Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 mistä saatte kepparin teko kaavat?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
hanki
Vierailija




mistä saatte kepparin teko kaavat? Empty
ViestiAihe: mistä saatte kepparin teko kaavat?   mistä saatte kepparin teko kaavat? EmptyLa Tammi 01, 2011 4:46 pm

mistä saatte ne kaavat mistä teette kangaskeppareita vai teettekö ne kaavat itse?
Takaisin alkuun Siirry alas
hanki
Vierailija




mistä saatte kepparin teko kaavat? Empty
ViestiAihe: moi   mistä saatte kepparin teko kaavat? EmptyPe Tammi 07, 2011 10:13 am

niin mää sain ne kaavat ku olin semmosella kepparin teko kurssilla niin sieltä sai ne kaavat. Exclamation Exclamation
Takaisin alkuun Siirry alas
hanki
Vierailija




mistä saatte kepparin teko kaavat? Empty
ViestiAihe: moi   mistä saatte kepparin teko kaavat? EmptyPe Tammi 07, 2011 10:16 am

niin mää sain ne kaavat ku olin semmosella kepparin teko kurssilla niin sieltä sai ne kaavat. Exclamation Exclamation
Takaisin alkuun Siirry alas
Pella
Vierailija




mistä saatte kepparin teko kaavat? Empty
ViestiAihe: Vs: mistä saatte kepparin teko kaavat?   mistä saatte kepparin teko kaavat? EmptyTi Helmi 08, 2011 4:48 pm

Itse piirrän leivinpaperille (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Esssi
JS



Viestien lukumäärä : 69
Join date : 25.06.2010

mistä saatte kepparin teko kaavat? Empty
ViestiAihe: Vs: mistä saatte kepparin teko kaavat?   mistä saatte kepparin teko kaavat? EmptyTi Helmi 15, 2011 4:51 pm

A3 paperille piirsin kaavan D:
Takaisin alkuun Siirry alas
hanki
Vierailija




mistä saatte kepparin teko kaavat? Empty
ViestiAihe: moi taas   mistä saatte kepparin teko kaavat? EmptyMa Maalis 14, 2011 6:12 pm

itsekkin piirrän yleeesä ite tai teen villasukkakepparin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





mistä saatte kepparin teko kaavat? Empty
ViestiAihe: Vs: mistä saatte kepparin teko kaavat?   mistä saatte kepparin teko kaavat? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
mistä saatte kepparin teko kaavat?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» viikko-ohjelma
» ostaisin kepparin

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Keppihevosista-
Siirry: