Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Keppihevosten varusteet

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
vevitsu.
Kep Mva
vevitsu.


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 05.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Nouste-city

Keppihevosten varusteet Empty
ViestiAihe: Keppihevosten varusteet   Keppihevosten varusteet EmptyPe Helmi 05, 2010 1:27 pm

Aattelin, et tämmönenkin topic voisi olla ihan kiva.
Täällä voi esitellä omia varusteitaan ja jutella "teen täl hetkel semmost ja semmost varustetta". Saa myös kommentoida toisten varusteita ja miksei jakaa vinkkejäkin. (:

Mun tekemiä varusteita voi katsella täältä ja otan mielelläni vastaan kommenttia. (:

Psst. Toivottavasti Lilly hyväksyy nää mun topsut.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/khtkelmipolku
Eve
Vierailija




Keppihevosten varusteet Empty
ViestiAihe: Vs: Keppihevosten varusteet   Keppihevosten varusteet EmptySu Helmi 14, 2010 8:51 pm

Teen tänne, kun tein vahingos saman tapasen, niin laitan tänne jotai. Itselläni, suurin osa on tekonahkasta / kankaasta, kuvia ei ole ; < Mutta, oon tällä hetkellä tekemässä suitsia Futulle ; >

Ja, sitten sun varusteista!

Ne on musta hienoja ;> Ja kivoja!
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Keppihevosten varusteet Empty
ViestiAihe: Vs: Keppihevosten varusteet   Keppihevosten varusteet EmptyTo Maalis 04, 2010 6:07 pm

Eli, ittelläni löytyy tekonahka, suitsia, riimuja tms. Ja sitten ihan kangas riimuja yms. Suitsissa on aina solkia, ja ne ovat tekonahkasta siis suitset. Ja, riimut ovat kankaasta tai tekonahkasta, niissä on lukko ja sitten kaikkee perusta ;> Riimun narut on vähän sellasta, jotkut ihan narusta tehtyjä, jotenkin hienosti, jotkut on kankaasta sellanen suora vaan ;>

Ja, ihan hienoja musta noi sun varusteet ;>
Takaisin alkuun Siirry alas
Ama
Vierailija




Keppihevosten varusteet Empty
ViestiAihe: Vs: Keppihevosten varusteet   Keppihevosten varusteet EmptyMa Huhti 12, 2010 2:56 pm

Itselläni, keppareitteni varusteet ovat yleisesti tekonahasta, joskus RIIMUT ovat, kankaasta.
Ja, paljon varusteita löytyy, ylimääräisiäkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna
Vierailija




Keppihevosten varusteet Empty
ViestiAihe: Vs: Keppihevosten varusteet   Keppihevosten varusteet EmptyTo Huhti 22, 2010 6:36 pm

^Suitseni jokaisella ovat nahkaa, taino tekonahkaa.
Tekonahka on sopivan hyvää, ja kun suuttomia ei löydy niin, kaikilla on kuolaimet rautalangasta.
Ja, sitten solkia käytän.

Riimut ovat tekonahkasta tai Kankaasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
oopperankummitus
JS



Viestien lukumäärä : 23
Join date : 18.09.2009

Keppihevosten varusteet Empty
ViestiAihe: Vs: Keppihevosten varusteet   Keppihevosten varusteet EmptyMa Kesä 28, 2010 9:37 pm

Suurimmalla osalla on kankaasta, tai virkatusta villalanka/puuvillalangasta virkattu (tarkoitan kumpiakin) Ja sitten parilla on tekonahasta/nahasta tehty varusteet.
Takaisin alkuun Siirry alas
hanki
Vierailija




Keppihevosten varusteet Empty
ViestiAihe: moi   Keppihevosten varusteet EmptySu Tammi 02, 2011 2:05 pm

mun pitäis tehä loimia suitsia ja riimuja mutta en osaa tehä paitsi narusta ja ne ei oo hienoja.ajattelin ruveta tekemään loimea 1 mun kepparille tai vaikka kaikille.mun hepoista ei kenelläkään ople loimea ku en osaa tehä nyt kyllä osaan alotan tekemään ehkä tänään. Idea Idea Idea
Takaisin alkuun Siirry alas
M i l l a z
JS



Viestien lukumäärä : 17
Join date : 16.06.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Ulvila

Keppihevosten varusteet Empty
ViestiAihe: Vs: Keppihevosten varusteet   Keppihevosten varusteet EmptyTo Kesä 16, 2011 9:31 pm

No jokaisella omat suitset ja riimut ja harjat.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://khtpappila.suntuubi.com
Sponsored content





Keppihevosten varusteet Empty
ViestiAihe: Vs: Keppihevosten varusteet   Keppihevosten varusteet Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Keppihevosten varusteet
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Keppihevosten arvosteluketju

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Muuta keppihevosista-
Siirry: