Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Puuhevostalleja?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Penny
Vierailija




Puuhevostalleja? Empty
ViestiAihe: Puuhevostalleja?   Puuhevostalleja? EmptySu Huhti 19, 2009 8:53 am

Onko teillä puu hevostallia? Minulla on vain yhdelle puuhevoselleni. Mutta en yleensä siellä ole. Koska puu hevoseni asustaa usein ulkona. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Lulu
Bis
Lulu


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.06.2008
Ikä : 28

Puuhevostalleja? Empty
ViestiAihe: Vs: Puuhevostalleja?   Puuhevostalleja? EmptyPe Toukokuu 22, 2009 1:38 pm

Miulla ei sinäänsä ole puuhevostallia, mutta miulla on yks puuheppa nimeltä Hulmuharja ja se
asustelee leikkimökissä. Nyt kyllä neidin pää on kateissa, mutta eiköhän sekin aikaa myöten
löydy. xD Jos aikaa riittäis niin voisin vähän enemmän väsätä nuita puuheppoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/khttammilaakso
Julie
Vierailija




Puuhevostalleja? Empty
ViestiAihe: Vs: Puuhevostalleja?   Puuhevostalleja? EmptySu Toukokuu 24, 2009 9:47 am

Kiva Wink)
Takaisin alkuun Siirry alas
Foxxy
JS
Foxxy


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 30.12.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

Puuhevostalleja? Empty
ViestiAihe: Vs: Puuhevostalleja?   Puuhevostalleja? EmptyKe Joulu 30, 2009 5:00 pm

Minullakaan ei ole puuhevostallija- enkä aio sellaista tehdäkkään, keppareissa on tarpeeksi höösäämistä :´D

Mutta olen ajatellut tehdä puuhevosen itselleni. Olisiki kellään antaa ohjeita pukkarin tekemiseen?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.dogdrean01.suntuubi.com
vevitsu.
Kep Mva
vevitsu.


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 05.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Nouste-city

Puuhevostalleja? Empty
ViestiAihe: Vs: Puuhevostalleja?   Puuhevostalleja? EmptyPe Helmi 05, 2010 7:42 pm

Itselläni ei ole puuhevosta, enkä sellaista varmaan ikinä teekkään, kun ei ole paikkaa eikä tarvikkeita.

Foxxy > Niimpä, keppihevosissakin paljon tekemistä. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/khtkelmipolku
hanki
Vierailija




Puuhevostalleja? Empty
ViestiAihe: moi   Puuhevostalleja? EmptyLa Tammi 01, 2011 7:03 pm

mulla ei ole varsinaista puuhevostallia mutta mulla on 1 puuhevonen ja se asustaa mun kepparitallissa.sillä ei ole karsinaa mutta ehkä joskus tulee sellanen.sen nimi on muuten felix. santa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
omistaja
Vierailija




Puuhevostalleja? Empty
ViestiAihe: Vs: Puuhevostalleja?   Puuhevostalleja? EmptySu Toukokuu 15, 2011 12:43 pm

minulla on puuhevonen sillä on satula ja suitset Very Happy Very Happy Very Happy lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
omistaja
Vierailija




Puuhevostalleja? Empty
ViestiAihe: Vs: Puuhevostalleja?   Puuhevostalleja? EmptyMa Toukokuu 23, 2011 7:12 pm

Minulla on puuheppa talli lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Puuhevostalleja? Empty
ViestiAihe: Vs: Puuhevostalleja?   Puuhevostalleja? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Puuhevostalleja?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Puuhevos tallit-
Siirry: