| Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Penny Vierailija
| Aihe: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. La Huhti 18, 2009 2:24 pm | |
| Kuvia tulee siis myöhemmin jos saan otettua. Mutta kerron nyt hevosista joita myyn (ehkä)
Nimi: Hani Skp: Tamma Rotu: Ei viellä ole. Ikä: 7 ja puoli vuotta. Luonne: Hania on helppo hoitaa tai käsitellä. Tunneilla on hyvin reipas joten alla 7 vuotiaat eivät saa mennä hanilla. Hani on hyvin kiltti kuitenkin pienille. Sen säkä korkeus on 150-155. Hinta : 20 e. Suu on.
Nimi: Tiger. Skp: Ori Rotu: guorter. Ikä: 10 v Luonne: Hieman villi ja ujo. Pienille on liian vaarallinen. Tigerillä on ikä jotka saavat ratsastaa: 12 w. Sillä Tigerillä pitää ratsastaa vain kokeneiden. Hinta: 15 e. Suu on.
Nimi: Beaty Skp: tamma Rotu: Walesincob Ikä: 12 vuotta. Luonne: Rauhallinen neiti. Pitää antaa tottua uuteen omistajaan. Hinta: 25 e. Suu on. |
|
| |
Penny Vierailija
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. La Huhti 18, 2009 4:25 pm | |
| Onko kukaan kiinnostunut? Mutta saatan myydä nämä riippuu mitä kerrot. Ja kuvia kiitos. |
|
| |
Lulu Bis
Viestien lukumäärä : 105 Join date : 21.06.2008 Ikä : 28
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. La Huhti 18, 2009 7:28 pm | |
| Voisitko mahdollisesti laittaa tänne tai sähköpostiini: puukaviot@wippies.fi kuvia hepoista? Mie oisin ainaski kiinnostunut ja laittaisin tarjousta tulemaan, kunhan saisin nähä kuvia hepoista. Itse en saa ainaskaan vielä otettua kuvia tiloista hirveesti kun kamerasta loppuu patterit, mutta miulla on kuiteski sivut jonne tulisivat sitten siun heppastenkin sivut: www.freewebs.com/khttammilaakso (sivut vielä kesken eräiset.) | |
|
| |
Penny Vierailija
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. La Huhti 18, 2009 8:37 pm | |
| Juu, kuvia pistän tulemaan. Haluatko nähdä kaikista? Hanista olisi 1 kuva. |
|
| |
Lulu Bis
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. Su Huhti 19, 2009 8:39 am | |
| Oishan se kiva nähdä kaikista kuvat. | |
|
| |
Penny Vierailija
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. Su Huhti 19, 2009 8:51 am | |
| Kattelen jos löydän kaikista |
|
| |
Lulu Bis
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. Su Huhti 19, 2009 8:57 am | |
| | |
|
| |
Penny Vierailija
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. Su Huhti 19, 2009 8:59 am | |
| |
|
| |
Penny Vierailija
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. Ma Huhti 20, 2009 5:21 pm | |
| Kamerani meni rikki joten en saa kuvia pitkään aikaan. Kysyn jos voisin saada uuden kameran mutta siinä tulee kestämään. |
|
| |
Lulu Bis
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. Ti Huhti 21, 2009 6:41 pm | |
| | |
|
| |
Julle Vierailija
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. Ti Huhti 21, 2009 6:48 pm | |
| Olen sama henkilö kuin Penny mutta tuo oli kuulemma jollain jo käytössä joten tämä on nykyään tyyppini ;=) |
|
| |
Lulu Bis
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. Ti Huhti 21, 2009 6:57 pm | |
| Ok. | |
|
| |
Julle Vierailija
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. Su Toukokuu 24, 2009 9:48 am | |
| Äsh.. Ei kameraa.. Mitä nyt tekis?? |
|
| |
Geisha Vierailija
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. Su Tammi 31, 2010 6:20 pm | |
| Vastaan Jullen puolesta että aiheen voi poistaa, sillä hevoset eivät tule myyntiin sittenkään, ja hän on unohtanut salasanansa ja ei voi käydä täällä sen takia enää. (Huom. olen Jullen kaveri.) |
|
| |
Geisha Vierailija
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. Su Tammi 31, 2010 6:39 pm | |
| Minun vietiini korjaus että siis hän ei laitakkaan hevosia myyntiin, ja hän pahoittelee ettei itse ilmoittanut, ainoastaan Tiger saattaisi tulla myyntiin ja Tiger on 2 palainen ja suullinen, sillä on sellanen jännä suu (se ei ole auki ) kun olen itse nähnyt kyseise hevosen. |
|
| |
vevitsu. Kep Mva
Viestien lukumäärä : 51 Join date : 05.02.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Nouste-city
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. Pe Helmi 05, 2010 8:35 pm | |
| Vois harkita, jos sais heposista kuvia. (: | |
|
| |
Julle Vierailija
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. Pe Helmi 05, 2010 9:41 pm | |
| Tigerin myyntiä harkitsen. Se on kato 2 palanen ja suullinen, eikä kukaan ostais sitä kun se on 2 palanen. Et silleen. |
|
| |
Julle Vierailija
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. La Helmi 06, 2010 9:44 pm | |
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. | |
| |
|
| |
| Myynnissä ehkä pari kepparia hyvää kotiin. | |
|