| Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista |
|
| Keppari kisoja onko? | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Sasha Vierailija
| Aihe: Vs: Keppari kisoja onko? Pe Helmi 05, 2010 2:10 pm | |
| Kato tuolta, mun koulukisat ja osallistu mahdollisimman kiireesti ! |
| | | Julle Vierailija
| Aihe: Vs: Keppari kisoja onko? Pe Helmi 12, 2010 2:39 pm | |
| Sazja> Vastaan kans tänne, että kiitos ilmotuksesta sähkäris, vastasin jos sinnekkin ; > |
| | | Julle Vierailija
| Aihe: Vs: Keppari kisoja onko? Ke Maalis 10, 2010 5:42 pm | |
| UPPAUS!
Lisää, leirejä ja ilmoituksia tarvittaisiin. Mielellään leirien tarvitsisi olla, helsingissä, jossain vantaan ja helsingin rajan lähistöllä! Yksi, leiri onjo ollut, joten lisää. Sazjan leiri ompi pian, mutta kuitenki lisää! |
| | | kritz. Vierailija
| Aihe: Vs: Keppari kisoja onko? Pe Maalis 12, 2010 4:26 pm | |
| Öö, moi ;> Tuota, olis kiva pitää sulle leirejä ja kisoja, ei siis tietty silleen että olisit yksin ;> Vaan porukalla ;> Kun täältäkin päin löytyy keppistelijöitä ;> Itse, asun tuol Tapanilas ;> Toivottavasti vastailet, huom. ilmoitan tänne enemmän sit ; D Kun olet vastannut. |
| | | Julle Vierailija
| Aihe: Vs: Keppari kisoja onko? Ma Maalis 15, 2010 7:08 pm | |
| kritz.> Anteeksi, myöhäinen vastaus.muttamutta.. pystyisitkö antaa mulle sun mesen jossai ?
Ja, ei meiltä sinne kauaa, mee ;> Vaan joku alle 5 minsaa x) |
| | | Kopina JS
Viestien lukumäärä : 25 Join date : 02.04.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Keppari kisoja onko? La Huhti 03, 2010 12:40 pm | |
| Mäkin haluaisin kisata nyt keväällä kepruilla, mieluummin IRL-kisoissa. Jos sellaisia on tulossa, kertokaa mulle ! Asun Espoossa, niin pk-seudulla oleviin kisoihin pääsisin varmemmin... Ihan liian vähän IRL-kisoja kepruille, samaa mieltä? | |
| | | Geisha Vierailija
| Aihe: Vs: Keppari kisoja onko? Su Huhti 04, 2010 7:44 pm | |
| Minäkin, olen erittäinerittäin kiinnostunut, kilpailuista. Kisat, voisivat olla, espoossa, vantaalla tai helsingissä. sitä kauemmas en lähde. tietysti, kaikkeal tapulis, hakunilas ja siel voi olla.
Itse, en kisoja voi järjestää, sillä mulla ei oo suurimmat kisatilat (: ja en usko, että voin pitää. |
| | | Julle Vierailija
| Aihe: Vs: Keppari kisoja onko? Su Toukokuu 02, 2010 6:51 pm | |
| UP! Hei haloo, eiks kellää oo kisoi tai leirejä ? Mielellään tästä lähistöltä (: ^^ Eli Vantaalta, espoosta tai helsingistä. Tuusulaan & keravallekkin voidaan lähteä (:
- Julle. |
| | | Anna Vierailija
| Aihe: Vs: Keppari kisoja onko? Su Toukokuu 02, 2010 6:52 pm | |
| ^Saitsä mun sähköpostin ? (: siinä on ne kisat, lueppas niin siitä tulee iloa. ^^ |
| | | Julle Vierailija
| Aihe: Vs: Keppari kisoja onko? Ti Toukokuu 18, 2010 2:32 pm | |
| Sain ^^ oon lukenutkin jo sitä seuraavana päivänä, kun kerroit tänne : ) Jaa, sillai . ILMOITUKSIA KAIVATAAN LISÄÄ!! (: |
| | | Sazja Vierailija
| Aihe: Vs: Keppari kisoja onko? To Toukokuu 20, 2010 3:06 pm | |
| Julle, ootko sä tulos Annan pitämiin kisoihin ? (: |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Keppari kisoja onko? | |
| |
| | | | Keppari kisoja onko? | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |