| Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista |
|
| Kht Dester | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Anna Vierailija
| Aihe: Vs: Kht Dester Pe Toukokuu 14, 2010 1:42 pm | |
| En tiedä ootko kommentoinu, eikä kiinnostakkaan tietää ^^ ja selvä, jos et niin usko. : DD
Kiitos. ei sitä paljoa löydy. Kiitos (: ehkäpä : DD jos löytyy sopiva, päivä (: ei ole vain päivästä siis kiinni, sinun kanssasi on varmaa iha kivaa. Juuu. Kiitos : ) vaikkei hienoimmasta päästä olekkaan. Kiitos (: Kiitos ja sinutkin : )) Kiitos, ja niinhän sitä on (: tarkoitit varmaan että minä olen, etkä sinä, sillä.. kröhöm.. .. O__o Selvä, jos olet sitä mieltä. Tosin minua ei kiinnosta tietää, että näyttääkö se vai ei, joten jättäisitkö nuo asiat kiitos pois. Jos olet, niin se on ihan sama & sitä asiaa täällä ei tarvitse jaella. Joten kiitos, ja älä laittele.
ja, jos häiritsee oma mielipiteesi (: ja kiitos.
- Anna. |
| | | Roosa Vierailija
| Aihe: Vs: Kht Dester Pe Toukokuu 14, 2010 1:44 pm | |
| Anna, ootsä noussu väärällä jalalla, kun tunnut hirveen kiukkuselta, ku laitat kaikkee, et ei kiinnosta ja jätä noi asiat pois... ; / ei kovin kiva tapa vastata tolleen, viellä ihmiselle joka kirjottaa mukavasti & haluaa tavata sinut. Sustakaan ei tuntuis varmaankaan kivalta, jos sulle vastattais noin. Kerroppas syy.. tähän ilkeään käytökseen .. : /
Mut, kiva talli.
- Roosa. |
| | | Anna Vierailija
| Aihe: Vs: Kht Dester Pe Toukokuu 14, 2010 1:45 pm | |
| Kerronpas syyn mieluummin, sähköpostilla. Ja sun ei tarvitse valittaa topaani (: valitappas vaikka jollekkin muulle. Kiitos.
-Anna |
| | | Roosa Vierailija
| Aihe: Vs: Kht Dester Pe Toukokuu 14, 2010 7:34 pm | |
| x)) hahhaa, hauskaa. No ei nyt (: tajusin juu syys, ja en juoruile siitä enenpää. (:
- Roosa |
| | | Anna Vierailija
| Aihe: Vs: Kht Dester La Toukokuu 15, 2010 10:00 am | |
| x)) juuu. ei kiitos OT-viestejä tänne topaani, sillä muutenkin topassa onjo valmiiksi Millan laittamia OT- viestejä ^^ ei kiitos sitten lisää OT viesteij, mut mitäpä tuo x)))
- Anna |
| | | Sazja Vierailija
| Aihe: Vs: Kht Dester Ke Toukokuu 19, 2010 7:34 pm | |
| jjuu. tuun kommaamaan sulle Anna (; kun en löytänyt muuta tekemistä paitsi kirjotella. (: On ja vaikuttaa ihanalta tallilta. Selvää ja selkeää tekstiä löytyy sinulta <''3 pidän hevosistas paljon, mutta otsikko hieman häiritsee, muttei mikään vakava virhe sekään ^_^ Virheitä siis sattuu paljon. (: Nimi on minun mielestäni kiva (: Itsestäsikin kerroit sopivan paljon, ja oli kiva lukea ; ) pidän tallistasi muutenkin erittäin paljon : ) Kiva talli, jos antaisin arvosanan niin olisi se kymmenen : )
- Sazja |
| | | Anna Vierailija
| Aihe: Vs: Kht Dester To Toukokuu 20, 2010 1:12 pm | |
| Kiva että tulit kommaamaan. Kiitos, kun arvostelit. Kiitos kiitos <33
- Anna |
| | | Minna Vierailija
| Aihe: Vs: Kht Dester Su Toukokuu 23, 2010 11:55 am | |
| Mmoij. Sun esittely on hieman lyhyt.. joten siitä tulee miinusta. Sais olla enemmän tekstiä. Kirjoitusvirheitä tais olla, tai sitten ei. En millään muista x)) huono muistinen ihminen löytyy täältä ^^ Enemmän tekstiä siis. Destion oli parempi nimi kun Dester, mutta jokaisella on oma mielipide ja oma valinta ^^ Mutta, ihan leppoisa ja mukava talli tämä. Anteeksi, että tuli myös negatiivistä ... (: arvosanaksi 9-
- Minna |
| | | Geisha. Vierailija
| Aihe: Vs: Kht Dester Ti Toukokuu 25, 2010 5:40 pm | |
| Vastaan, annan puolesta ^^ hän näki tän muttei kerran ehtinyt vastata, ja antoi mulle vastauksensa joten laitan.
mmoi vaan (: No juu. On se ^^ mut ihan sama. (: Ja minulle ihan sama mistä annat miinusta ^^ Niin saisi. Ja kai oli. siitä ei tarvitse huomautella !!Ok. Jaa-a. jos sitä mieltä olet. YMMÄRSIN JO KUN LAITOIN YHDEN KERRAN E-N-E-M-M-Ä-N TEKSTIÄ!! ÄLÄ LAITA TOISTA KERTAA. Minulle on ihan sama, olkoot vaikak siust paska nimi, mut Dester on hyvä. MINUSTA. Ja niin on! Joo kiitos vaa. Jaa-a. enpä halunnut näin negatiivistä palautetta. -.-
- Anna
Siinä (: kopsasin Annan antaman. |
| | | Hennna. Vierailija
| Aihe: Vs: Kht Dester Ke Kesä 02, 2010 5:42 pm | |
| ^ Kivalta vaikuttaa tekstiä lukiessa. En oo varma nyt onko kirjotusvirheitä, kun luin tämänkin aijemmin enkä nyt jaksanut lukea ennen, kun mä arvostelen. Vähän liian lyhyt teksti, että vähän lisää tekstiä niin sitten se on viellä ensikerralla viellä parempi, mutta sekään ei haittaa, sillä ei nyt liiankaan lyhyt sillain. mutta en jaksa hirveesti muuta tähän kirjottaa. mutta arvosana ois ehkä varmaankin toi 10- myös : )
- Hennna. |
| | | Anna Vierailija
| Aihe: Vs: Kht Dester Pe Kesä 04, 2010 11:48 am | |
| ^ Kiitos. Juu x) so what : DD x)) Ok, minustakin :'DD Niin juu : DD sit joskus uusin tän niin katsotaan jaksanko kirjottaa pitemmin. : ) Ja ok . Joo, ei tarttekkaan : DD Kiitus .
-Anna |
| | | Emmy Vierailija
| Aihe: Vs: Kht Dester Su Kesä 06, 2010 8:58 am | |
| En kai oo kommannut : DD oon taas ollut 7.30 asti hereillä :'DD oon aikasin herääjä.
mmut heei (: mitäs tänne : DD ? vaikuttaa kivalta tallilta tekstiä lukemalla. vähän liian lyhyt, mutta ei haittaa. otsikossa nimi väärin, mut so what : DD koska minua se ei häiritse. ^ Saisinko mä sun mesen : DD en oo kai saanut <: tai ainakaa mul ei oo mtn.. sun meseä : ))
KIVA TALLI. ARVOSANA 10-
- Emmy |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Kht Dester | |
| |
| | | | Kht Dester | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|