Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Annika, se järkeilijä. :)

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Annika
Vierailija




Annika, se järkeilijä. :) Empty
ViestiAihe: Annika, se järkeilijä. :)   Annika, se järkeilijä. :) EmptySu Elo 08, 2010 7:50 pm

Annika

Hei! (:

Eli moi. Olen nimeltäni Annika Roosa Linnea (sukunimi pysyy omana tietona). koska en halua kaikkien tietävän sitä, ja sen sellaista. Eli en sitten jaksa vastata siihen liittyviin kysymyksiin. No olen syntynyt 20.2.1996 Eli olen 14 vuotias tyttö. Pituutta itseltäni löytyy huimat 175cm, ja saatan kasvaa vielä hyvinkin. Olen alipainoinen näin heti sanottuna jo, en tiedä kuinka paljon painan, mutta laiha olen. Joka ei ole paras asia. No mutta pakko lihota vähän x)
Luonteeltani olen outo ihminen mielestäni. Vaikka monet ovat kehuneetkin kivaksi, ja ihanan luonteiseksi ihmiseksi. Huhhuh niitä ihmisiä. Olen välillä vähän ärsyttäväkin mielestäni, koska joskus teen jotain tyhmiä ja omia. No kirjoittamisesta. Mesessä esimerkiksi.. En laita siis usein hymiöitä, vaikka olenkin yleensä iloinen. Ei riipu siitä että en haluaisi tai jotain sen sellaista. Ja mesestä sitten. Ei mese pyyntöjä, koska en halua kaikkia meseen yms. On jo ihan tarpeeksi.
Koulusta sitten. En halua kehuskella tai mitään, mutta kouluni on sujunut tosi hyvin osaltani. Eikä peruskouluakaan enään hirveästi jäljellä ole. Arvosanat menevät tuossa 8-10. Yleisimmät 9-10, en ole hikke tai mikään nörtti. Hyvät numeroni tulevat siitä, että asiat jäävät helposti päähäni, ja luen kokeisiin paljon. En kuitenkaan silloin ole nörtti. Vaikka olenkin hyvä koulussa, en tykkää koulusta. Miksei voisi olla aina vapaata! Englantini on koulussa 10 :'o jota ihmettelen ihan hitosti. Koska en ole hyvä siinä ainakaan kirjoittamaan ja sen sellasta. En halua edes näyttää, kuinka epätoivoista se onkaan. Vihaan sitten koulussa eniten Matikkaa, ja jotain sen sellasta. Käsityö on 10, koska olen omasta mielestänikin siinä ihan hyvä. Muusiikki makuuni on aika Poppi maista. asd, en osaa selittää, mutta kuuntelen yleensä Beyoncea, Britney spearsia, IYAZ:ia, ja sen sellaisia, ja KeShaa ja sen sellaisia. En jaksa kaikkia luetella.
En käy muilla foorumeilla paitsi täällä, koska yksi paikka riittää hyvin. Ja olen täälläkin vaan vieraana. Koska en jaksa rekisteröityä.

Luonnetta:
Luonteeltani olen juurikin erikoinen. Olen normaali positiivinen tyttö. En suutu hetkessä, ja pistän vastaan helpostikkin joka ärsyttää paljon. Huomautan useinkin asioista, mutta se riippuu tilanteesta. Olen reipas tyttö, en laiska tai sen sellaista. Olen mieluiten kavereitteni kanssa. Koska yksin on tylsää, nauraminen kuuluu suosikkeihin silloin kun joku tilanne on oikeasti hauska. En siis naura hetkessä, kuullostan tylsältä ihmiseltä näin ulkopuolelta, mutta sisältä olen nauraja & Huumorintajuinen. Olen siis normaalistikkin huumorintajuinen, mutta en liian. heh, välitän paljon siitä mitä minulla on päällä. En siis ole ollenkaan pissis-lissu tyyliä. Kamalaa! vihaan lissuja & pissiksiä. Mitä järkeä niissä on? Olen ujo, melko ujo. En tykkää tutustua uusiin ihmisiin taino tykkään, mutta tulen huonosti toimeen aluksi niiden kanssa. Riippuu ihmisestä, millainen se on luonteeltaan. Kouluun meneminen on vaikeaa, jos vaihdan koulua. Kamala homma, mutta onneksi koulussa tutustuu pakolla.

Omat eläimet?
Omia eläimiä on muutama. Meiltä löytyy koiria kaksi, ja kaneja kaksi. Kaikki ovat ihania eläimiä, ja tietysti keppihevoset! Ovathan nekin eläimiä perjaatteessa.
Muita eläimiä ei ole. Mutta haluaisin tietysti lisää, koska rakastan eläimiä.


Tykkään:

- Koirista, of course
- Kaneista!
-Hevosista
- Keppihevosista.
- Rauhasta.
- Rauhallisista & iloisista ihmisistä.
- Mansikat <3
- Kerma x)
- MAITO, ihme :'D
- Appelsiini mehu.
- Jne.


Inhokit:


Inhoan myös monia asioita.
- Ilkeitä ihmisiä.
- Ötököitä.
- Koulua
- Huonoja numeroita
- Kuumutta
- Liian kylmää
- Jne.. :')


Anteeksi, esittely on melko lyhyt, mutta ei sen pitäisi haitata, koska kaikki tarpeellisin on tässä. :')

- Annika


Takaisin alkuun Siirry alas
Annika
Vierailija




Annika, se järkeilijä. :) Empty
ViestiAihe: Vs: Annika, se järkeilijä. :)   Annika, se järkeilijä. :) EmptyMa Elo 09, 2010 5:51 pm

Kaipailisin kommenttia tänne. Olen melko pitkä ikäisekseni, ja toivon että en kasva enään, koska en halua olla liian pitkäkään. Toivottavasti jään tämän pituiseksi. :') No mutta kommenttia tulemaan. Toinen ja kolmasnimeni ovat mitä ovat, mutta enhän minä niitä itse ole päättänyt. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Annika
Vierailija




Annika, se järkeilijä. :) Empty
ViestiAihe: Vs: Annika, se järkeilijä. :)   Annika, se järkeilijä. :) EmptyTi Elo 17, 2010 4:17 pm

Melko hiljaista. (: Kommenttia kaipailisin ja reilusti. Tylsää, kun ei ole kommentteja. :'(
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha.
Vierailija




Annika, se järkeilijä. :) Empty
ViestiAihe: Vs: Annika, se järkeilijä. :)   Annika, se järkeilijä. :) EmptyKe Elo 25, 2010 2:26 pm

Huhhuh oot pitkä sun ikäseks :--o sinun pitunen en iha haluis ol jos sais valita x) ei pahalla. (; toivottavasti et kasva enään, sillä ylipitkä on inhottavaa olla. D:
Ihan kivan värikäs tää esittely :---) iha ookoo tääki. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Annika
Vierailija




Annika, se järkeilijä. :) Empty
ViestiAihe: Vs: Annika, se järkeilijä. :)   Annika, se järkeilijä. :) EmptySu Syys 12, 2010 11:03 am

^ Olen todellakin pitkä, ärsyttää vähän sinäänsä. Kyllä, niin se menee. Kiitos. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Kopina
JS



Viestien lukumäärä : 25
Join date : 02.04.2010
Paikkakunta : Espoo

Annika, se järkeilijä. :) Empty
ViestiAihe: Vs: Annika, se järkeilijä. :)   Annika, se järkeilijä. :) EmptyTo Loka 28, 2010 9:07 am

Kuulostit mukavalta ihmiseltä sunny Eikä pituudessa ole mitään pahaa, minä taas olen mielestäni liian lyhyt, sun ikäinen, 14 v., mutta n. 150cm, tai jotakin yli tai ali.... tongue
Kiva esittely. cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ratsutalliaamurusko
Annika
Vierailija




Annika, se järkeilijä. :) Empty
ViestiAihe: Vs: Annika, se järkeilijä. :)   Annika, se järkeilijä. :) EmptySu Marras 07, 2010 12:50 pm

Kiitos kovasti (: Itteäni häiritsee taas tää liika pituus. :'D vähän turhan pitkäkin, mutta kelpaahan tämä. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Elisa
JS
Elisa


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 19.11.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vantaa

Annika, se järkeilijä. :) Empty
ViestiAihe: Vs: Annika, se järkeilijä. :)   Annika, se järkeilijä. :) EmptyPe Marras 19, 2010 8:01 pm

Olet itseasiassa normi tyyppi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pinjam.webs.com
Annika
Vierailija




Annika, se järkeilijä. :) Empty
ViestiAihe: Vs: Annika, se järkeilijä. :)   Annika, se järkeilijä. :) EmptyLa Joulu 11, 2010 3:36 pm

Niii : D kait ? O___o
Takaisin alkuun Siirry alas
Elisa
JS
Elisa


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 19.11.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vantaa

Annika, se järkeilijä. :) Empty
ViestiAihe: Vs: Annika, se järkeilijä. :)   Annika, se järkeilijä. :) EmptyLa Joulu 11, 2010 4:43 pm

Annika kirjoitti:
Niii : D kait ? O___o



Joo, ainakin kuulostat siltä Smile oot ainakin normimpi kuin MÄ!! Like a Star @ heaven
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pinjam.webs.com
Annika
Vierailija




Annika, se järkeilijä. :) Empty
ViestiAihe: Vs: Annika, se järkeilijä. :)   Annika, se järkeilijä. :) EmptyKe Joulu 15, 2010 7:56 pm

haha >:'D sä oot varmaa sen normi , mä en ole normia kuules nähnytkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Elisa
JS
Elisa


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 19.11.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vantaa

Annika, se järkeilijä. :) Empty
ViestiAihe: Vs: Annika, se järkeilijä. :)   Annika, se järkeilijä. :) EmptyKe Joulu 15, 2010 8:30 pm

Voi sua Annikki......
MÄHÄN se tässä en oo normii ähnykkää.Wedän cola-cola I love you aamupalaks >BD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pinjam.webs.com
Annika
Vierailija




Annika, se järkeilijä. :) Empty
ViestiAihe: Vs: Annika, se järkeilijä. :)   Annika, se järkeilijä. :) EmptyTo Joulu 16, 2010 1:34 pm

hah >:'D ei kannata yrittääkkään haukkuu sua mua hullummaks :'D cola ei oo hyvee aamupalaa, muute oot kyl järkevämpi ku minä !
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Annika, se järkeilijä. :) Empty
ViestiAihe: Vs: Annika, se järkeilijä. :)   Annika, se järkeilijä. :) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Annika, se järkeilijä. :)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: keppi- ja puuhevosten ulkopuolella :: Harrastajat-
Siirry: