + niiden hinnat ? Empty
ViestiAihe: Vs: Myytävät + niiden hinnat ?   Myytävät + niiden hinnat ? EmptySu Maalis 21, 2010 11:48 am

Ite myyn aina, kun on rahan tarve tai talli on ylikansoittunut.
Ehdoton yläraja, jonka ylle en aseta lähtöhintoja on 30€. Yleensä kuitenkin hinta on siinä 20-25€ välillä, mutta suitsista saattaa tulla se viis euroa lisämaksua. Mun mielestä myyn sopivalla hinnalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/khtkelmipolku
Geisha
Vierailija




Myytävät + niiden hinnat ? Empty
ViestiAihe: Vs: Myytävät + niiden hinnat ?   Myytävät + niiden hinnat ? EmptyMa Maalis 22, 2010 3:58 pm

Joo, kiitos vastauksista! Toivotaan lisää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Myytävät + niiden hinnat ? Empty
ViestiAihe: Vs: Myytävät + niiden hinnat ?   Myytävät + niiden hinnat ? EmptyKe Huhti 07, 2010 12:56 pm

En ole, alunperin aktiivisesti myynyt, hevosiani, kun en ole tekemässä myyntiheppoja/tilareita.
Mutta, hintana toimisi n. 20-25 euroa (:
Takaisin alkuun Siirry alas
.:Lacrima:.
Finest
.:Lacrima:.


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 29.05.2010

Myytävät + niiden hinnat ? Empty
ViestiAihe: Vs: Myytävät + niiden hinnat ?   Myytävät + niiden hinnat ? EmptyMa Kesä 07, 2010 6:04 pm

Itse myyn jos on myydäkseni :--)
Tässä kun on kesällä aikaa värkätä hevosia ajattelin tempaista vuonistilaripuodin I love you
Hinnaksi laittaisin 15-20€ jos varusteiden kanssa niin ehkä hieman enemmän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Annika
Vierailija




Myytävät + niiden hinnat ? Empty
ViestiAihe: Vs: Myytävät + niiden hinnat ?   Myytävät + niiden hinnat ? EmptyLa Elo 07, 2010 5:37 pm

Oon myyny joskus tai teen itseasiassa kavereille tilareita, koska ne haluu. :-D niin sitten on kivaa niille tehdä. Pyydän mun tekemistä 10-15€ koska ne on sen arvosia mielestäni. (=
Takaisin alkuun Siirry alas
hanki
Vierailija




Myytävät + niiden hinnat ? Empty
ViestiAihe: moi   Myytävät + niiden hinnat ? EmptyLa Tammi 01, 2011 4:50 pm

no mää en oo myynyt vielä yhtäkään kepparia koska tallini on niin uusi mutta MULLa on kyllä paljon mitä voisi myydä mutta een osaa mutta tännehän voi laittaa ilmoituksen katsokaa sielä osta myy ja vaihda osiosta jos mää eli hanki laitan sinne joskunb jonkun jutun.mä myisin ehkä jollai 10-30 euron hintasia keppareita. Exclamation
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Myytävät + niiden hinnat ? Empty
ViestiAihe: Vs: Myytävät + niiden hinnat ?   Myytävät + niiden hinnat ? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Myytävät + niiden hinnat ?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Keppihevosista-
Siirry: