Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 miten saa helposti tehtyä loimen kepparille?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
hanki
Vierailija




miten saa helposti tehtyä loimen kepparille? Empty
ViestiAihe: miten saa helposti tehtyä loimen kepparille?   miten saa helposti tehtyä loimen kepparille? EmptySu Tammi 02, 2011 2:02 pm

niin otsikko kertookin kaiken eli kerro omat vinkit miten voi tehdä loimen kepparille. Exclamation Question
Takaisin alkuun Siirry alas
hanki
Vierailija




miten saa helposti tehtyä loimen kepparille? Empty
ViestiAihe: no moi   miten saa helposti tehtyä loimen kepparille? EmptyPe Tammi 07, 2011 10:21 am

mä teen loimia silleen että otan jonkun paidan ja leikkaan siitä hihat pois sitten mä onpelen kaulukseen jonkun kiristys hommeiln.onko teillä muita ehdotuksia?
Takaisin alkuun Siirry alas
M i l l a z
JS



Viestien lukumäärä : 17
Join date : 16.06.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Ulvila

miten saa helposti tehtyä loimen kepparille? Empty
ViestiAihe: Vs: miten saa helposti tehtyä loimen kepparille?   miten saa helposti tehtyä loimen kepparille? EmptyTo Kesä 16, 2011 9:25 pm

No mä otan hepan kaulan ympärys mitän, leikkaan, ompelen raunat ja laitan tarranauhaa ja òle loimi on valmis Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://khtpappila.suntuubi.com
hanki
Vierailija




miten saa helposti tehtyä loimen kepparille? Empty
ViestiAihe: joo   miten saa helposti tehtyä loimen kepparille? EmptyTo Kesä 23, 2011 8:42 am

aika hyvä idea sillee. No kiitti kun kirjoitit tänne. sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





miten saa helposti tehtyä loimen kepparille? Empty
ViestiAihe: Vs: miten saa helposti tehtyä loimen kepparille?   miten saa helposti tehtyä loimen kepparille? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
miten saa helposti tehtyä loimen kepparille?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Miten teette suitset kepparille

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Muuta keppihevosista-
Siirry: