Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Chat

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Lulu
Bis
Lulu


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.06.2008
Ikä : 28

Chat Empty
ViestiAihe: Chat   Chat EmptySu Elo 08, 2010 4:39 pm

Chattäily alkakoon!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/khttammilaakso
Annika
Vierailija




Chat Empty
ViestiAihe: Vs: Chat   Chat EmptySu Elo 08, 2010 4:58 pm

moi. :-) Ajattelin vähän tännekki tulla kirjottaa, kun huomasin Chatin. Jaahas no joo, ajattelin sitten aloittaa uutta keppihevosta, mutta ei. En jaksanutkaan. Deltano eli delta sai liikuntaa vähän. :-) mones päivä teillä alkaa koulut? meillä alkaa 11 tai 12 mielestäni. :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Lulu
Bis
Lulu


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 21.06.2008
Ikä : 28

Chat Empty
ViestiAihe: Vs: Chat   Chat EmptySu Elo 08, 2010 5:04 pm

Annika// Millaista keppihevosta olet tekemässä? Täällä alkaa koulu kai 11 päivä, jos oikein muistan. Eli aivan liian aikasin. Kesäloma sais vielä jatkua.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/khttammilaakso
Annika
Vierailija




Chat Empty
ViestiAihe: Vs: Chat   Chat EmptySu Elo 08, 2010 7:13 pm

^ sellasta 3 palasta. :-) Väriltään melko jännä, vaikeahko selittää. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Kopina
JS



Viestien lukumäärä : 25
Join date : 02.04.2010
Paikkakunta : Espoo

Chat Empty
ViestiAihe: katsokaa...   Chat EmptyPe Elo 13, 2010 11:25 am

Minäkin hieman pohtinut uuden keprun tekoa.. Pähkäilyn aihetta on myös Suomen Keppihevos Yhdistyksessä, musta se oli aika tärkeä juttu,,...missä se onnyt? Katsokaa "vapaasta keskustelusta" mun viesti,, kiitos! I love you Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ratsutalliaamurusko
Annika
Vierailija




Chat Empty
ViestiAihe: Vs: Chat   Chat EmptyTo Elo 19, 2010 2:26 pm

Koulusta pääsin vähän aikaa sit D: Ärsyttävää, kun pitää olla niin pitkät päivät, eikä oikein jää aikaa keppareille. No mutta, pitää mennä ratsastamaan Assilla. Ja kamera mukaan, ja otan videopätkiä, en laita niitä mihinkään siis, koska en halua. Uutta kangasta hankin, sellasta karvaista kangasta. En osaa sanoa tarkalleen millaista on, mutta sellasta vaaleenruskeeta, nättiä. Huomenna koulussa taas pitää olla matikkaa, ja sitten jotain muutakin, kuka jaksaa? Ehkä joku, joka rakastaa koulua. Mä en tosiaankaan D::
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha.
Vierailija




Chat Empty
ViestiAihe: Vs: Chat   Chat EmptyTo Elo 26, 2010 4:53 pm

Annikalla, varmasti kiva hevonen (:

^Minäkin chattailemaan <3 (: en voi jäädä yksin jonnekkin xD Tänään koulussa oli ihan kivaa, kaverinkin kanssa olin koulun jälkeen, oli tosi kivaa. Lähti 15 yli 5. (:
uus heppa vielläkin kesken, laiskuuden vuoski, enkä jaksa laittaa myyntiinkään D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Annika
Vierailija




Chat Empty
ViestiAihe: Vs: Chat   Chat EmptySu Syys 12, 2010 10:52 am

Geisha ^ Stemppiä sen hevoses kanssa. :'D koitappa saada valmiiksi. (:

Huoh, huomenna taas koulua. Vihaan todellakin koulua, pitkä päivä edessä. Kauheen vähän täällä Chattailee ketään.. Harmin paikka, muutenkin koko fooru on ihan hiljainen, yms. :> Kaikkien pitäis Stempata kirjotusten kanssa täällä. (: Itte en oo päässy käymään hetkeen, ku mulla on ollut niin PALJON kiireit. Kamut kokoaja lähettelee viestei millo voin ol O______O että ottaa päähän -.-
^Joops, sit sen lisäks kamut haluu kokoajan mun hevosii vuokralle. Ärsyttää, ku eikös niille oo tullu selväks, kun sanon että en anna nyt, niin silti ne kysyy :/ nojoo, mennään ulos tästä aiheesta. Mites teidän koulunkäynti sujunut? (: Mulla ihan hyvin, Koeviikko tulossa uhkaavasti lähemmäs. Kuolen, saan kuitenkin jokaisesta kokeest nelosen, se sitä on kun kokeita on jokapäivä melkeen viikonsisällä. Pitää olla rentona. :'D ja ajatella kokeet hyvinä (vaikeeta) xD

No mutta, hyvää loppu viikonloppuu kaikille! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Annika
Vierailija




Chat Empty
ViestiAihe: Vs: Chat   Chat EmptyTo Syys 23, 2010 2:12 pm

En jaksanut taaskaan olla koulussa, mutta pakkohan oli. Puoli kolmeen oli tänään poikkeuksellisesti, vaikka päivä lyhenikin :'D perjaattees hyvä, perjaattees ei. (:
Uutta heppaa väsäilen, ja kamukin tilais multa mielellään, mutta saa nähdä riittääkö kankaat, kun rahaakaan ei oo tarpeeks uuteen. Eilen ja Tänään luultavasti oon kamun kanssa, ja eilen olin. Keppareilla tokitoki mentiin. Oli tosi kivaa (: ite menin Shinel (: eli shiillä. ja Kaveri mun hevosella Dreamback's eli dreamil (: kuulemma se tykkää mun hevosista hitosti. O_____O nojaa, ihan sama. Matikankoe oli, ja kuolin kun ajattelin että en osaa (negatiivista), ja niinkin voi ajatella kun en ihan oikeesti osaa sitä. Kuulemma open mielestä oon hyvä suurimmas osas aineist, mutta en oo joka ärsyttää mua kun opet sanoo silleen x_____x

Matikankoe muuten suju varmaa ihan hyvin, paitsi yks tehtävä oli vähän vaikee, en sitten selitä :'D Kaverin kaa vähä sekoiltiin koulun jälkee. Pitäis myydä Angeldress ja Blackthey. :'D mut tuskin kukaan ostelee, ei kovin komeita oo. mun mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Geisha.
Vierailija




Chat Empty
ViestiAihe: Vs: Chat   Chat EmptyPe Syys 24, 2010 3:13 pm

Annika sehä o vaa hyvä jos opet viittii kehuu. :'D

ratsastus tänään, innolla odottelen. <: kamun nään tallil, heh. toivon et meen jollain kival, mut en kuiteskaa : ((
Takaisin alkuun Siirry alas
Annika
Vierailija




Chat Empty
ViestiAihe: Vs: Chat   Chat EmptyKe Joulu 15, 2010 8:08 pm

Tosta lukuisesta matikankokeesta sain 10-, oli se pikku virhe yhessä tehtävässä (: Onneks ei sen pahempi numero. Sit meillä oli maantiedon koe, olipas hianoa, siitä tuli nytte seiska. Kokeita on ollut niinkun yli 7. Tässä lähiaikoina on ollut se matikka, taino lähiaikoina.. sit enkunkoe ; sainn kympin <'3, Hissa, bilsa, kemia, toinen matikankoe, äikänkoeee D: Ja sitten oli Ruotsin koe, sanottaisiinkos nyt ne numerot, mitä ansaitsin x'''D Hissasta tuli 8 ½ iihan hyvä, ku suurin osa tytöistä 6-7 :') sitte ilsa oli huono, kemiasta tuli 9-, oon parantanut sitä, toisest matskust 9, Äikänkokeesta tuli sitten 9½, äikässä oon ihan hyvä, ja ruotsin kokeeseen harjottelin melkee 2 viikkoo, nni sit siitä sain 10- ::: ) suju kuitenkin hyvin noi kokeet.

^ Kamu osti Blacktheyn, ihan hemmetin hirveä hevonen, siksi tallista lähtikin, ei ulko näöltään, mutta luonteeltaan, ja muutenkin siinä oli jotain tosi rasittavaa >:''D Jouluki olis nytten tulossa, ja keppareitten talliin koristeita pikkusen hankittu, ja oon muutamia koristeita laittanu, kuten joulukuusen. Muuta sielä ei ole, mutta hankin tällä viikolla lisää sälää ja laitan vanhoja. :') Groobille (uus kaakki), sille tuli tonttulakki, ja riimu. Sekä suitset heti ku tuli.
Takaisin alkuun Siirry alas
hanki
Vierailija




Chat Empty
ViestiAihe: heips   Chat EmptyPe Tammi 07, 2011 3:42 pm

moi

esssi,sulla on hienoja keppareita mutta mun mielestä sen minnin kaulaa saisi lyhentää mutta se no sun heppa.sää ehkä tykkäät pitkäkaulaisita.joo.kuinka kauan oot harrastanut keppareita esssi?mää oon harrastanut niintä tosi vähän ehkä jotain melkein puolivuotta.aloitin vasta kunnolla sen harrastuksen mutta kuitenikn. Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation I love you I love you I love you I love you I love you I love you cat cat cat cat cat cat santa santa santa rendeer rendeer rendeer queen queen queen
Takaisin alkuun Siirry alas
Natu
JS



Viestien lukumäärä : 2
Join date : 24.01.2011

Chat Empty
ViestiAihe: Vs: Chat   Chat EmptyMa Tammi 24, 2011 9:36 am

Mulla on sikainfluenssa eli POSSUNUHA :DDDDDDDDDDDD What a Face inhotttavaa olla kipee ! lol! noi hymiöt on aika huvittavia Very Happy : Sleep kaikki päivat menee lukiessa study ja nukkuessa Sleep ja se on BOORING! Mut nyt mä ehkä lopetan tän kirjottamisen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Esssi
JS



Viestien lukumäärä : 69
Join date : 25.06.2010

Chat Empty
ViestiAihe: Vs: Chat   Chat EmptyTi Helmi 15, 2011 4:53 pm

hanki kirjoitti:
moi

esssi,sulla on hienoja keppareita mutta mun mielestä sen minnin kaulaa saisi lyhentää mutta se no sun heppa.sää ehkä tykkäät pitkäkaulaisita.joo.kuinka kauan oot harrastanut keppareita esssi?mää oon harrastanut niintä tosi vähän ehkä jotain melkein puolivuotta.aloitin vasta kunnolla sen harrastuksen mutta kuitenikn. Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation I love you I love you I love you I love you I love you I love you cat cat cat cat cat cat santa santa santa rendeer rendeer rendeer queen queen queen

Olen harrastanut keppareita 3 vuotta :> ps. ethän käytä hymiöitä noin paljon ? Wink

Jeei uus heppa valmis tämän mallin mukaan: http://www.freewebs.com/yksityistalli-pilvi/Dt_%20Reitpferd%20Luna%2009.JPG , laitoin mustan turvan ja valkosta tohon päälle mutta tässä siitä kuva:
Chat P2120008
Ei ollu vanua riittävästi P:
Kyseine heppa on Hetan (heartbreaker) ja Dementian (D.A Destroy your? Dementia) varsa Smile Rossukin tekee omansa tai myy sen, ei vielä tiedä, niistä tulis kaksoset :3 Nimeksi ajattelin ECR Roxana ''Ronja''.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Chat Empty
ViestiAihe: Vs: Chat   Chat Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Chat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: keppi- ja puuhevosten ulkopuolella :: Chat-
Siirry: