oopperankummitus JS
Viestien lukumäärä : 23 Join date : 18.09.2009
| Aihe: Lempivärinne? Pe Syys 18, 2009 9:33 pm | |
| Olisi kivaa jos mahdolliset pistäisivät tänne lempivärinsä! Onkose jokin sekoitus useampia värejä? | |
|
Lulu Bis
Viestien lukumäärä : 105 Join date : 21.06.2008 Ikä : 28
| Aihe: Vs: Lempivärinne? To Marras 12, 2009 4:58 pm | |
| Miun lempi väri riippuu vähän siitä että missä yhteydessä sitä kysytään. Esim jos kotisivuista on kyse niin ehdottomasti ruskea. Ja jos omasta huoneesta on kyse, niin turkoosi tai vihreä. Tykkään vähän kaikista väreistä. Varsinki jostain vaaleista ja räikeistä. | |
|
Foxxy JS
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 30.12.2009 Ikä : 30 Paikkakunta : Siilinjärvi
| Aihe: Vs: Lempivärinne? Su Tammi 17, 2010 8:36 am | |
| Minun lempivärini on ehdottomasti vihreä ja sininen. Huoneeni on vihreä, jaja... niin, no sininen on nyt muuten vaan hyvä väri.
Ja jos kotisivuissa : niin joki ruskean erisävut tai jotain muuta "vaaleaa". | |
|
vevitsu. Kep Mva
Viestien lukumäärä : 51 Join date : 05.02.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Nouste-city
| Aihe: Vs: Lempivärinne? Pe Helmi 05, 2010 11:43 am | |
| Mun lempivärit ovat ehdottomasti musta ja punanen, mut laitoin tohon nyt punanen. Mun huone on puna-valkonen, ja vaatteet on melkeen kaikki mustaa.
Ulkoasuissa tykkään paljon semmosesta ihan pirteestä mut kuitenkin "rauhallisesta" vihreestä. (: | |
|
Säpi JS
Viestien lukumäärä : 1 Join date : 24.02.2010 Paikkakunta : Karkkila
| Aihe: Vs: Lempivärinne? Ke Helmi 24, 2010 6:56 pm | |
| Hmm...miltei samoilla mennään kun Lululla.Ehken oranssi tai vihreä,sininenkin on ihan hyvä väri.Riippuu (; | |
|
Esssi JS
Viestien lukumäärä : 69 Join date : 25.06.2010
| Aihe: Vs: Lempivärinne? Ke Heinä 07, 2010 12:43 pm | |
| ääks... aikea kysymys... musta ei ainakaan no tuota...sininen | |
|
Kopina JS
Viestien lukumäärä : 25 Join date : 02.04.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Mun väri Pe Elo 13, 2010 11:15 am | |
| En oikein tiedä, monet on kivoja.... Mustasta en näin yleensä synkkyyden takia tykkää, mutta juuri kun vaatekaappia katselin, niin jostain kummen syystä siellä oli 1/3 osa puseroista mustia. Vaatteissa on ihan ok, muuten esim. omassa huoneessa ei niin kiva. Keltainen on hauska ja aurinkoinen väri, vaatteissakin joskus. Oman huoneen seinä on lämpimän keltainen. Vihreä on sellainen luonnollinen ja kiva, varsinkin vaaleanvihreä, mutta hammaslääkärin takin ja suunsuojan (YÄKS!) väristä en tykkää (sellainen vaaleansinisen ja vaaleanvihreän sekoitus)! | |
|