Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Kht Dester

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Anna
Vierailija




Kht Dester - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Dester   Kht Dester - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 14, 2010 1:42 pm

En tiedä ootko kommentoinu, eikä kiinnostakkaan tietää ^^ ja selvä, jos et niin usko. : DD

Kiitos. ei sitä paljoa löydy. Kiitos (: ehkäpä : DD jos löytyy sopiva, päivä (: ei ole vain päivästä siis kiinni, sinun kanssasi on varmaa iha kivaa. Juuu. Kiitos : ) vaikkei hienoimmasta päästä olekkaan. Kiitos (:
Kiitos ja sinutkin : )) Kiitos, ja niinhän sitä on (: tarkoitit varmaan että minä olen, etkä sinä, sillä.. kröhöm.. .. O__o
Selvä, jos olet sitä mieltä. Tosin minua ei kiinnosta tietää, että näyttääkö se vai ei, joten jättäisitkö nuo asiat kiitos pois. Jos olet, niin se on ihan sama & sitä asiaa täällä ei tarvitse jaella. Joten kiitos, ja älä laittele.

ja, jos häiritsee oma mielipiteesi (: ja kiitos.



- Anna.
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Kht Dester - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Dester   Kht Dester - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 14, 2010 1:44 pm

Anna, ootsä noussu väärällä jalalla, kun tunnut hirveen kiukkuselta, ku laitat kaikkee, et ei kiinnosta ja jätä noi asiat pois... ; / ei kovin kiva tapa vastata tolleen, viellä ihmiselle joka kirjottaa mukavasti & haluaa tavata sinut. Sustakaan ei tuntuis varmaankaan kivalta, jos sulle vastattais noin. Kerroppas syy.. tähän ilkeään käytökseen .. : /


Mut, kiva talli.


- Roosa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Kht Dester - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Dester   Kht Dester - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 14, 2010 1:45 pm

Kerronpas syyn mieluummin, sähköpostilla. Ja sun ei tarvitse valittaa topaani (: valitappas vaikka jollekkin muulle.
Kiitos.


-Anna
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Kht Dester - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Dester   Kht Dester - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 14, 2010 7:34 pm

x)) hahhaa, hauskaa. No ei nyt (: tajusin juu syys, ja en juoruile siitä enenpää. (:

- Roosa
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Kht Dester - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Dester   Kht Dester - Sivu 2 EmptyLa Toukokuu 15, 2010 10:00 am

x)) juuu. ei kiitos OT-viestejä tänne topaani, sillä muutenkin topassa onjo valmiiksi Millan laittamia OT- viestejä ^^ ei kiitos sitten lisää OT viesteij, mut mitäpä tuo x)))



- Anna
Takaisin alkuun Siirry alas
Sazja
Vierailija




Kht Dester - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Dester   Kht Dester - Sivu 2 EmptyKe Toukokuu 19, 2010 7:34 pm

jjuu. tuun kommaamaan sulle Anna (; kun en löytänyt muuta tekemistä paitsi kirjotella. (:
On ja vaikuttaa ihanalta tallilta. Selvää ja selkeää tekstiä löytyy sinulta <''3 pidän hevosistas paljon, mutta otsikko hieman häiritsee, muttei mikään vakava virhe sekään ^_^
Virheitä siis sattuu paljon. (: Nimi on minun mielestäni kiva (: Itsestäsikin kerroit sopivan paljon, ja oli kiva lukea ; )
pidän tallistasi muutenkin erittäin paljon : ) Kiva talli, jos antaisin arvosanan niin olisi se kymmenen : )



- Sazja
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Kht Dester - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Dester   Kht Dester - Sivu 2 EmptyTo Toukokuu 20, 2010 1:12 pm

Kiva että tulit kommaamaan. Kiitos, kun arvostelit.
Kiitos kiitos <33


- Anna
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Vierailija




Kht Dester - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Dester   Kht Dester - Sivu 2 EmptySu Toukokuu 23, 2010 11:55 am

Mmoij. Sun esittely on hieman lyhyt.. joten siitä tulee miinusta. Sais olla enemmän tekstiä. Kirjoitusvirheitä tais olla, tai sitten ei. En millään muista x)) huono muistinen ihminen löytyy täältä ^^ Enemmän tekstiä siis. Destion oli parempi nimi kun Dester, mutta jokaisella on oma mielipide ja oma valinta ^^
Mutta, ihan leppoisa ja mukava talli tämä. Anteeksi, että tuli myös negatiivistä ... (: arvosanaksi 9-

- Minna
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha.
Vierailija




Kht Dester - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Dester   Kht Dester - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 25, 2010 5:40 pm

Vastaan, annan puolesta ^^ hän näki tän muttei kerran ehtinyt vastata, ja antoi mulle vastauksensa joten laitan.

mmoi vaan (: No juu. On se ^^ mut ihan sama. (: Ja minulle ihan sama mistä annat miinusta ^^
Niin saisi. Ja kai oli. siitä ei tarvitse huomautella !!Ok. Jaa-a. jos sitä mieltä olet. YMMÄRSIN JO KUN LAITOIN YHDEN KERRAN E-N-E-M-M-Ä-N TEKSTIÄ!! ÄLÄ LAITA TOISTA KERTAA. Minulle on ihan sama, olkoot vaikak siust paska nimi, mut Dester on hyvä. MINUSTA. Ja niin on!
Joo kiitos vaa. Jaa-a. enpä halunnut näin negatiivistä palautetta. -.-


- Anna



Siinä (: kopsasin Annan antaman.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennna.
Vierailija




Kht Dester - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Dester   Kht Dester - Sivu 2 EmptyKe Kesä 02, 2010 5:42 pm

^ Kivalta vaikuttaa tekstiä lukiessa. En oo varma nyt onko kirjotusvirheitä, kun luin tämänkin aijemmin enkä nyt jaksanut lukea ennen, kun mä arvostelen.
Vähän liian lyhyt teksti, että vähän lisää tekstiä niin sitten se on viellä ensikerralla viellä parempi, mutta sekään ei haittaa, sillä ei nyt liiankaan lyhyt sillain.
mutta en jaksa hirveesti muuta tähän kirjottaa. mutta arvosana ois ehkä varmaankin toi 10- myös : )



- Hennna.
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Kht Dester - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Dester   Kht Dester - Sivu 2 EmptyPe Kesä 04, 2010 11:48 am

^ Kiitos. Juu x) so what : DD x))
Ok, minustakin :'DD Niin juu : DD sit joskus uusin tän niin katsotaan jaksanko kirjottaa pitemmin. : ) Ja ok .
Joo, ei tarttekkaan : DD Kiitus .

-Anna
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy
Vierailija




Kht Dester - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Dester   Kht Dester - Sivu 2 EmptySu Kesä 06, 2010 8:58 am

En kai oo kommannut : DD oon taas ollut 7.30 asti hereillä :'DD oon aikasin herääjä.

mmut heei (: mitäs tänne : DD ? vaikuttaa kivalta tallilta tekstiä lukemalla. vähän liian lyhyt, mutta ei haittaa. otsikossa nimi väärin, mut so what : DD koska minua se ei häiritse.
^ Saisinko mä sun mesen : DD en oo kai saanut <: tai ainakaa mul ei oo mtn.. sun meseä : ))


KIVA TALLI. ARVOSANA 10-


- Emmy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kht Dester - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kht Dester   Kht Dester - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kht Dester
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Keppihevostallit-
Siirry: