Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Aimppu=se maailman ärsyttävin

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Aimppu
JS
Aimppu


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 06.11.2010

Aimppu=se maailman ärsyttävin Empty
ViestiAihe: Aimppu=se maailman ärsyttävin   Aimppu=se maailman ärsyttävin EmptyLa Marras 27, 2010 10:46 am


HEIPSAN!
Olen Aimppu. On pakko nyt tehä esittelyki x)
Eli. Asun Tampereella Lamminpäässä ja minut voi nähdä pihassa pomppimassa esteitä ja ratsastelemassa Very Happy Ikää löytyy erittäin vähän... Olen pahoillani jos en kerro ikääni teille.... Oikea nimeni on Ella.... Razz (hyi... ) En ole maastoihminen (keprujen suhteen...) ööö mitäs pitäis kertoo... No käyn Lamminpään koulua ja rakastan laittaa videoita YouTubeen ja kuvaamista rakastan <3 Sori tää on lyhyt... Oon tosi laiska kirjottamises x))

JUTTUI
Mistä pidät:
*Twilighistä <333
*Lomasta <3 Aww <3
*Kumien, penaalien pöllinnästä.
*Jätskistä <3
*My Frend's =) <3
*Eläimistä <3
*Foorumista
*Taylor Lauhtner <333333333


ULKONÄKÖ:
Olen lyhyt hiuksinen noin, rintoihin asti hiukset :`D Käytän vaatteina lökäreitä, (joskus legginssejä,) T-paitoja ja kaiken maailman vaatteita mitä sattuu löytymää . Minulla EI ole toppeja ollenkaan, ja farkkuja löytyy vaatekaapista todella harvoin =) Sukat ovat aivan semmoiset sanottaisiinko "Omituiset", koska niissä on vaikka mitä kuvia, löytyy oravia, hevosia, kukkia, kaikkee outoo xDD olen Pullaposki ja läskimasu :`D xPP (kivaaaaaa) käytän pinnejä ja pantoja tyhmän otsatukkani takia. En pidä tukkaa kiinni sen lyhyyden vuoksi, en tiedä miksi mutta ainakin alla olevassa kuvassa mulla on vielä pitkät hiukset :PP

Tiesitkö että
...En jaksa pestä hampaita?
...Olen laiska?
...inhoan lihapullia?
...minulla on 2 koiraa ja kaloja?
...Olen luokkani toisiks nuorin?
...Käyn MoiPalissa?
...Ilmeilen tosi usein?
...Äitini on töissä vanhainkodissa?


Mitä yleensä sanot:
-Sou What?!?
-Sou?!
-Ehkä.... -.-
-Jjoo.
-IIK!!!
-Oikeesti?
-Siis WAAU!
-Noku sä...!
-Auu mamii!
-Joo, toi on vähä
-Pimpeli POM!
-siis daa.

Ja mitäs nyt vihasit?
^Boys.
^Miley Cyrusia xO Hyyi yöök! (Sorry fanit)
^Piissikset (hyhhyh)
^ötökät. (Ei lasketa lukkeja.)
^Kampaamoja (ÄÄÄK!)
^Lady Gagaa (OMGH HYI)
^Anna Abreuu (Hyyi)
^Antti Tuisku (YYÖK)

Harrastukseni:
Harrastan Hip Hoppia, ratsastusta, keppareita ja Pianonsoittoa.
Hip hoppia noin kuukauden olen nyt harrastanut eli en pitkään.... Ratsastusta 2 ja puol vuotta, tippumisia on tullut varmaan jo 6578 xD Keppareita on tullut harrastettua 2 vuotta. Pianonsoittoa olen harrastanut vajaa vuoden oisko....?


LEMMIKKINI:
Lemmikkinä toimii koirat ja kalat. Koiria on 2 kaloja noin 9-12? Koirieni nimet ovat Vilma ja Viivi. Viivi on 11.v ja Vilma 3.v. Viivi tuotiin kotiimme ennenkuin olin syntynyt. Olin jtn 6.v kun Vilmani taapersi taloon. Vilma haettiin Raumasta ja Viivi Helsingistä (?). Kalat taas tulivat kun olin 7.v. Vilma ihmetteli monta päivää että mitäs nuo oliot ovat. Pian sitä ei enää ollenkaan kiinnostanut. Se nukkuu yleensä koko päivän. Kalat sain äitini veljeltä.


Idolit:
-Taylor Lautner
-Basshunter
-Slipknot
-Twilightin Bella ja Edwart.
-Justin Bieber
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Aimppu=se maailman ärsyttävin
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: keppi- ja puuhevosten ulkopuolella :: Harrastajat-
Siirry: