Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi

Foorumi, jossa keskustellaan keppihevosista ja puuhevosista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :)

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Anna
Vierailija




Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) Empty
ViestiAihe: Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :)   Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) EmptyLa Kesä 12, 2010 12:16 pm

^ Sain nyt tommosen otsikon päähäni. Joten otsikko kertoo, oletteko siis ottaneet ?


Minä otin itse kerran, kun olin 13-vuotias (: sen jälkeen en oo ottanut, ainakaan aktviisesti x)


- Anna
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Vierailija




Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) Empty
ViestiAihe: Vs: Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :)   Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) EmptyLa Kesä 12, 2010 4:12 pm

^ Nuorempana otin (: kun olin 10-12-vuotias.
Nykyään en ainakaan matkalle kepparia ota, kun innostuskin on jo alhaalla, että ei minua oikeestaan kiinnosta ottaa mitään kepparia mukaani (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Esssi
JS



Viestien lukumäärä : 69
Join date : 25.06.2010

Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) Empty
ViestiAihe: Vs: Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :)   Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) EmptyPe Kesä 25, 2010 8:36 pm

juu tietysti olen otan aina videota jne. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
hanki
Vierailija




Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) Empty
ViestiAihe: no moi   Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) EmptySu Tammi 02, 2011 4:48 pm

mää en oo ottanut keppareita matkalle ei mahu matkalaukkuun niin niitä no myös hankala kantaa lentokoneessa.mutta joskus mää otan kyllä mummin luo mutta mummi asuu kyllä ihan lähellä joten ei sitä oikein sanoa matkaKSI. cat
Takaisin alkuun Siirry alas
omistaja
Vierailija




Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) Empty
ViestiAihe: Vs: Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :)   Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) EmptySu Toukokuu 22, 2011 9:29 am

olen ottanut rukalle ja mökille kepparit mukaan
Takaisin alkuun Siirry alas
bellafani
JS



Viestien lukumäärä : 4
Join date : 12.06.2011

Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) Empty
ViestiAihe: Vs: Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :)   Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) EmptyTi Kesä 14, 2011 6:15 pm

Oon ottanu vuokattiin Smile)
Takaisin alkuun Siirry alas
M i l l a z
JS



Viestien lukumäärä : 17
Join date : 16.06.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Ulvila

Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) Empty
ViestiAihe: Vs: Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :)   Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) EmptyTo Kesä 16, 2011 8:30 pm

Riippuu matkasta. Jos ulkomaille(en oo never käyny muutako ruottissa ja tanskassa) ni en mut jos esim mökille ni joo...jos sitä nyt "matkaksi" luetaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://khtpappila.suntuubi.com
Sponsored content





Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) Empty
ViestiAihe: Vs: Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :)   Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Oletko ottanut keppariasi koskaan mukaan matkalle ? :)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tammilaakson keppi- ja puuhevosfoorumi :: keppihevoset, puuhevoset ja muuta jutusteltavaa. :: Keppi- ja puuhevoset :: Muuta keppihevosista-
Siirry: