Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Millaisia teidän tallit ovat?

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
vevitsu.
Kep Mva
vevitsu.


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 05.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Nouste-city

Millaisia teidän tallit ovat? Empty
ViestiAihe: Millaisia teidän tallit ovat?   Millaisia teidän tallit ovat? EmptyPe Helmi 05, 2010 1:05 pm

Joo, eli tuli tossa mieleen mimmosia talleja teillä muilla on. Onko teillä oikein erillinen rakennus/huone keppihevosille? Vai onko tallinne kaapissa? Kertokaapas tänne.

Täällä äidin luona mun tallini sijaitsee vähän siellä sun täällä. Ihan ensimmäisinä vuosina ne mun pari keppihevosta majaili tuolla kaapissa, mutta nyt kun määrä on hieman kasvanut eivät ne enää mahdu sinne. Jossain vaiheessa keppihevoset majailivat huoneessani isossa maitotonkassa, jonka jälkeen ne majailivat sänkyni alla ja tällä hetkellä olen vallannut äidin vaatekomerosta pienen alueen, jossa keppihevoset ovat maitotonkassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/khtkelmipolku
Geisha
Vierailija




Millaisia teidän tallit ovat? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaisia teidän tallit ovat?   Millaisia teidän tallit ovat? EmptyPe Helmi 05, 2010 1:55 pm

Minulla tallini on huoneessani, ja siellä puolella on karsinat ja muut ovat kaapissa. ; >
Takaisin alkuun Siirry alas
vevitsu.
Kep Mva
vevitsu.


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 05.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Nouste-city

Millaisia teidän tallit ovat? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaisia teidän tallit ovat?   Millaisia teidän tallit ovat? EmptyPe Helmi 05, 2010 7:52 pm

^ Onko se kaappi ihan vaan tyylin joku vaatekaappi, vai ootko tehnyt sinne oikeen karsinat?

Itteä kiinnostais nähdä kuvia teijän "kaappitalleja". (:
Itte haluisin niin isot kaapit, et saisin väsättyy sinne karsinat keppihevosille, mut eipäs ole siihen mahdollisuutta. >:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/khtkelmipolku
Geisha
Vierailija




Millaisia teidän tallit ovat? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaisia teidän tallit ovat?   Millaisia teidän tallit ovat? EmptyPe Helmi 05, 2010 8:14 pm

Se on sellanen vaatekaapin tapanen, ei oo karsinoit ; > Onkos siis itselläs kaappitalli.?
Takaisin alkuun Siirry alas
vevitsu.
Kep Mva
vevitsu.


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 05.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Nouste-city

Millaisia teidän tallit ovat? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaisia teidän tallit ovat?   Millaisia teidän tallit ovat? EmptyPe Helmi 05, 2010 8:34 pm

^ Okei.
Nojoo, puoliks. Osa keppihevosist on semmoses minikaapis ja loput äitin vaatekomerossa maitotonkassa. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/khtkelmipolku
Ama
Vierailija




Millaisia teidän tallit ovat? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaisia teidän tallit ovat?   Millaisia teidän tallit ovat? EmptySu Helmi 07, 2010 3:17 pm

Alanpas kirjoittelemaan tänne kans ;>

Tallini, on ollut huone. mutta nykyään se on leikkimökin tapanen, lämmitetty rakennus ja sillee et kestää vettä tms. Että ne on siel talvel, kesäl, syksyl ja kevääl ; >
Takaisin alkuun Siirry alas
Lulu
Bis
Lulu


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.06.2008
Ikä : 28

Millaisia teidän tallit ovat? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaisia teidän tallit ovat?   Millaisia teidän tallit ovat? EmptySu Helmi 07, 2010 7:23 pm

Miulla miun kepparit majailevat kesäisin leikkimökissä tai huoneessa sängynlaidassa. Talvisin hepat ovat sänkyni laidassa. Smile Sinäänsä huono paikka, ku jos liikahdan yöllä (esim. potkasen jotain kepparia) niin kaikki kaatuu ryminällä tai sit kuulu inhottava kolahdus tai jotain. Mie haluisin semmosen ison komeron johon voisin tehä keppari karsinat. Nimittäin tykkään askarrella melkein joka päivä kepruille jotain ja sit on inhottava juosta aina sinne leikkimökkiin asti. Mutta nyt ollaan tekemässä mulle yläkertaan huonetta ja toivottavasti saisin sen jätti komeron sinne. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/khttammilaakso
Anna
Vierailija




Millaisia teidän tallit ovat? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaisia teidän tallit ovat?   Millaisia teidän tallit ovat? EmptyTo Huhti 22, 2010 5:49 pm

^No mun, hevoset asustaa sellasessa leikkimökin tapaisessa, tai leikkimökissä melkeinpä, mutta siellä on hyvä lämmitys joten hepat ovat siellä myös, talvisinkin. Joskus, tosin raahaan kaikki sisälle, jos en jaksa talliin mennä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Esssi
JS



Viestien lukumäärä : 69
Join date : 25.06.2010

Millaisia teidän tallit ovat? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaisia teidän tallit ovat?   Millaisia teidän tallit ovat? EmptySu Heinä 04, 2010 10:18 pm

mun on semmone varasto josta on varattu 2 metrin mittanen talli. 5 karsinaa ja kaikissa asuu 3-4 kepparia.
naulakoita on 8 ja muitten varusteet on hoitobokseissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pinkkum
Vierailija




Millaisia teidän tallit ovat? Empty
ViestiAihe: Kht Kultatuuli   Millaisia teidän tallit ovat? EmptyMa Marras 15, 2010 10:18 am

Talli on huoneessani, langasta tehdyt karsinan ovet.Asutaan kertsis, niin ei voi olla muualla :3 Exclamation
Takaisin alkuun Siirry alas
hanki
Vierailija




Millaisia teidän tallit ovat? Empty
ViestiAihe: tallimme   Millaisia teidän tallit ovat? EmptyLa Tammi 01, 2011 10:33 am

meidän talli on sellanen missä on 7 karsinaa,siellä on myös naulakot hevosten varusteille,siellä on myös lämmitys.tallimme sijaitsee kellarissa.siellä voi pitää keppareita niin talvella kuin kesälläkin. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy tallissamme no myös "varasto"siellä säilytän kaikkea tallirojua. santa Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Roosa
Vierailija




Millaisia teidän tallit ovat? Empty
ViestiAihe: Keppihevostalli Kultalahti   Millaisia teidän tallit ovat? EmptyTi Maalis 08, 2011 3:11 pm

Minulla on ainakin kepparitalli. Se on mun leikkimökissä. What a Face Tallillani on 18 kepparia. Keppareilla on oma laidunkin. Like a Star @ heaven Tallillani on myös oma sähköposti, jonne kaikki ihmiset, miks ei kepparitkin, voi laittaa viestiä esim. tallin toiminnasta, kysyä lisää keppareista, tai muuten vaan kysyä jotain. Toivottavasti mahdollisimman moni laittaisi viestiä sunny Sähköposti: Kultalahti13@luukku.com
Takaisin alkuun Siirry alas
omistaja
Vierailija




Millaisia teidän tallit ovat? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaisia teidän tallit ovat?   Millaisia teidän tallit ovat? EmptySu Toukokuu 22, 2011 6:20 pm

minun talli on sängyn päädyn ja seinän välissä flower
Takaisin alkuun Siirry alas
NanniMia
JS



Viestien lukumäärä : 6
Join date : 14.04.2011

Millaisia teidän tallit ovat? Empty
ViestiAihe: Mun talli !!   Millaisia teidän tallit ovat? EmptyKe Heinä 20, 2011 8:19 am

mun ja mun kaverin talli on meidät varastossa
sinne rakennetaan tiloja (tänään jatkat)
ja karsinoita koska niin sanoen meijän varasto
on tyhjä siellä asuu 7hevosta (tänään tulee 3lisää)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Millaisia teidän tallit ovat? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaisia teidän tallit ovat?   Millaisia teidän tallit ovat? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Millaisia teidän tallit ovat?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Keppihevostallit-
Siirry: